7 مزایای پلاک ال ای دی ساختمان

مزایای پلاک ال ای دی ساختمان
7 مزایای پلاک ال ای دی ساختمان

7 مزایای پلاک ال ای دی ساختمان - آرمان پلاک

مزایای پلاک ال ای دی ساختمان کدام است؟ پلاک ال ای دی ساختمان یکی از انواع پلاک های پرفروش در بازار نوین و مدرن امروزی است. در واقع بسیاری از سازندگان ساختمان، جهت بالاتر بردن زیبایی ظاهری ساختمان ها، از انواع پلاک ساختمان LED استفاده می نمایند. این پلاک ها با انواع لامپ های ال ای دی کم مصرف ساخته شده که به هیچ وجه هزینه زیادی را برای ساختمان ها نخواهند داشت.

از مزایای پلاک ال ای دی ساختمان این است که با پلکسی های کاملا مقاوم و درجه یک تولید می شوند که دوام و طول عمر بسیار بالایی را هم داشته اند. تمامی مدل های این پلاک به ویژه مدل روشن پلاک، چه در روز و چه در شب، قابلیت دید بسیار خوبی دارند. علاوه بر آن مراحل نصب پلاک های ساختمان ال ای دی، بسیار آسان بوده است. نکته قابل توجه اینکه این پلاک ها نیاز به تعمیر و نگهداری آنچنانی نداشته و امروزه در انواع تک رقمی، دو رقمی و چند رقمی در بازار، موجود بوده و خرید و فروش می شوند.

کاربرد منبع تغذیه از دیگر مزایای پلاک ال ای دی ساختمان است که از نوع یک تراس 12 ولت بوده که با سیم در داخل خود پلاک تعبیه شده است. شما می توانید این پلاک را به راحتی به برق شهری متصل نمایید.

استفاده از پلکسی براق در تولید آن نیز از دیگر مزایای پلاک ال ای دی ساختمان است که سبب شده تا زیبایی ظاهری خاصی را از این پلاک ها شاهد باشیم. به همین سبب بسیاری از سازندگان ساختمان ها، ترجیح می دهند که بجای استفاده از پلاک های معمولی، از پلاک های ساختمان ال ای دی استفاده نمایند.

در حال حاضر شاهد آن هستیم که علاوه بر ساختمان های مسکونی، ساختمان های تجاری و اداری هم با توجه به مزایای پلاک ال ای دی ساختمان جهت بالاتر بردن زیبایی از آن بسیار استفاده می نمایند.

ابعاد پلاک ال ای دی ساختمان

ابعاد پلاک ال ای دی ساختمان

حتما می دانید که برای نصب پلاک ال ای دی ساختمان یکی از نکات قابل توجه، ابعاد این پلاک است. در واقع شما باید بدانید که قرار است چه میزان فضا برای نصب پلاک، اختصاص دهید.

از بهترین مزایای پلاک ال ای دی ساختمان این اشت که عمدتا وزن کمتر از 0.5 گرم تولید شده و دارای ابعاد 15 در 15 و 20 در 20 می باشد. این پلاک، از زبان فارسی پشتیبانی کرده و امکان نمایش اعداد از 0 تا 9 حتی بدون اتصال پلاک به برق را دارا بوه است. در این میان پلاک ال ای دی با ابعاد 20 در 20؛ عمدتا مناسب پلاک های دو رقمی و پلاک با ابعاد 15 در 15 مناسب برای پلاک های تک رقمی می باشد.

برای سر درهای ورودی ساختمان ها، بهترین گزینه استفاده از پلاک ال ای دی سایز 20 در 20 است. چرا که این ابعاد می تواند دید بیشتری داشته و حتی شدت نور خیلی خوبی را هم دارا می باشد.

در کنار تمامی این موارد، آیا می دانید که مهمترین مزایای پلاک ال ای دی ساختمان چیست؟ آیا امکان سفارش خرید اینترنتی انواع پلاک ساختمان وجود دارد؟ آرمان پلاک قطعا پیشنهادات ویژه ای را برای تمامی مشتریان خود ارائه می دهد.

مزایای پلاک ساختمان ال ای دی

پلاک ال ای دی ساختمان از جمله جدیدترین و زیباترین پلاک های ساختمانی بوده که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. این پلاک با توجه به متریال مصرفی، دارای طول عمر و مقاومت خوبی بوده و می تواند برای تمامی واحدهای مسکونی، تجاری و اداری، گزینه مناسبی باشد.

از جمله مهم ترین مزیای پلاک ساختمان ال ای دی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از پلاک های ال ای دی، قابلیت فوق العاده کاربرد این پلاک ها در مکان های کم نور می باشد.
  2. در صورتی که برد فاصله منجر به بد دیده شدن پلاک گردد، استفاده از پلاک ال ای دی می تواند این مشکل را به خوبی حل کند.
  3. پلاک های ال ای دی در برابر شدت نوری که ارائه می دهند، به شدت کم مصرف بوده و در کاهش مصرف انرژی هم نقش موثری داشته اند.
  4. متریال به کار رفته در پلاک های ال ای دی سبب شده تا این پلاک ها قابلیت استفاده در تمامی شرایط جوی را بدون کاهش کیفیت داشته باشند.
  5. پلاک LED ساختمان با دارا بودن قابلیت تنظیم نور، می تواند در مکان های بسته یا فضای داخلی اتاق ها هم قابل استفاده باشد.
  6. تولید و ساخت پلاک های ال ای دی می تواند بر اساس رنگبندی های مورد دلخواه مشتریان هم انجام شود.
  7. و آخر اینکه علاوه بر کاربرد بسیار مناسب پلاک های ال ای دی در ساختمان های مسکونی، از این پلاک ها در ورودی مراکز تجاری و درمانی، به خوبی استفاده می شود.
خرید اینترنتی پلاک ساختمان

خرید اینترنتی پلاک ساختمان از آرمان پلاک

با توجه به اینکه نمایندگی ها و مراکز فروش گوناگونی در بازار، به فروش پلاک ال ای دی ساختمان رقم دار مشغول هستند، آیا می دانید که از کدام مرکز فروش، می توان خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت داشت؟

آرمان پلاک یکی از اولین و معتبرترین مراکز تولید و فروش انواع پلاک های استیل و پلاک های پلکسی به شمار آمده است. این مجموعه با به کارگیری نیروی کاری مجرب و متریال درجه یک، توانسته کیفیتی در خور مشتریان خود را به عرضه برساند.

در حال حاضر امکان خرید اینترنتی با بالاترین مزایای پلاک ساختمانی ال ای دی و قیمت مناسب در مجموعه آرمان پلاک فراهم است. مشتریان گرامی می توانند پس از دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، سفارش خود را به راحتی به ثبت برسانند. همین حالا با مشاورین ما در تماس باشید و سفارشی متفاوت تر از سایر مراکز فروش را تجربه نمایید.

.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل