پلاک فلزی استیل چه کاربردهایی دارد؟

پلاک فلزی استیل
پلاک فلزی استیل چه کاربردهایی دارد؟

پلاک فلزی استیل چه کاربردهایی دارد؟ - آرمان پلاک

پلاک فلزی استیل چیست و چه کاربردی دارد؟ شما چقدر با این نوع پلاک آشنایی دارید؟ آیا تاکنون از پلاک های فلزی استفاده کرده اید؟ نرخ قیمت این پلاک چگونه است و برای تهیه آن باید چقدر هزینه کرد؟ از کجا می توان این پلاک ها را با کیفیت مناسب و استاندارد تهیه کرد؟ ما در اینجا قصد داریم به معرفی کامل پلاک فلزی استیل و کاربردها و خصوصیات آن بپردازیم. پس اگر دوست دارید پاسخ سوالات بالا را پیدا کنید و با پلاک فلزی استیل بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

پلاک فلزی استیل چیست؟

شما چقدر در مورد پلاک های فلزی و حتی غیر فلزی اطلاعات دارید؟ بدون شک همه شما به شیوه های مختلف و در مکان های گوناگون با این پلاک ها مواجه شده اید و یکی از رایج ترین آنها هم همین پلاک منزل شماست که جلوی درب ورودی نصب شده است. حالا می خواهیم قبل از اینکه به معرفی پلاک فلزی استیل بپردازیم ابتدا یک تعریف کلی از خود پلاک ارائه دهیم.

پلاک در اصل یک صفحه مستطیل شکل یا مربع شکل است که یک متن یا محتوای خاصی بر روی آن درج می شود و با استفاده از آن یک اطلاعات خاصی را به مخاطبان ارائه می دهد و به اصطلاح آنها را راهنمایی می کند. محتوای درج شده بر روی پلاک بسته به نوع و کاربرد پلاک کاملا متفاوت است.

به عنوان مثال پلاک منزل شماره پلاک را به مخاطب نمایش می دهد و پلاک راهنمای طبقات در ادارات مردم را راهنمایی می کند تا بخش مورد نظرشان را پیدا کند. آنچه که بین تمامی پلاک ها مشترک است هدف استفاده از آن است و آن این است که اطلاعات خاصی را به مخاطب ارائه دهد و راهنماییش کند. پلاک می تواند در جنس های مختلف مثل فلزی و یا کاغذی باشد.

خب حالا که با مفهوم پلاک آشنا شدید بهتر است به سراغ معرفی پلاک فلزی استیل برویم. پلاک های فلزی به پلاک هایی گفته می شوند که از جنس فلز هستند. یعنی ابتدا صفحه پلاک را از فلزات می سازند و بعد متن مورد نظر بر روی این صفحه فلزی حک می شود. پلاک های فلزی کاربردهای زیادی دارند و بسیار پرطرفدار می باشند زیرا از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. پلاک فلزی استیل از فلز استیل ساخته می شود و یکی از برترین مدل های موجود می باشد. در ادامه به معرفی بیشتر این نوع پلاک می پردازیم.

خصوصیات پلاک فلزی استیل

همان طور که در بالا هم به آن اشاره شد پلاک فلزی استیل یکی از محبوب ترین مدل های پلاک فلزی است. این نوع پلاک از جنس فلز استیل است. فلز استیل از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است به همین جهت پلاک استیلی هم بسیار محکم و مقاوم است و شکستن آن کاری بسیار دشوار و حتی غیر ممکن است.

با توجه به این که پلاک ها ممکن است در مکان های مختلفی نصب شود و به احتمال زیاد در برابر عواملی مثل تغییرات دما قرار می گیرند این نگرانی برای افراد به وجود می آید که ممکن است این پلاک های فلزی دچار زنگ زدگی بشوند. ما این اطمینان را به شما می دهیم که این مساله و نگرانی در  رابطه با پلاک استیل وجود نخواهد شد زیرا پلاک استیل در برابر تمامی شرایط محیطی مثل رطوبت و نور خورشید و باران بسیار مقاوم و ماندگار است و دچار زنگ زدگی و افت کیفیت نمی شود.

از دیگر خصوصیات بسیار پلاک فلزی استیل می توان تنوع در طرح و رنگ های آن اشاره کرد. انتخاب نوع طرح و رنگ پلاک بر عهده شما مشتری گرامی است. در کل می توان گفت که پلاک استیل از خصوصیات بسیار خوبی برخوردار است و شما می توانید برای سالیان سال از آن استفاده کنید بدون آنکه شاهد افت کیفیت آن باشید.

کاربردهای پلاک فلزی استیل

پلاک های فلزی کاربردهای بسیار گسترده ای دارند و به تمامی صنایع ورود پیدا کرده اند. در اینجا به طور مختصر به چند مورد از کاربردهای پلاک فلزی می پردازیم:

  • پلاک منازل و ساختمان
  • پلاک کد پستی
  • پلاک آسانسور
  • پلاک کوچه و خیابان
  • پلاک پارکینگ
  • پلاک راهنمای طبقات در ادارات
  • پلاک دستگاه های صنعتی
  • پلاک دستگاه های پزشکی
  • پلاک ماشین آلات کشاورزی
  • پلاک تبلیغات
  • پلاک مطب

نرخ قیمت پلاک فلزی در بازار

یکی از سوالات اساسی مشتریان این است که باید برای خرید پلاک فلزی چقدر هزینه کند؟ در پاسخ به این سوال ما نمی توانیم یک نرخ ثابت و از پیش تعیین شده را به عنوان قیمت پلاک فلزی استیل مطرح کنیم زیرا قیمت این محصول متغیر است. در واقع می توان این گونه گفت که قیمت پلاک فلزی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و این فاکتورها هستند که قیمت نهایی فروش پلاک را تعیین می کنند. ما در اینجا به معرفی چند مورد از این فاکتورها می پردازیم:

  • نوع پلاک فلزی
  • ابعاد پلاک
  • رنگ و طرح پلاک
  • کیفیت ساخت
  • برد سازنده پلاک
  • میزان مقاومت و استحکام پلاک
  • روش حکاکی متن

آرمان پلاک بهترین برند سازنده پلاک فلزی

اگر به دنبال یک شرکت صنعتی معتبر و باتجربه هستید که سفارش ساخت پلاک مورد نظرتان را به آن بسپارید ما شرکت آرمان پلاک را به شما پیشنهاد می کنیم.

آرمان پلاک یکی از برترین تولید کنندگان انواع پلاک صنعتی است که تمامی استاتداردهای لازم را به کار می گیرد و انواع مدل های پلاک فلزی را با کیفیت عالی و استحکام بالا و با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می دهد.

جهت سفارش ساخت پلاک فلزی استیل با کارشناسان آرمان پلاک تماس حاصل فرمایید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل