پلاک برچسب اموال و معرفی انواع آن

پلاک برچسب اموال و معرفی انواع آن - آرمان پلاک

پلاک برچسب اموال بر روی انواع دستگاه ها و اموال مختلف در شرکت ها و کارخانجات نصب می شود، تا در هنگام انجام کارهای حسابداری به راحتی بتوان آنها را مورد بررسی قرار داد و در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی مدل های مختلفی ازپلاک برچسب اموال وجود دارد که جهت آشنایی بیشتر با تنوع این پلاک ها و نحوه استفاده از آنها می ‌توانید با کارشناسان مجموعه آرمان پلاک ارتباط بگیرید.

هدف از کاربرد پلاک اموال

روش‌ های مختلفی برای کنترل اموال وجود دارد که یکی از مهمترین آنها اختصاص یک شناسه برای هر کدام از لوازم می باشد که این عمل کمک می ‌کند، تا از خرد شدن اموال، سرقت و یا جابجایی بی مورد آنها جلوگیری شود.

برچسب اموال شامل یک کد یا شناسه اختصاصی است که برای کنترل موثرتر در یک واحد تجاری و تولیدی بزرگ بر روی لوازم مختلف نصب می شود و معمولاً این کد در سیستم های مالی ثبت می گردد. در تمام شرکت های دولتی و غیردولتی و کارخانجات بزرگ و کوچک برحسب برخی از آیین نامه ها برای بسیاری از لوازم پلاک برچسب اموال در نظر می‌گیرند. 

معمولاً هدف های خاصی برای در نظر گرفتن پلاک ها وجود دارد که به چند مورد مهم آن در ادامه می پردازیم:

طبقه بندی یا دسته بندی دارایی های یک واحد اقتصادی

به واحدهای اقتصادی کمک می کند تا در هنگام محاسبه اموال و دارایی های خود به راحتی از طریق این کدها اعمال خود را بررسی و محاسبه کنند و در صورت نیاز به طبقه بندی های مختلف تقسیم نمایند.

شناسایی ماهیت دارایی ها

از طریق این کدها افراد می توانند ماهیت دارایی خود را به راحتی شناسایی و تشخیص دهند و دیگر نیازی به بررسی دقیق در مورد سال تولید و کیفیت و ویژگی محصول نیست. چرا که با این کدها به راحتی می ‌توانند در سیستم ‌های الکترونیک تمام اطلاعات آن را به دست آورند.

جلوگیری از سوء استفاده افراد مختلف

با وجود پلاک برچسب اموال جلوی هرگونه سوء استفاده و یا اشتباه در محاسبه اموال گرفته می شود، چرا که با بررسی یک کد به راحتی همه چیز مشخص می گردد.

انواع پلاک های قابل استفاده برای پلاک کوبی

اهمیت پلاک برچسب اموال به قدری زیاد است که در تمامی مراکز از این پلاک ها استفاده می شود. به همین جهت کارگاه های فعال در زمینه طراحی و تولید پلاک سعی کرده اند، انواع مختلفی از این پلاک ها را طراحی کنند، تا برای هر مجموعه مناسب ترین محصول ارائه گردد.

از آنجایی که برای هر کدام از اموال باید یک برچسب مشخص در نظر گرفت، آشنا بودن با انواع پلاک های قابل استفاده ضرورت دارد که در ادامه به معرفی چند مورد آن می پردازیم:

پلاک برچسبی ساده

پلاک برچسبی ساده که معمولاً از نوع لیبل های خرد شونده انتخاب می شوند، بر روی ابزارهای مختلف نصب شده و در صورت جابجایی نمی توانید آنرا یک تکه جدا کنید، بلکه به صورت قطعه قطعه خرد شده جدا می شود.

پلاک برچسبی بارکد دار

پلاک برچسبی بارکد دار از بهترین پلاک های هوشمند است که به راحتی قابلیت ردیابی و نگهداری سوابق لوازم مختلف را دارند و این پلاک‌ها هرگونه اشتباه و سوء استفاده احتمالی را به صفر می رساند.

حک نمودن شماره پلاک بر روی بدنه اموال

برای برخی از دستگاه ‌های صنعتی بزرگ به راحتی نمی توان از پلاک برچسب اموال استفاده کرد، به همین جهت توسط دستگاه های مخصوص شماره مورد نظر را بر روی بدنه اموال حک می کنند.

نکات مهم برای نصب پلاک برچسب اموال

تا اینجا دریافتیم که پلاک برچسب اموال نقش بسیار مهمی در ایجاد نظم و ترتیب بیشتر در ادارات و شرکت ها دارد و همچنین جلوی سرقت و کم شدن لوازم و یا جابجایی های بدون دلیل را می گیرد.

اما برای اینکه یک پلاک بر روی ابزارهای مختلف نصب شود و بهترین نتایج را به دنبال داشته باشد، نیاز است که به چند نکته ضروری دقت کنید:

  • محلی که قرار است پلاک نصب شود، به گونه ای انتخاب گردد که پلاک قابلیت رویت داشته باشد.
  • اگر پلاک های بارکد دار را استفاده می کنید، حتماً به گونه ای نصب شود که توسط دستگاه بارکدخوان قابل خواندن باشد.
  • متناسب با نوع دستگاه ها بهتر از پلاک را در قسمتی نصب کنید که در حین کارکرد دستگاه آسیبی به آن وارد نشود و سطح پلاک مخدوش نگردد.
  • در صورتی که در یک کارخانه دستگاه های متعدد وجود دارد، بهتر است پلاک ها در روی تمامی دستگاه ها در یک محل مشابه و یکسان نصب شود تا برای بررسی آنها مشکل ایجاد نگردد.
  • متناسب با نوع لوازم، پلاک ها انتخاب شوند؛ به عنوان مثال لوازمی که قابلیت نصب پلاک ندارند، بهتر است از نوع پلاک فلزی یا پلاک های حک شدنی استفاده گردد.

تهیه بهترین پلاک برچسب اموال از آرمان پلاک 

پلاک هایی که برای اموال در نظر می ‌گیرند سرعت انجام حساب کتاب مالی را بالاتر برده و از ایجاد هرگونه مشکل در محاسبات اموال جلوگیری می کند. به همین جهت نیاز است که یک بار هزینه برای تهیه بهترین نوع پلاک و برچسب مصرف شود. به همین جهت یافتن یک مجموعه معتبر که در این زمینه خدمات فوق حرفه ای ارائه می دهد ضروری است.

مجموعه آرمان پلاک یکی از بهترین مراکز فعال در زمینه تولید پلاک برچسب اموال است که توانسته است با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف خدمات خود را به شکل حرفه ای ارائه دهد. این مجموعه با در نظر گرفتن هر کدام از دستگاه ها و قطعات پلاک هایی با ابعاد و اندازه مناسب نوع متریال کاربردی و شیوه نصب صحیح تولید می کند.

یکی از ویژگی ‌های خاص این مجموعه توانایی طراحی پلاک ها متناسب با سلیقه و نوع دستگاه ها می باشد که با کمک نرم افزارهای پیشرفته و به روز امروزی صورت می گیرد. تمام مراحل کار توسط نیروهای متخصص انجام می شود؛ به همین جهت با پرداخت هزینه کمتر و مدت زمان کوتاه می توانید بهترین نوع پلاک ها را تهیه کنید.

در شرایطی که کارشناسان هوشمند و توانا در این مجموعه فعالیت دارند، افراد بدون دغدغه و نگرانی می توانند با آنها مشورت کرده و بهترین تصمیمات را برای داشتن یک پلاک مناسب بگیرند. کافیست جهت ثبت سفارش پلاک برچسب اموال متناسب با شرایط خود با این مجموعه ارتباط بگیرید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل