لیزر پلاک فلزی با کیفیت ساخت عالی و قیمت مناسب

لیزر پلاک فلزی
لیزر پلاک فلزی با کیفیت ساخت عالی و قیمت مناسب

لیزر پلاک فلزی با کیفیت ساخت عالی و قیمت مناسب - آرمان پلاک

چقدر در مورد لیزر پلاک فلزی اطلاعات دارید؟ در مورد انواع پلاک و کاربردهای آن چطور؟ به نظر شما کدام نوع پلاک مقاومت بیشتری در برابر عوامل شیمیایی دارد؟ قیمت پلاک فلزی به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟ در اینجا ما قصد داریم به معرفی کامل پلاک و کاربردهای آن بپردازیم. همچنین انواع مدل های پلاک فلزی موجود در بازار را بررسی می کنیم. پس برای آشنایی بیشتر با لیزر پلاک فلزی ما را تا انتها همراهی کنید.

لیزر پلاک فلزی چست؟

مهم نیست در چه زمینه ای مشغول به کار هستید زیرا شما در هر مکانی که باشید فقط کافیست نگاهی به اطراف خود بیندازید تا انواع پلاک های فلزی را ببنیند. پلاک فلزی چیست و چرا این وسیله در همه جا کاربرد دارد؟

پلاک در اصل یک صفحه مستطیلی یا مربعی شکل است که از جنس انواع فلزات می باشد. حالا این صفحه فلزی چه کاربردی دارد؟ صنعتگران و سازندگان پلاک بر روی این صفحه فلزی یک سری متن و محتوا (بر اساس مدل پلاک و سفاش مشتری) چاپ می کنند و به این ترتیب پلاک های فلزی ساخته می شوند. هدف اصلی استفاده از پلاک این است که یک اطلاعات خاص و منحصربفرد را در مورد شی مورد نظر به مخاطب ارائه دهد.

لیزر پلاک فلزی هم در واقع به همین پلاک های فلزی اشاره می کند که سازندگان با استفاده از روش لیزر متن مورد نظر را ا بر روی پلاک چاپ می کنند.

کاربرد پلاک های فلزی

حالا به سراغ کاربردهای پلاک فلزی بپردازیم. ممکن است هر کسی بعد از شنیدن اسم پلاک فورا به یاد پلاک منازل بیفتد. بله کاملا درست است پلاک منازل یکی از مشهودترین کاربردهای پلاک فلزی است که همه با آن سروکار دارند. اما کاربرد پلاک فلزی تنها به این نوع پلاک محدود نمی شود و کاربردهای بسیار وسیع و گسترده ای دارد. در اینجا ما به برخی از رایج ترین کاربردهای لیزر پلاک فلزی می پردازیم:

  • پلاک منازل و ساختمان
  • پلاک کد پستی
  • پلاک آسانسور
  • پلاک پارکینگ
  • پلاک تبلیغاتی
  • پلاک راهنمای طبقات در ادارات
  • پلاک تجهیزات صنعتی
  • پلاک تجهیزات کشاورزی
  • پلاک تجهیزات پزشکی

همان طور که مشاهده می کنید پلاک فلزی توانسته است به تمامی صنایع و حوزه ها ورود پیدا کند. همین مساله موجب شده است که میزان تقاضا در بازار برای خرید پلاک های فلزی افزایش پیدا کند و افزایش نیاز بازار هم موجب دست به کار شدن تعداد زیادی شرکت های صنعتی شده است که در زمینه تولید انواع پلاک فلزی مشغول به کار هستند.

انواع پلاک فلزی

کسانی که قصد خرید پلاک فلزی را دارند ابتدا لازم است که با مدل های موجود بیشتر آشنا شوند. در اینجا ما به طور مختصر به معرفی چند نوع از پلاک های فلزی که در حال حاضر بسیار پرطرفدار است می پردازیم:

پلاک آلومینیومی

شرکت های صنعتی این مدل از پلاک را از فلز آلومینیوم می سازند. لیزر پلاک فلزی ویژگی های بسیار خوبی دارد که یکی از آنها انعطاف پذیری در شکل و طرح پلاک است. همچنین این پلاک از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و در حال حاضر یکی از پرفروش ترین مدل های موجود در بازار می باشد.

پلاک استیل

جنس این نوع پلاک از فلز استیل است. فلز استیل از مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و به همین جهت پلاک های استیلی هم در صورتی که در معرض آب، رطوبت، گرما و نور خوشید قرار بگیرند دچار زنگ زدگی نمی شوند و تغییر رنگ نمی دهند. این ویژگی برای مشتری بسیار اهمیت دارد چرا که بسته به نوع کاربرد پلاک ممکن است تمامی این عوامل در دسترس باشد.

پلاک برنجی

این مدل از جنس فلز برنج است. یکی از مهم ترین خصوصیات این پلاک برنجی طراحی بسیار زیبا و شیک و درخشندگی بالای آن است. البته ناگفته نماند که این نوع پلاک از مقاومت چندانی برخوردار نیست و بعد از مدتی بر اثر تماس با عوامل شیمیایی مثل تغییرات دما کیفیت خود را از دست می دهد و دچار زنگ زدگی می شود.

دسته بندی گفته شده در بالا بر اساس جنس پلاک های فلزی است. شما مشتری گرامی هر کدام از از مدل های گفته شده در بالا را می تولنید در طرح و رنگ بندی مورد نظر خود سفارش می دهید. همچنین می توانید از مدل هایی مثل طرح برجسته برای زیبایی و خوانایی بیشتر استفاده کنید.

هزینه ساخت و لیزر پلاک فلزی به چه پارامترهایی بستگی دارد؟

شما به عنوان یک مشتری پلاک فلزی چقدر به قیمت و هزینه های پرداختی اهمیت می دهید؟

قیمت یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که اکثر مشتریان پلاک به آن اهمیت می دهند. در واقع می توان اینگونه گفت که قیمت مدل های موجود نقش موثری در انتخاب های مشتری دارد.

هزینه هایی که مشتری باید برای تهیه پلاک فلزی مورد نظر خود پرداخت کند به پارامترهای زیر بستگی دارد و یک مقدار مشخص نیست:

  • جنس پلاک
  • ابعاد پلاک
  • رنگ و طرح پلاک
  • روش لیزر پلاک فلزی
  • کیفیت ساخت
  • میزان دوام و ماندگاری پلاک
  • کیفیت ساخت
  • برند سازنده پلاک

آرمان پلاک بزرگ ترین تولید کننده انواع پلاک فلزی

آرمان پلاک نامی آشنا و محبوب برای مشتریان و خریداران پلاک های فلزی است. شرکت آرمان پلاک یکی از باتجربه ترین تولید کنندگان پلاک های فلزی در مدل های متنوع است. پلاک های این مجموعه از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین قیمت این پلاک ها در مقایسه با دیگر قیمت های موجود در بازار بسیار ارزان و باور نکردنی است و هر کسی را به خرید آن تشویق می کند.

پس اگر قصد خرید پلاک فلزی را دارید تلفن را بردارید و جهت ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را از آنها دریافت کنید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل