چاپ پلاک صنعتی + کاربرد و قیمت

چاپ پلاک صنعتی + کاربرد و قیمت - آرمان پلاک

چاپ پلاک صنعتی یا همان پلاک دستگاه، یکی از پرتقاضاترین مدل های پلاک ها بوده است. چرا که بسیاری از شرکت های تولید کننده انواع دستگاه و تجهیزات صنعتی، به دنبال خریداری و چاپ سفارشی انواع این پلاک ها جهت درج مشخصات و ویژگی های دستگاه مورد نظر می باشند.

در واقع پلاک های صنعتی یکی از انواع پلاک های فلزی موجود در بازار هستند که با توجه به اهمیتی که داشته، می بایست با کیفیت و مشخصات خاصی، تولید و به بازار عرضه شده باشند. اما آیا می دانید که تولید پلاک های دستگاه، امروزه چگونه و با چه ویژگی هایی به انجام می رسد؟ یک پلاک صنعتی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ ابعاد و اندازه پلاک های صنعتی به چه صورت است و این دستگاه ها چه کاربردهایی دارند؟

تولید و ساخت پلاک صنعتی دستگاه ، به روش های گوناگون می تواند صورت بگیرد. یکی از این روش ها، روش اسید شویی است. در روش اسید شویی، مرحله چاپ پلاک صنعتی به گونه ای انجام می شود که یک سری از قسمت ها را حذف کرده و پلاک را به طرزی در می آورند که یک قسمت گود و قسمت دیگر برجسته باشد. این روش ذکر شده، یکی از روش های قدیمی در این حوزه بوده و به نظر می رسد که همزمان با رشد صنعت و تکنولوژی، شاهد بکارگیری انواع ماشین آلات و تجهیزات جدید در ساخت و چاپ پلاک صنعتی خواهیم بود.

کاربرد انواع پلاک صنعتی کدام است؟

همانطور که از نام پلاک صنعتی مشخص است، این نوع پلاک با نام پلاک دستگاه هم مشهور می باشد. امروزه در بسیاری از صنایع گوناگون شاهد استفاده از انواع پلاک صنعتی هستیم. این پلاک ها جهت درج مشخصات و ویژگی های دستگاه، می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و اهمیت خیلی زیادی دارد که جنس و متریال این پلاک ها از چه جنسی باشد. انواع پلاک های صنعتی موجود در بازار، عبارتند از:

  • پلاک مناسب مخازن پتروشیمی
  • پلاک آب و فاضلاب
  • پلاک مناسب مشخصات موتورهای صنعتی
  • پلاک مناسب مشخصات دستگاه های صنعتی و غیره

در تولید و ساخت انواع پلاک صنعتی یا دستگاه، از انواع فلز مانند آلومینیوم یا استیل استفاده می نمایند. این پلاک ها بایستی با مشخصات و ویژگی های منحصربفردی تولید شده باشند. یکی از ویِژگی های قابل توجه آن است که این پلاک ها می بایست کاملا ضد ضربه بوده و در مقابل آتش سوزی و تغییر دمای ناگهانی، کاملا مقاومت بالایی را از خود نشان دهند.

از آنجا که ممکن است پلاک های صنعتی دائما در معرض نور و دیگر عواملی همچون حرارت و رطوبت قرار بگیرند، تثبیت رنگ این پلاک ها هم از دیگر موارد مهم به شمار می آید. در این خصوص هنگام تولید و ساخت پلاک های صنعتی، از یک لایه ورنی کوره ای استفاده می نمایند.

در حال حاضر انواع پلاک صنعتی کاربردهای متنوعی دارند. از این کاربردها می توان به نصب پلاک بر روی ماشین آلات سبک و سنگین مانند کمپرسورها، موتور برق ها، تجهیزات آسانسورها، تابلو برق ها و سایر دستگاه های صنعتی اشاره داشت.

جدای از تمامی این کاربردها، بنظر می رسد که تولید کنندگان انواع دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی، به دنبال انواع پلاک هایی با کیفیت مناسب و دوام و طول عمر بالایی هستند.

آیا می دانید که چگونه می توان بهترین کیفیت و قیمت از انواع پلاک های صنعتی را سفارش تولید و چاپ داد؟ نرخ قیمت پلاک صنعتی در سال 1402، چه نرخی دارد؟ آیا مجموعه آرمان پلاک توانسته دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم ارائه دهد؟

قیمت پلاک صنعتی 1402

قیمت پلاک صنعتی یا پلاک دستگاه، می تواند بر اساس فاکتورهای گوناگون، متغیر باشد. یکی از این فاکتورها جنس و متریال استفاده شده در تولید پلاک های صنعتی بوده است. از جمله دیگبر فاکتورهای موثر می توان به ابعاد و اندازه ی پلاک صنعتی اشاره داشت.

در سال 1402 هم این فاکتورها می توانند عامل اصلی تغییر قیمت انواع پلاک صنعتی یا پلاک دستگاه به شمار آمده باشند. در حال حاضر آرمان پلاک یکی از معتبرترین و برترین تولید کنندگان انواع پلاک های استیل و آلومینیومی بوده که با هدف کسب رضایتمندی مشتریان، همواره از بهترین متریال ها استفاده نموده و در ارائه قیمت مناسب هم، تلاش جدی داشته است.

شما می توانید به روزترین و آخرین تغییرات قیمت چاپ پلاک صنعتی در سال 1402 را از طریق کارشناسان آرمان پلاک استعلام کرده باشید. همچنین امکان دریافت مشاوره رایگان در مورد نحوه انتخاب جنس و متریال پلاک های صنعتی برای تمامی واحدهای تولید کننده وجود دارد.

سفارش چاپ پلاک صنعتی

چاپ پلاک صنعتی با متریال های گوناگون و در انواع ابعاد و اندازه ها، توسط شرکت آرمان پلاک به انجام می رسد. بسیاری از تولید کنندگان انواع ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، می دانند که کیفیت پلاک های درج شده بر روی دستگاه ها، چقدر مهم است. چا که بر روی این پلاک ها، مشخصات، ویژگی ها، کاربردها و درجه حفاظت تجهیزات نوشته شده که همگی برای اپراتورها و مصرف کنندگان اهمیت بالایی دارند.

بر همین اساس سفارش چاپ پلاک صنعتی از طریق هر نمایندگی و مرکز فروش، نمی تواند تضمین کننده کیفیت این محصول باشد.

خوشبختانه سابقه درخشان مجموعه آرمان پلاک این امکان را فراهم کرده تا بدون هیچ دغدغه ای، سفارش تولید و چاپ انواع پلاک صنعتی، به انجام برسد.

شما متقاضیان می توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش انواع پلاک صنعتی استیل و آلومینیومی با ویژگی های منحصربفرد را همین حالا به ثبت برسانید. مشاورین ما آماده ارائه مشاوره رایگان قبل از سفارش به تمامی متفاضیان می باشند.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل