ساخت پلاک فلزی استیل، آلومینیوم و برنجی

پلاک فلزی
ساخت پلاک فلزی استیل، آلومینیوم و برنجی

ساخت پلاک فلزی استیل، آلومینیوم و برنجی - آرمان پلاک

پلاک فلزی، مناسب تبلیغات، لوگو، دکوری، پلاک اموال و خانه از جنس آلومینیوم، برنجی و استیل در این مجموعه با قیمت مناسب ساخته و تولید می شود.

پلاک فلزی در نقش یک شناسنامه برای مکان ها و محصولات مختلف است و باید با کیفیت بالایی چاپ شود. در حال حاضر ساخت پلاک فلزی استیل، آلومینیوم و برنجی در ابعاد متنوع و کیفیت بالا در مجموعه آرمان پلاک با قیمت مقرون به صرفه ای انجام می شود.  

نحوه ساخت پلاک فلزی 

پلاک فلزی را به منظور درج اطلاعات ضروری دستگاه ها، مکانها و موارد مختلف دیگر تولید می کنند.

پلاک سازی یک صنعت کاربردی و مهم است که با حکاکی بر روی فلزات مختلف امکان درج اطلاعات ضروری دستگاه ها و مکان ها فراهم می گردد. در حال حاضر با کمک فلزات با کیفیت و استفاده کردن از روش های چاپ پیشرفته و به روز پروسه ساخت پلاک فلزی تغییر زیادی کرده است.  

در تمامی اماکن و کوچه ها، ساختمان ها پلاک های فلزی را مشاهده می‌ کنید که برای شناسایی و تشخیص هر فضا از فضای دیگر، مورد استفاده قرار می گیرد. به همین جهت داشتن کیفیت بالای چاپ و استفاده از رنگ های قابل دید، ضرورت پیدا می کند.  

نحوه ساخت پلاک فلزی بیشتر از هر چیزی به نوع فلزی که قرار است برای تولید استفاده شود، ارتباط دارد. همچنین استفاده کردن از تکنولوژی ها و ابزار آلات پیشرفته و به روز موجب می ‌شود تا پلاک هایی با کیفیت بالا و پرکاربرد تولید شود.  

از پرطرفدارترین فلزاتی که در روند تولید پلاک ها مورد استفاده قرار می گیرند، می توان به موارد ذیل اشاره کرد: 

پلاک استیل

پلاک های استیل را با روش خوردگی بر روی ورق تولید می کنند و این پلاک جزء نخستین پلاک هایی است که تولید می شود. بر روی این پلاک ها از هر رنگی که مایل باشید می توانید استفاده کنید و به دلیل براقیت ورق های استیل، جلب توجه این پلاک ها زیاد است. به همین سبب اغلب از رنگ های تیره بر سطح این پلاک استفاده می شود.

پلاک برنجی

پلاک برنجی با داشتن رنگ زرد طلایی ظاهر جذابی دارند و برای سفارشات خاص مانند بچ سینه، مورد استفاده قرار می گیرند. این پلاک را متناسب با شرایط ساخت با روش های گوناگونی تولید می کنند که مهمترین روش در آن اسید کاری یا همان خوردگی فلز است. پس از ایجاد خوردگی می توان سطح پلاک را با استفاده از رنگ ‌های مختلف پوشش داد؛ در اغلب مواقع از رنگ مشکی برای پلاک های برنجی استفاده می کنند.  

پلاک آلومینیومی

برای ساخت پلاک های آلومینیومی از چاپ افست استفاده می کنند که امکان به کار بردن رنگ های مختلف بر روی این پلاک ها را به وجود می آورد. معمولاً برای ثبات رنگ، این پلاک ها را در کوره قرار می دهند، به همین علت برجسته کردن این پلاک ها به سادگی صورت می گیرد. اغلب پلاک های کد پستی و پلاک های سر درب منازل از این جنس انتخاب می‌ شوند؛ زیرا ضمن داشتن جلوه مناسب ماندگاری بالایی دارد و به نسبت متریال ‌های دیگر هزینه آن ارزان تر می باشد.

معرفی انواع پلاک فلزی از لحاظ کاربرد

پلاک های فلزی کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارند، به همین سبب نیاز است که به خوبی متریال های پرکاربرد در روند تولید را شناخته و متناسب با هر کاربری مورد استفاده قرار بگیرند.  

در این بخش به بررسی انواع پلاک فلزی از لحاظ کاربرد آنها می پردازیم: 

پلاک فلزی تبلیغاتی

پلاک فلزی تبلیغاتی در ابعاد و سایز بندی های مختلف متناسب با نوع برند و تبلیغ محصول تولید می شود. از آنجا که این پلاک ها ماندگاری زیادی دارند، تا سال ‌های طولانی می توان یک محصول را تبلیغ کرد.

پلاک فلزی لوگو

نمونه ای از پلاک فلزی لوگو که برای معرفی یک برند و کسب و کار استفاده می کنند، با کمک یک طراحی زیبا امکان دادن خدمات حرفه ای در زمینه تبلیغ یک کسب و کار فراهم می گردد.  

پلاک فلزی دکوری

پلاک فلزی دکوری معمولاً از طرح های برجسته و زیبا برخوردار است که به عنوان تابلو بر روی دیوار نصب می شود. البته بسته به ابعاد تولید شده می توان آنها را بر روی درب های ورودی هم نصب کرد. جهت زیباتر شدن این پلاک ها از طرح های کهنه کاری شده استفاده می کنند که در محیط رستوران و کافی شاپ و فست فود این پلاک ها کاربرد زیادی دارند.  

پلاک فلزی خانه

پلاک فلزی خانه برای هر ساختمان در ابعاد استاندارد طراحی و تولید می شود؛ چرا که شهرداری برای یکدست بودن فضای محله طرح های یکسانی را عرضه می کند. این پلاک ها با کیفیت چاپ بالا تمامی اطلاعات مورد نیاز مانند شماره ساختمان، کد پستی و مواردی از این قبیل را نمایش می دهد.

پلاک فلزی اموال

پلاک اموال فلزی معمولاً برای شماره گذاری اموال و ابزار آلات مختلف در شرکت ها و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد. از این پلاک ها به دلیل ماندگاری بالا و حفظ کیفیت در گذر زمان استفاده می کنند.  

پلاک عددی و شماره

پلاک عددی و شماره معمولاً بر روی درب واحدهای مسکونی قرار می گیرد و جنس آن از نوع آلومینیوم انتخاب می شود.  

قیمت چاپ پلاک فلزی

پلاک های فلزی که به برخی از آنها لیبل هم گفته می شود؛ معمولا اطلاعات مهمی از محصولات بر روی آنها درج می گردد. به همین جهت کیفیت بالای پلاک اموال فلزی در هنگام تهیه محصول در اولویت قرار می گیرد.

هنگام سفارش چاپ پلاک فلزی پس از بررسی کیفیت سازنده پلاک، قیمت چاپ پلاک فلزی جزء عوامل بسیار مهمی که در نظر گرفته می شود. 

از مهمترین عوامل تأثیر گذار بر روی قیمت چاپ پلاک فلزی می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

هزینه های چاپ 

هزینه چاپ از موارد بسیار مهمی است که به دلیل نوع چاپ های مختلف به راحتی مشخص نمی شود. به عنوان مثال لیزر پلاک فلزی به نسبت استفاده از روش اسید شویی، کیفیت بالاتری دارد در نتیجه هزینه های آن هم افزایش می یابد.  

نوع فلز مورد استفاده 

 در روند تولید پلاک ها از فلزهای مختلفی مانند استیل، برنج و آلومینیوم استفاده می شود که در این میان چاپ پلاک های آلومینیومی به نسبت ارزان تر است. ساخت پلاک فلزی باید توسط دستگاه های پیشرفته و بروز صورت بگیرد، تا در نتیجه کیفیت پلاک‌ ها بالا باشد، بهتر است در هنگام نیاز به استفاده از پلاک مراکز معتبر را در نظر بگیرید.

طراحی پلاک 

طراحی پلاک ها هرچقدر که پیچیده تر باشد در نتیجه هزینه بیشتری هم برای آنها صرف می شود. 

ابعاد پلاک 

ابعاد پلاک از عوامل بسیار مهم است که باید مد نظر قرار بگیرد؛ زیرا هر چقدر ابعاد از لحاظ طول و عرض بیشتر باشد، در نتیجه حجم استفاده از فلزات هم افزایش پیدا می کند.

سفارش تولید پلاک فلزی

از آنجا که ساخت پلاک فلزی برای مصارف گوناگون صورت می گیرد و داشتن کیفیت بالا در این پلاک ها موجب می ‌شود تا تمامی مطالب درج شده بر روی آن با وضوح کامل دیده شود، بهتر است در هنگام سفارش تولید پلاک های فلزی مراکز معتبر را در نظر بگیرید.

مجموعه آرمان پلاک یکی از مراکز معتبری است که می توانید به راحتی انواع پلاک فلزی را با کیفیت بالا تهیه کنید. در تمامی مراحل تولید از تکنولوژی و ابزار آلات پیشرفته استفاده می کند، تا بتواند متناسب با سفارشات مشتریان این محصول را آماده کند.  

برای سفارش تولید پلاک فلزی با قیمت مناسب و کیفیت خوب کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید، تا پس از بررسی نمونه کارهای آنها و دریافت مشاوره به صورت رایگان، سفارشات خود را ثبت نمایید.  

انواع پلاک فلزی کدام اند؟

انواع پلاک های فلزی مقاوم ساخته شده در نمایندگی آرمان پلاک عبارتند از: پلاک فلزی لوگو، پلاک فلزی تبلیغاتی، پلاک فلزی اموال و غیره

سفارش اینترنتی پلاک فلزی از آرمان پلاک؟

در حال حاضر این امکان فراهم شده تا بهترین پلاک های فلزی موجود در بازار را با قیمت مناسب و کیفیت درجه 1 از طریق آرمان پلاک، سفارش آنلاین دهید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل