ساخت پلاک فلزی اعداد با قیمت مناسب

ساخت پلاک فلزی اعداد
ساخت پلاک فلزی اعداد با قیمت مناسب

ساخت پلاک فلزی اعداد با قیمت مناسب - آرمان پلاک

ساخت پلاک فلزی اعداد به روش های گوناگونی انجام می شود، چرا که این پلاک ها موارد استفاده و کاربردهای بسیار زیادی برای مشخص کردن شماره اتاق ها، شماره دستگاه ها و بسیاری از موارد دیگر دارند. در صورتی که نیاز به ساخت پلاک فلزی اعداد به شکل استاندارد و با کیفیت بالا دارید، می توانید با مجموعه آرمان پلاک ارتباط بگیرید.

نحوه برش فلزات برای ساخت پلاک

برای سهولت در پیدا کردن بسیاری از کارها از انواع پلاک استفاده می کنند که یکی از موارد مهم آنها پلاک ساختمان است. پلاک ساختمان در شکل ها و فرم های گوناگون بسته به نوع ساختمان ها طراحی و تولید می شوند. اما در هر صورت باید از متریالی استفاده شود که در برابر شرایط جوی مقاوم باشد.

گاهی اوقات ساخت پلاک فلزی اعداد در طرح ها و فرم های جذاب و فانتزی صورت می گیرد کار شکل ظاهری ساختمان ها آپارتمان ها و بسیاری از موارد دیگر زیباتر شود

برای ساخت پلاک فلزی اعداد ابتدا نوع متریال را مشخص می ‌کنند که قرار است از چه فلزی برای برش اعداد استفاده شود. پس از مشخص شدن این بخش اقدام به تهیه دستگاه های برش متناسب با نوع کار می نمایند.

برش فلزات معمولاً به دو روش کلی صورت می گیرد که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم:

برش دستی

برش دستی که توسط دستگاه های مخصوص با کمک اپراتور صورت می گیرد و یا به روش های سنتی با استفاده از کاتر و ابزارهای دیگر برش اعداد انجام می شود. این روش برش بسیار وقت گیر بوده و برای به دست آوردن کیفیت بالا باید هزینه بیشتری صرف شود.

برش لیزری

برش لیزری از روش‌های نوین است که برای اغلب فلزات قابل استفاده بوده و فقط با تنظیم کردن برنامه می توانید با سرعت بالاتری اعداد مدنظر را برش بدهید که پس از برش لیزری دیگر نیازی به پرداخت لبه های برش خورده نیست.

انواع فلزات برای ساخت پلاک فلزی اعداد

پلاک فلزی اعداد که جزء پلاک های پراستفاده است و در شرایط مختلف کاربرد دارند. بنابر موقعیت نصب از فلزات گوناگون برای ساخت آنها استفاده می شود. برخی از این فلزات هزینه های بالاتری به دنبال دارند و برخی دیگر با هزینه مقرون به صرفه ای امکان طراحی و ساخت انواع پلاک را ایجاد می کنند.

در این بخش به بررسی انواع فلزات برای ساخت پلاک فلزی اعداد می‌پردازیم:

پلاک فلزی استیل

برای ساخت پلاک فلزی استیل معمولاً از استیل های مقاوم به رطوبت استفاده می ‌کنند، تا قابلیت نصب در محیط بیرون را داشته باشند. پلاک استیل به دلیل براقیت سطح و امکان تولید به دو روش براق و مات زیبایی زیادی دارد و مورد توجه و استقبال همگان قرار گرفته است. البته به دلیل قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به برخی از فلزات گران قیمت حجم استفاده از این پلاک ها بیشتر می باشد.

پلاک فلزی آلومینیوم

پلاک فلزی آلومینیوم جزء پلاک های پراستفاده برای نصب در محیط بیرون است؛ چرا که در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار هیچ گونه زنگ زدگی نمی شود؛ البته جزء  فلزات مقرون به صرفه تر است.

پلاک فلزی برنجی

پلاک فلزی برنجی به دلیل ارزش بالا معمولاً در محیط داخلی ساختمان های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد و برای مشخص کردن واحدها در هر طبقه کاربرد دارد.

پلاک مولتی استایل

این پلاک ها از ترکیب یک لایه آلومینیوم و مواد پلیمری تولید می شود که جزء پلاک های مرغوب و باکیفیت بالا است که قابلیت استفاده در تنوع بالای رنگ بندی با رنگ طلایی و نقره ای و مسی را دارد و به راحتی با کمک دستگاه لیزر، برش و حکاکی قابل آماده سازی است.

قیمت پلاک فلزی اعداد

پلاک فلزی اعداد به نسبت پلاک های فلزی دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد؛ چرا که چیدمان و طراحی این پلاک‌ ها آسان تر بوده و امکان برش اعداد با فونت های مختلف وجود دارد.

در حال حاضر یکی از موارد بسیار مهمی که در هنگام ساخت پلاک فلزی اعداد مد نظر سفارش دهندگان قرار می گیرد، قیمت این محصولات است که می تواند در انتخاب نوع فلز و ابعاد و اندازه پلاک ها هم تأثیر بگذارد.

از میان عوامل مختلفی که می توانند بر روی قیمت پلاک فلزی اعداد تأثیر بگذارند، در ادامه به چند مورد مهم آن می‌پردازیم:

ابعاد اندازه اعداد

ابعاد و اندازه پلاک ها از عوامل بسیار مهم است؛ چرا که هر چقدر ابعاد اعداد بزرگتر باشد، میزان بیشتری از فلزات برای تولید آنها استفاده می شود.

نحوه برش پلاک

نحوه برش پلاک با کمک دستگاه لیزر یا دستگاه های کاتر و بسیاری از موارد دیگر جزء عوامل مهم و تأثیر گذار بر روی قیمت پلاک ها است.

فونت مورد نظر برای اعداد

فونتی که برای اعداد در نظر گرفته می شود، تا عملیات برش صورت بگیرد مهم است؛ چرا که هر چقدر پیچیدگی اعداد بیشتر باشد، مدت زمان برش و دقت و توجه به آن هم افزایش می یابد.

رنگ پلاک

رنگی که برای پلاک در نظر می گیرند می ‌تواند بر روی قیمت نهایی آن تأثیر بگذارند؛ چرا که برای برخی از رنگ ها نیاز است عملیات ویژه تری صورت بگیرد.

مناسب ترین قیمت ساخت پلاک در آرمان پلاک

قیمت از عوامل بسیار مهمی است که در هنگام سفارش پلاک مد نظر مشتریان عمده قرار می گیرد. معمولاً بر اساس اطلاعاتی که قرار است بر روی پلاک چاپ شود و یا نحوه برش اعداد آن قیمت گذاری صورت می گیرد؛ اما مسئله مهمتر، انتخاب یک مجموعه معتبر و بدون واسطه است.

مجموعه آرمان پلاک از مراکز بسیار مهمی است که در حال حاضر در زمینه ساخت و تولید انواع پلاک به صورت برجسته، تخت، برش اعداد و بسیاری از زمینه های دیگر فعالیت دارد. همچنین در زمینه ساخت پلاک های مدرن ال ای دی و نمونه های دیگر هم فعالیت می کند.

در صورتی که نیاز به ساخت پلاک فلزی اعداد دارید، کافیست با کارشناسان مجموعه آرمان پلاک ارتباط بگیرید، تا متناسب با شرایط نصب پلاک و هزینه در نظر گرفته بهترین نوع متریال را به شما پیشنهاد بدهند. به دلیل وجود ابزارهای مجهز و متخصصین کاربلد در کوتاه ترین زمان ممکن پلاک های سفارش شده با قیمت مناسب آماده می گردد؛ چرا که واسطه ها به طور کامل حذف شده اند.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل