انواع پلاک ساختمان | راهنمای انتخاب پلاک فلزی

انواع پلاک ساختمان | راهنمای انتخاب پلاک فلزی - آرمان پلاک

انواع پلاک ساختمان را می شناسید؟ به نظر شما کدام نوع پلاک ساختمانی مناسب تر است؟ آیا نحوه انتخاب و سفارش پلاک را می دانید؟ در اینجا به تمامی مباحث گفته شده خواهیم پرداخت و شما را با نحوه انتخاب مناسب ترین نوع پلاک راهنمایی خواهیم کرد. همچنین انواع پلاک ساختمان را هم که در بازار پرفروش است به شما معرفی می کنیم.

پلاک ساختمانی چیست؟

قبل از هر چیز بیاید به این موضوع بپردازیم که اصلا پلاک چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا کاربرد آن فقط مختص به  تابلو پلاک ساختمان است؟ پلاک در واقع یک صفحه فلزی در ابعاد مختلف است که از انواع فلزهای موجود ساخته می شود. بر روی این پلاک ها اغلب اطلاعات مختلفی مثل نام، مشخصات و شناسه حک می شود و از آن برای نمایش این مشخصات و شناسه ها به مخاطب استفاده می گردد.

در پاسخ به سوال دومی که ذکر شد باید بگوییم که خیر، کاربرد این وسیله تنها مربوط به پلاک فلزی ساختمان نمی شود بلکه کاربرد آن بسیار وسیع و گسترده تر است به طوری که در تمامی صنایع و حوزه ها از پلاک استفاده می گردد.

اگرچه که دامنه کاربرد پلاک بسیار وسیع است اما از این مساله نباید غافل شد که پلاک منزل یکی از اصلی ترین و پرمصرف ترین موارد استفاده از پلاک می باشد. معمولا پلاک اسم ساختمان باید به گونه ای باشد که نوشته های بر روی آن کاملا واضح و خوانا باشد، ابعاد مناسبی داشته باشد (نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک)، به راحتی در معرض دید همه قرار بگیرد، متریال به کار رفته در آن باید به گونه ای باشد که مقاومت پلاک را در برابر باران و رطوبت و یا نور خورشید بالا ببرد. اینها از جمله مواردی است که در هنگام سفارش انواع پلاک ساختمان باید به آنها توجه کنید.

انواع پلاک ساختمان

اگر قصد خرید پلاک اسم ساختمان را دارید ابتدا به شما توصیه می کنیم که در مورد مدل های پلاک که در بازار موجود است و توسط کارگاه های صنعتی تولید می شود کمی تحقیق کنید تا بتوانید درست انتخاب کنید.

قطعا شما هم مدل های پیشرفته و مدرن پلاک فلزی ساختمان را مشاهده کرده اید و می دانید که امروزه دیگر چندان خبری از پلاک های ساده آبی رنگ نیست. در واقع فناوری نور و نورپردازی کمک کرده است تا مدل های بسیار متنوعی از انواع پلاک ساختمان چراغ دار به بازار ورود پیدا کند. این پلاک ها که به آن پلاک های ال ای دی (led) هم گفته می شود بسیار زیبا، شیک و جذاب هستند و نمای بسیار متفاوتی به ساختمان شما می دهند.

پلاک  led ساختمان از خصوصیات بسیار خوبی برخوردار است که در ایتجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • بسیار زیبا، شیک و جذاب هستند.
  • به علت لامپ های ال ای دی استفاده در آن دید بسیار خوبی در شب ایجاد می شود.
  • رنگ بندی بسیار متنوعی دارند و مشتری می تواند رنگ دلخواه خود را سفارش دهد.
  • لامپ های آن در عین ایجاد روشنایی انرژی بسیار کمی مصرف می کنند و طول عمر بالایی دارند.
  • پلاک اعداد هم در رنگ های زیبا و خیره کننده ساخته می شود.
  • این پلاک ها مجهز به ورق پلکسی گلس در بدنه آن هستند و به همین دلیل در برابر باران و برف مقاومت بالایی دارند.
  • در ابعاد و اندازه های متنوعی ساخته می شوند.

البته پلاک های ال ای دی تنها یکی از مدل های پلاک خانه است که البته این روزها بسیار پرطرفدار هم می باشد.

از دیگر انواع پلاک ساختمان می توان به همان مدل سنتی اشاره کرد که در متریال های مختلفی ساخته می شود و پرفروش ترین آنها پلاک استیل، پلاک آلومینیومی و پلاک برنجی است. هر کدام از مدل های گفته شده خصوصیات خاص خود را دارند و این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که کدام مدل را می خواهید سفارش دهید.

راهنمای انتخاب مناسب ترین پلاک فلزی

لابد الان با خود می گویید که کدام مدل بهتر است و باید چگونه انتخاب کنم و سفارش دهم؟ در اینجا ما یک راهنمای انتخاب و خرید انواع پلاک ساختمانی را به شما ارائه می دهیم تا خرید را برای شما آسان تر کند.

  • قبل از هر چیز سطح بودجه خود را تعیین کنید. یعنی مشخص کنید که برای سفارش پلاک چقدر می خواهید هزینه کنید. اگر هزینه شما متناسب با قیمت پلاک های ال ای دی است پیشنهاد می کنیم که این مدل پلاک را سفارش دهید.
  • در صورتی که هزینه شما برای خرید پلاک چراغ دار کافی نیست باید به سراغ پلاک های فلزی بروید.
  • متناسب با قیمت خود یکی از مدل های آلومینیومی، استیلی و یا برنجی را انتخاب کنید.
  • ابعاد و رنگ آن را متناسب با نمای بیرونی ساختمان خود سفارش دهید.
  • یک شرکت سازنده پلاک که معتبر باشد و همچنین قیمت آنها بصرفه و معقول است را انتخاب و پلاک منزل خود را از آنجا سفارش جهت دهید.

سفارش ساخت انواع پلاک در آرمان پلاک

شرکت آرمان پلاک یکی از معتبرترین شرکت های موفق در تهران است که در زمینه تولید انواع پلاک های ساختمانی و غیر ساختمانی با استفاده از متریال های گوناگون مشغول به کار است. پلاک های تولیدی آرمان پلاک دارای استحکام، مقاومت، ماندگاری بالا و ظاهری زیبا هستند و همچنین قیمت آنها نسبت به سایر شرکت ها بسیار ارزان تر و مشتری پسندتر است.

جهت سفارش پلاک ساختمان در رنگ، مدل و ابعاد دلخواهی خود شما می توانید از طریق مجموعه آرمان پلاک اقدام کنید و هزینه های خود را به حداقل برسانید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل