پلاک درب واحد | ساخت پلاک درب منزل

پلاک درب واحد
پلاک درب واحد | ساخت پلاک درب منزل

پلاک درب واحد | ساخت پلاک درب منزل - آرمان پلاک

پلاک درب واحد برای مشخص شدن هر آپارتمان ضروری است، چرا که در ساختمان های بزرگ تعداد زیادی از واحد در هر راهرو وجود دارد که برای افراد غریبه یا مراجعین پیدا کردن موقعیت مدنظر بدون پلاک ها سخت است. برای سفارش پلاک درب واحد با قیمت مقرون به صرفه می توانید با آرمان پلاک در ارتباط باشید.

پلاک درب واحد چیست؟

در تمام مجتمع های ساختمانی برای مشخص شدن هر واحد و پیدا کردن آن برای مهمانان و سایر ساکنین به آسانی از یک شماره استفاده می کنند. معمولاً شماره ای که به هر واحد اختصاص داده می‌ شود، به عنوان پلاک درب واحد شناخته می شود.

پلاک درب واحد را به طور معمول از متریال های مختلفی مانند پلاک های طلاکوب شده پلاستیکی یا پلاک هایی با ورقه های فلزی مخصوص تولید می کنند که برخی از آنها به صورت پشت چسبدار طراحی می شوند که بر روی درب یا در کنار درب نصب می گردند.

پیشرفت های تکنولوژی به قدری زیاد است که در حال حاضر سیستم های مدرن برای به نمایش درآوردن پلاک و شماره درب واحد اختراع شده که یکی از مهمترین آنها سیستم نور پردازی است، در این روش ها پلاک های فلزی به شکل قرینه طراحی می شوند که با نصب بر روی دیوار و تابانده شدن نور از سمت بالا سایه آن بر روی دیوار قرار می گیرد، این نوع پلاک ها فانتزی بوده و شکل ظاهری راهروهای ساختمان‌ ها را بسیار زیباتر کرده، چرا که یک نور لایت در تمامی راهروها وجود دارد.

بررسی انواع پلاک مناسب درب واحد

تصور کنید که پلاک درب واحد جزء المان هایی است که اهمیت چندانی ندارند، اما اگر طراحی این پلاک ها هوشمندانه صورت بگیرد، نه تنها کمک می کند تا ظاهر ساختمان جلوه زیباتری پیدا کند، بلکه در مشخص شدن هر واحد از ساختمان برای افراد رهگذر و غریبه کمک کننده است. در نتیجه کسانی که برای مهمانی به یک ساختمان وارد می شوند، بدون مشکل و پرسیدن از دیگران می ‌توانند واحد مد نظر را پیدا کنند.

از چندین نوع متریال مختلف برای پلاک درب واحد استفاده می شود که از مهمترین آنها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

پلاک سنگی

پلاک سنگی که معمولاً ابعاد بزرگ و وزن سنگین دارند و به دلیل هزینه بالا برای ساختمان های عمومی قابل استفاده نیست.

پلاک چوبی

پلاک های چوبی در شکل و فرم های مختلف به صورت تابلو یا به صورت عدد طراحی می شوند.

پلاک فلزی

پلاک های فلزی جنس های مختلفی مانند استیل، آلومینیوم و برنج دارد که از پرطرفدارترین آنها ورق های استیل است. چرا که ضمن شفافیت بیشتر و مقاومت بالا هزینه مقرون به صرفه هم دارند. از گرانترین پلاک های فلزی می توان به پلاک های برنجی اشاره کرد که برای همه فضاها مقرون به صرفه نیست.

پلاک مولتی استایل

مولتی استایل ورق های پلاستیکی خشک است که ظاهر آن شبیه فلز می باشد و برای مقاوم تر شدن آنها یک لایه آلومینیوم در روند تولید آن استفاده می گردد، این محصول انعطاف پذیری بالا، وزن سبک و سهولت حمل و نقل دارد به همین جهت در سال های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

کاربردهای مهم پلاک های درب واحد

پلاک درب واحد که از متریال های مختلفی برای ساخت آن استفاده می شود در طرح ها و شکل های گوناگون طراحی می گردد، در حال حاضر با مراجعه به هر کدام از مراکز فعال در زمینه ساخت پلاک می توانید با تنوع بی نظیری از این محصولات رو به رو شوید که گاهی اوقات انتخاب را برای مشتریان سخت می کند.

در صورتی که با کاربردهای مهم پلاک های درب واحد آشنایی داشته باشید بهتر می توانید برای هر موقعیتی از طرح ها و ابعاد و اندازه مناسب استفاده کنید. به همین جهت بهتر است که قبل از اقدام به سفارش برای خرید پلاک درب واحد ابتدا کاربردهای آن را به طور دقیق بزنید.

در این بخش به بررسی مهمترین کاربردهای پلاک برای درب واحد می پردازیم:

پلاک درب منزل

معمولا در ساختمان های بزرگ و چند واحدی برای هر خانه یک شماره در نظر می ‌گیرند، تا مهمان ها بدون دغدغه و مشکل بتوانند واحد مورد نظر را پیدا کنند که پلاک درب منازل در تنوع بالایی از طرح و مدل و نوع متریال ارائه می گردد.

پلاک شرکت

در ساختمان های اداری هم چندین واحد در یک راهرو قرار دارند که برای پیدا کردن شرکت مد نظر استفاده از انواع پلاک ضرورت دارد که این پلاک ها نوع کاربری را نیز مشخص می کند.

شماره انباری

دقیقا مطابق با شماره درب واحد یک پلاک هم برای درب انباری در نظر می گیرند تا پیدا کردن آن برای ساکنین آسان تر باشد. می ‌تواند این پلاک کاملاً هماهنگ با پلاک درب واحد و یا در ابعاد و اندازه کوچک تر انتخاب گردد.

سفارش ساخت پلاک درب منزل با آرمان پلاک

اهمیت بالای پلاک درب واحد موجب شده تا تمام سازندگان برج های بزرگ و ساختمان های چند واحده پس از اتمام کار ساخت و ساز پلاک های مناسب را برای هر واحد سفارش دهند که در چنین شرایطی پیدا کردن یک مجموعه معتبر که با خیال راحت بتوانند سفارشات خود را ثبت کنند ضروری است.

مجموعه آرمان پلاک که یکی از بهترین مراکز فعال در زمینه ساخت انواع پلاک است، در حوزه های مختلف با متریال های گوناگون فعالیت می کنند، پس با خیال راحت می توانید سفارش انواع طرح و لوگوی مدنظر خود را نیز به این مجموعه بسپارید.

از مهمترین ویژگی هایی که مجموعه آرمان پلاک از آن برخوردار است که شرایط سفارش ساخت پلاک درب واحد را به دست می آورد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • امکان ساخت انواع پلاک های درب ساختمان و واحد به صورت کاملاً سفارشی و با ابعاد و اندازه های دلخواه و طرح های مدنظر
  • ارائه مناسب ترین قیمت برای هر نوع پلاک از لحاظ جنس و ابعاد و اندازه
  • ساخت پلاک های مرغوب و با کیفیت بالا قابل استفاده برای سال‌ های طولانی بدون آسیب دیدگی
  • داشتن تکنولوژی های پیشرفته و به روز و نیروهای متخصص و فعال برای ارائه مدرن ترین طرح ها و پلاک ها
  • ارائه مشاوره های تخصصی برای انتخاب بهترین پلاک متناسب با هر نوع ساختمان تجاری، اداری، مسکونی و موارد دیگر

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل