پلاک آسانسور | خدمات ساخت پلاک فلزی آسانسور

پلاک آسانسور 
پلاک آسانسور | خدمات ساخت پلاک فلزی آسانسور

پلاک آسانسور | خدمات ساخت پلاک فلزی آسانسور - آرمان پلاک

پلاک آسانسور چیست؟ ممکن است خیلی از شماها به محض ورود به داخل آسانسور متوجه پلاک درون آن شده اید که اطلاعاتی بر روی آن درج شده است. به نظر شما این پلاک و اطلاعات درون آن چه کاربردی دارد؟ چه کسی یا کسانی این پلاک ها را سفارش می دهند؟ تولید کنندگان این پلاک ها چه کسانی هستند؟ این پلاک از چه متریال هایی ساخته می شود؟ در اینجا ما مقصد داریم به معرفی مفصل تمام مباحث پیرامون پلاک آسانسور بپردازیم و به تمام سوالات ذکر شده پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید.

پلاک آسانسور چیست؟

قبل از این که به معرفی پلاک آسانسور بپردازیم بهتر است ابتدا یک مروری بر روی نقش اصلی خود پلاک داشته باشیم. پلاک در واقع یک صفحه فلزی در ابعادهای مختلف است که اطلاعات خاصی در رابطه با آن شی مورد نظر بر روی آن درج می شود تا آنها را به مخاطبان ارائه دهد. با توجه به این تعریف حالا خیلی راحت می توان به نقش پلاک درون آسانسور پی برد. بله پلاک آسانسور در واقع یک سری اطلاعات خاص در مورد آسانسور را به افرادی که وارد آسانسور می شوند می رساند.

بودن شک همه شما وقتی وارد آسانسور شده اید متوجه این پلاک و متن بر روی آن شده اید و ن را مطالعه کرده اید. آسانسور و موتور آن از حساسیت زیادی برخوردار هستند و در صورتی که یک سری موارد از جمله حداکثر ظرفیت آن رعایت نگردد ممکن است به موتور و سایر بخش های آسانسور آسیب جدی وارد شود به همین دلیل مشخصات آسانسور را بر روی یک پلاک که در داخل آن نصب می شود درج می کنند.

انواع پلاک آسانسور

انواع پلاک آسانسور

اطلاعاتی که بر روی پلاک آسانسور درج می شود شامل دو بخش مهم است، یک بخش مربوط به ظرفیت کابین که بر اساس آن مشخص می شود حداکثر ظرفیتی که آسانسور قابلیت حمل آن را دارد چقدر است و بخش دوم هم مربوط به خصوصیات و مشخصات موتور آسانسور می باشد. با توجه به اطلاعات متفاوتی که در این پلاک درج می شود ابعاد آن همیشه یک اندازه مشخص نیست و بر اساس میزان متن آن قابل تغییر می باشد.

پلاک ظرفیت کابین آسانسور

این نوع پلاک برای نشان دادن ظرفیت حداکثری کابین آسانسور استفاده می‌شود. این پلاک معمولاً در نزدیکی درب کابین قرار می‌گیرد و حاوی اطلاعاتی از جمله وزن حداکثر مجاز کابین، تعداد شخص حداکثر مجاز و سرعت آسانسور است.

پلاک شناسه ملی آسانسور

این پلاک شامل شماره شناسایی یکتایی است که به هر آسانسور اختصاص داده می‌شود. این شماره ملی معمولاً در نزدیکی درب آسانسور نصب می‌شود و برای شناسایی دقیق آسانسور در موارد نگهداری، تعمیر و سایر فعالیت‌های مرتبط با آسانسور استفاده می‌شود.

پلاک شناسه ملی

سفارش پلاک آسانسور

یکی از سوالات اساسی که در مقدمه این صفحه مطرح شد این بود که چه کسی یا کسانی پلاک آسانسور را خریداری می کنند؟ شرکت های سازنده آسانسور بعد از پایان مراحل تولید آسانسور سفارش ساخت این پلاک را به شرکت های سازنده پلاک های صنعی می دهند و آنها هم با استفاده از تجهیزات پیشرفته مشخصات و سایر اطلاعاتی که از سازنده آسانسور دریافت کرده اند را بر روی پلاک درج می کنند.

یکی دیگر از مزیت های نصب پلاک در داخل آسانسور امکان تعمیر آسان تر آن در صورت خرابی است. تصور کنید اگر به هر دلیلی آسانسور از کار بیفتد تعمیرکار با مشاهده مشخصات موتور که بر روی پلاک درج شده خیلی راحت می تواند نسبت به تعمیر آن اقدام کند.

انواع پلاک آسانسور از لحاظ جنس کاربردی

حالا کمی هم به ساخت پلاک آسانسور بپردازیم. جنس این نوع پلاک از چیست و باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ شرکت هایی که در زمینه تولید پلاک های مختلف از جمله آسانسور مشغول به کار هستند اغلب این نوع پلاک را از فلزات می سازند چرا که پلاک هایی که در آسانسور نصب می شود باید ضد زنگ و ضد خش باشند و در نتیجه پلاک های فلزی بهترین گزینه می باشند.

البته باید به این مساله توجه داشته باشید که فلزات مختلفی توسط این شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد و شما به عنوان مشتری پلاک باید در هنگام سفارش ساخت مشخص کنید که می خواهید پلاک شما از چه نوع متریالی ساخته شود. برخی از این فلزات که بسیار پرطرفدار هم می باشند عبارتنداز :

پلاک‌استیل آسانسور

پلاک هایی از فلز استیل ساخته می شوند از مقاومت بالایی در برابر رطوبت، آب، تغییرات دما و سایر عوامل شیمیایی برخوردار می باشد. پلاک های استیلی دارای تنوع مدل هستند و شما می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود یکی از آنها را سفارش دهید.

پلاک‌آلومینیوم آسانسور

مقاومت بسیار بالا در برابر خرابی و زنگ زدگی از اساسی ترین خصوصیات پلاک های‌آلومینیومی است. همچنین این پلاک ها وزن بسیار کمی هم دارند.

پلاک‌برنجی آسانسور

پلاک های‌برنجی هم یکی دیگر از انواع مدل های بسار پرفروش پلاک های‌فلزی است که علاوه بر مقاومت از ظرافت و زیبایی بسیار خاصی در طرح و رنگ آن برخوردار است.

قیمت پلاک های آسانسور بسته به نوع جنس آن و فلزی که در تولید آن به کار گرفته شده است متفاوت است. البته ناگفته نماند که عواملی مثل کیفیت ساخت و برند سازنده هم بر قیمت نهایی پلاک نقش دارند.

چاپ پلاک ظرفیت آسانسور

چاپ پلاک ظرفیت آسانسور یکی از خدمات مهم در زمینه بهبود ایمنی و کیفیت خدمات آسانسورها است. این پلاک‌ها به طور معمول در نزدیکی درب‌های آسانسور نصب می‌شوند و مشخصات مهمی از جمله ظرفیت حمل، سرعت، وزن حداکثر و شماره مجوز آسانسور را نمایش می‌دهند. این اطلاعات برای اطمینان از ایمنی و بهره‌وری

کاربرد پلاک ظرفیت  آسانسور

پلاک ظرفیت آسانسور یکی از اجزای مهم و ضروری در صنعت آسانسور است که به منظور اطلاع رسانی در مورد ظرفیت و محدودیت‌های کاری آسانسور استفاده می‌شود. این پلاک عموماً در نزدیکی درب آسانسور قرار می‌گیرد و شامل اطلاعاتی از جمله ظرفیت حداکثری آسانسور، تعداد شخص حداکثر مجاز و وزن حداکثر مجاز کابین است.

مهمترین کاربردهای پلاک ظرفیت آسانسور عبارتند از:

  • اطلاع‌رسانی به مسافران: این پلاک به مسافران اطلاع می‌دهد که ظرفیت حداکثر کابین آسانسور چقدر است و تعداد شخصانی که می‌توانند همزمان از آسانسور استفاده کنند.
  • رعایت ایمنی: ظرفیت حداکثر کابین آسانسور به عنوان یک محدودیت ایمنی مهم برای جلوگیری از بارشکستگی و سانحه در آسانسور ارائه می‌شود.
  • رعایت مقررات و استانداردها: استانداردهای ملی و بین‌المللی معمولاً اجباری کردن نصب پلاک ظرفیت آسانسور را تحت تأکید قرار می‌دهند.

به طور کلی، پلاک ظرفیت آسانسور به عنوان یک ابزار مهم در ارتقای ایمنی و کارایی آسانسورها مورد استفاده قرار می‌گیرد و نقش اساسی در رعایت مقررات و استانداردهای صنعت آسانسور دارد.

از کجا می توان پلاک آسانسور را با قیمت مناسب خریداری کرد؟

شرکت هایی که در زمینه تولید و فروش آسانسور فعالیت می کنند به دنبال یک شرکت ساخت پلاک‌صنعتی می گردند که هم کیفیت تولیدات آن عالی و استاندارد باشد و هم قیمت فروش آنها مناسب و بصرفه. ما به این مشتریان عزیر شرکت آرمان پلاک را معرفی می کنیم.

آرمان پلاک یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده انواع پلاک های‌فلزی از جمله استیلی، آلومینیومی و برنجی در مدل ها و طرح های متنوع در کشور می باشد. این شرکت پلاک های آسانسور را در متریال های مختلف با کیفیت ساخت عالی و مقاومت بالا تولید می کند و آنها را با قیمت مناسب و مشتری پسند به فروش می رساند. قیمت فروش این برند در مقایسه با کیفیت و دوام بالای تولیدات آن بسیار ارزان و باور نکردنی است. شما می توانید برای ثبت سفارش ساخت پلاک و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز آن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تولید کننده پلاک آسانسور

تولید کننده پلاک استاندارد آسانسور

مجموعه آرمان پلاک یکی از برترین تولیدکنندگان پلاک‌های استاندارد آسانسور در ایران است. این مجموعه با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید پلاک‌های ایمنی و شناسایی در بخش آسانسور، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت، به تولید پلاک‌هایی با کیفیت بالا و استانداردهای ایمنی بین‌المللی مشغول است.

با رعایت دقیق نکات فنی و ایمنی، مجموعه آرمان پلاک پلاک‌های استاندارد آسانسور را با طراحی‌ها و ابعاد مختلف تولید می‌کند، که جزء تجهیزات ضروری و اساسی برای هر آسانسور می‌باشند.

جهت ارتباط با مجموعه آرمان پلاک کلیک نماببد.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل