پلاک منزل مولتی استایل + قیمت و انواع آن

پلاک منزل مولتی استایل + قیمت و انواع آن - آرمان پلاک

پلاک منزل مولتی استایل به دلیل داشتن وزن سبک و جنس مقاوم و مستحکم مورد توجه و استقبال بالایی قرار گرفته است. در صورت انتخاب مراکز معتبر سازنده پلاک می ‌توانید این محصول کاربردی را در ابعاد و اندازه مناسب و در طرح ها و رنگ های مختلف سفارش دهید. مجموعه آرمان پلاک جزء معتبرترین مراکز فعال در زمینه تولید پلاک منزل مولتی استایل با قیمت مناسب است.

نحوه ساخت انواع پلاک با جنس مولتی استایل

ورق های مولتی استایل محصولات کاربردی جدید است که با داشتن روکش های پلاستیکی مقاومت بسیار بالایی در شرایط جوی و هر گونه ضربه و فشار دارند. به همین سبب موارد استفاده و کاربردهای آنها گسترده است. به دلیل وزن بسیار سبک و انعطاف پذیری بالا و تنوع در طرح و رنگ این ورق ها به راحتی می توان از آنها در بخش های مختلف دکوراسیون خانه ها استفاده کرد که بخش بسیار مهم آن را پلاک منزل تشکیل می دهد.

در صورتی که با نحوه ساخت پلاک منزل مولتی استایل آشنایی داشته باشید، به شکل بهتری می توانید از بین تنوع بالای این محصولات مناسب ترین را برای محیط خود انتخاب کنید. در ادامه به بررسی کلی از مراحل ساخت پلاک منزل با متریال مولتی استایل می پردازیم:

طراحی پلاک

ابتدا متناسب با نظر مشتری طراحی اولیه پلاک صورت می گیرد و طرح ارائه شده پس از تأیید نهایی برای تولید ارائه می گردد.

برش ورق های مولتی استایل

برای تولید پلاک ها نیاز است که ورق های مولتی استایل با استفاده از دستگاه های سی ان سی برش داده شوند، این دستگاه ها برش های بسیار دقیقی ایجاد می کنند.

خم کردن ورق ها

پس از اینکه برش ها ایجاد شد لازم است که ورق ها خم شوند تا برای تولید پلاک آماده گردند.

تمیز کردن و پولیش کردن ورق ها

پس از طی کردن مراحل برش، نیاز است که با استفاده از ابزارهای مخصوص هرگونه خط و خش در لبه های پلاک از بین برود.

به طور کلی باید گفت که ساخت پلاک مولتی استایل منزل نیاز به تخصص و دانش فنی دارد؛ به همین جهت انتخاب یک مجموعه معتبر مانند آرمان پلاک بهترین راه حل است که با دستگاه های مجهز و پیشرفته بهترین محصولات را ارائه می دهد.

مزایای استفاده از پلاک منزل مولتی استایل

پلاک های مولتی استایل به دلیل داشتن شکل ظاهری بسیار زیبا مورد توجه و استقبال زیادی قرار می‌ گیرند. اما بهتر است بدانید که این پلاک ها ویژگی ها و مزیت های بسیار زیادی دارند که استفاده کردن از آنها مقرون به صرفه است.

برای آشنایی بیشتر با مزایای استفاده از پلاک منزل مولتی استایل در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی‌ های آن می ‌پردازیم:

  • مقاومت بالای پلاک ها در برابر حرارت موجب شده تا در هر شرایط آب و هوایی بتوان از آنها استفاده کرد.
  • شکل پذیری بالای پلاک یک عامل مهم برای طراحی های متنوع و خاص است.
  • ورق مولتی استایل در برابر مواد شیمیایی مقاوم بوده و دچار خوردگی نمی شود، در فضای باز و زیر باران های اسیدی هم می توان این پلاک ها را نصب کرد.
  • جذب آب کمتر توسط این پلاک ها موجب می ‌شود تا به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نشوند و کیفیت و براقیت اولیه را از دست ندهد.
  • وزن بسیار سبک پلاک موجب شده تا نصب آن آسان تر شود و در صورت نیاز به حمل و نقل و جابجایی بدون مشکل این کار صورت می گیرد.
  • آسان بودن فرایند برش و سرعت بالای آن موجب شده تا با پرداخت هزینه مناسب تر و در مدت زمان کوتاه سفارشات شما آماده گردد.

انواع ورق های مولتی استایل پلاک

در صورتی که برای سفارش ساخت پلاک منزل مولتی استایل مراجعه کرده باشید، با تنوع بالایی از رنگ بندی های این پلاک ها رو به رو می ‌شوید که از پرطرفدارترین رنگبندی های آن می توان به  ورق مولتی استایل طلایی، ورق مولتی استایل مسی و مولتی استایل نقره ای اشاره کرد.

اما مسئله مهم این است که برای هر کدام از این رنگ بندی ها سه نوع ورق مولتی استایل از لحاظ شکل ظاهری وجود دارد که در ادامه به بررسی دقیق تر آنها می پردازیم:

ورق مولتی استایل ساده

ورق مولتی استایل ساده جزء قدیمی ترین و پراستفاده ترین ورق ها بشمار می ‌رود که به نسبت سایر ورق های دیگر موارد استفاده و کاربرد آن بیشتر می باشد.

ورق مولتی استایل خش دار

ورق مولتی استایل خش دار دارای سطح خشن و مات است که به دلیل نداشتن بازتاب نور برای طراحی و تولید انواع پلاک منزل مولتی استایل مورد استفاده قرار می ‌گیرد. اما به دلیل خش ها و شیارهای باریک در سطح آن بهتر است در محیط آلوده استفاده نشود، چرا که نظافت آن سخت است.

ورق مولتی استایل براق

ورق های مولتی استایل براق تابش نور خورشید را تا مسافت زیادی منعکس می کنند، به همین جهت استفاده از آنها به عنوان پلاک منزل توصیه نمی شود؛ اما سطح این ورق ها کاملاً آینه ای و جذاب است.

مناسب ترین قیمت پلاک مولتی استایل در آرمان پلاک

در هنگام ثبت سفارش پلاک منزل مولتی استایل یکی از عوامل بسیار مهمی که پس از مشخص کردن طرح و مدل پلاک، مد نظر قرار می گیرد، قیمت ارائه این محصول در بازار است. معمولاً قیمت پلاک مولتی استایل برای منزل به عوامل مختلفی ارتباط پیدا می‌ کند که برخی از مهم‌ترین این عامل ها شامل موارد ذیل می باشد.

  • جنس سطح پلاک مولتی استایل
  • ابعاد و اندازه پلاک ها
  • رنگ بندی های مختلف ورق های مولتی استایل
  • نحوه برش و آماده سازی پلاک

پس از بررسی این عوامل یک مورد بسیار مهم دیگر انتخاب مجموعه معتبر و بدون واسطه است که در حال حاضر با انتخاب آرمان پلاک می توانید به بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها دست پیدا کنید. این مجموعه با داشتن نیروهای متخصص و متبحر در کنار دستگاه های پیشرفته و به روز شرایط طراحی و ساخت انواع پلاک منزل مولتی استایل را به راحتی فراهم کرده است.

در صورتی که نیاز به ثبت سفارش برای ساخت نمونه های مختلف پلاک دارید، کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید. چرا که برای انتخاب نوع ورق، رنگ بندی ها و ابعاد و اندازه می توانند کمک زیادی به شما کنند.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل