چاپ پلاک برنجی + قیمت ساخت

چاپ پلاک برنجی
چاپ پلاک برنجی + قیمت ساخت

چاپ پلاک برنجی + قیمت ساخت - آرمان پلاک

منظور از چاپ پلاک برنجی چیست؟ این پلاک ها از چه ساختاری برخوردار هستند؟ آیا استحکام کافی را دارا می باشند؟ پلاک های برنجی در چه مکان هایی کاربرد دارد و بیشترین مشتریان آنها چه کسانی هستند؟ چاپ متن بر روی پلاک به چه روش هایی انجام می شود؟ ساخت این پلاک ها توسط چه شرکت هایی انجام می شود؟ برای خرید پلاک برنجی باید چقدر هزینه کرد؟ در این مقاله ما قصد داریم به معرفی پلاک برنجی و خصوصیات آن بپردازیم و شما را با رایج ترین کاربردهای آن آشنا کنیم. در انتها هم یکی از بهترین شرکت های چاپ پلاک برنجی را به شما معرفی خواهیم کرد. پس ما را تا انتها همراهی فرمایید.

ساخت پلاک های صنعتی

این روزها شاهد گسترش استقبال مردم از پلاک های صنعتی هستیم. تمامی مشاغل در حوزه ها و صنعت های مختلفی به نوعی از پلاک ها استفاده می کنند. به همین دلیل شرکت های صنعتی سازنده پلاک با سرعت بیشتری در حال تولید محصولات خود هستند تا نیاز بازار را تامین کنند. ابتدا قصد داریم به معرفی کلی پلاک های صنعتی و هدف استفاده از آن بپردازیم.

پلاک صنعتی در واقع همان پلاک های معمولی هستند که در مکان های مختلف از جمله درب خانه تان با آن مواجه می شوید. این پلاک ها معمولا از جنس فلز هستند. سازندگان این پلاک ها را معمولا به شکل مستطیل و در ابعاد و اندازه های متنوع بسته به سفارش مشتریان و رنگ و طرح سفارش داده شده تولید می کنند. بدنه این پلاک توسط دستگاه های پیشرفته و با استفاده از فلزات ساخته می شود.

بعد از ساخته شدن بدنه فلزی پلاک حالا نوبت به نوشتن متن بر روی آن می شود. متن مورد نظر مشتری با استفاده از یکی از دو روش حاکی و یا لیزر چاپ می شود، ناگفته نماند که هر کدام از این دو روش قیمت ها متفاوتی دارند.

اما هدف از ساخت پلاک فلزی چیست و چه استفاده هایی از آن می شود؟ می توان گفت که همه تا حدودی پاسخ این سوال را می دانند چرا که بارها و بارها همه ما از این پلاک ها برای هدف مورد نظر استفاده کرده ایم. هدف اصلی استفاده از پلاک نمایش یک اطلاعات خاص به مخاطبان می باشد. به عنوان مثال پلاک کوچه که نام کوچه بر روی آن درج شده است را به مردم نمایش می دهد و پلاک تجهیزات صنعتی اطلاعات و مشخصات فنی دستگاه را به مردم نمایش می دهد.

پلاک برنجی چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

اگر سری به مراکز فروش پلاک بزنید متوجه می شوید که پلاک های فلزی در مدل ها و متریال های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام از آنها مشتریان خاص خود را دارند. ما در اینجا قصد داریم شما را با یکی از بهترین و شیک ترین مدل های پلاک فلزی که همان پلاک برنجی است آشنا کنیم.

چاپ پلاک برنجی این روزها مشتریان زیادی پیدا کرده است و یکی از پرفروش ترین پلاک های بازار می باشد. پلاک برنجی همان طور که از اسم آن مشخص است از جنس فلز برنج می باشد. این پلاک از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و در برابر ضربه و خوردگی مقاوم می باشد. همچنین یکی دیگر از خصوصیات بسیار خوب پلاک برنجی زیبایی خاص و ظرافت بالای آن است به طوری که می توان گفت مشتریان قبل از هر چیزی شیفته زیبایی پلاک های برنجی می شوند. این پلاک ها در دو رنگ مات و براق تولید می شود که هر کدام از آنها بسیار پرطرفدار می باشد.

پلاک های برنجی از کیفیت نسبتا متوسطی برخوردار هستند یعنی ممکن است بعد از مدتی بر اثر عواملی مثل نور خورشید و رطوبت دچار تغییر رنگ و یا زنگ زدگی شود. قیمت چاپ پلاک برنجی در مقایسه با طراحی زیبا و استحکام بالای آن بسیار مناسب و مشتری پسند می باشد.

چاپ  پلاک برنجی چه کاربردهایی دارد؟

حالا که با پلاک های برنجی و خصوصیات آن آشنا شدید بهتر است به سراغ کاربردهای آن برویم. در اینجا ما لیستی از انواع کاربردهای چاپ پلاک برنجی را آورده ایم:

  • پلاک کد پستی
  • پلاک منزل
  • پلاک کوچه و خیابان
  • پلاک نام ساختمان
  • پلاک آسانسور
  • پلاک پارکینگ
  • پلاک راهنمای طبقات و کارکنان در ادارات
  • پلاک ماشین آلات صنعتی
  • پلاک دستگاه های صنعتی و کشاورزی

قیمت ساخت پلاک برنجی

برای تهیه پلاک برنجی باید چقدر هزینه کنیم؟ این یکی از رایج ترین سوالات مشترک تمامی مشتریان پلاک می باشد. اما هزینه تمامی پلاک ها همیشه یکسان نیست و گاه با اختلاف های کم و گاه با اختلاف های زیاد همراه است. عوامل متعددی بر قیمت چاپ پلاک برنجی دخیلی هستند که ما در اینجا به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  • برند سازنده و کیفیت ساخت پلاک. تعداد زیادی برندهای سازنده پلاک در تهران و سایر شهرها مشغول به کار هستند که میزا7ن اعتبار و کیفیت تولیدات آنها با یکدیگر متغیر است و این بر قیمت فروش پلاک تاثیرگذار است.
  • ابعاد پلاک
  • ضخامت پلاک
  • رنگ و طرح پلاک
  • روش حکاکی پلاک
  • میزان و مقاومت و استحکام پلاک

ساخت پلاک های برنجی را به آرمان پلاک بسپارید

آرمان پلاک یکی از برترین شرکت های صنعتی سازنده انواع پلاک فلزی است که کیفیت و استحکام بالای پلاک های آن توانسته است اعتماد و رضایت مشتریان را کسب کند و به نامی محبوب و پرآوازه تبدیل شود. قیمت چاپ پلاک برنجی در این مجموعه بسیار ارزان و مشتری پسند است. اگر قصد خرید پلاک فلزی را دارید جهت سفارش با کارشناسان آرمان پلاک تماس بگیرید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل