ساخت بج سینه و انواع کاربرد آن

ساخت بج سینه
ساخت بج سینه و انواع کاربرد آن

ساخت بج سینه و انواع کاربرد آن - آرمان پلاک

ساخت بچ سینه چه کاربردی دارد؟ بدون شک در برخورد با کارکنان و کارمندان شرکت های مختلف با بج سینه مواجه شده اید و حتی ممکن است با این سوال مواجه شده باشید که نحوه ساخت بج سینه به چه شکل است و اصلا علت استفاده از آن چیست. در این مقاله ما ابتدا به معرفی کامل این وسیله کوچک و کاربردها و مزیت های خوب آن می پردازیم.

در ادامه انواع مختلف نشان سینه و روش ساخت آن را معرفی می کنیم و در انتها به بیان نرخ قیمت این وسیله در بازار و نحوه خرید ارزان آن می پردازیم. به شما خواننده گرامی این اطمینان را می دهیم که با مطالعه مطالب این صفحه اطلاعات خوبی در این زمینه کسب خواهید کرد.

بج سینه چیست و چه کاربردی دارد؟

خیلی ها ممکن است که ندانند بج سینه چیست و چه کاربردی دارد اما قطعا همین افراد هم بارها و بارها با آن برخورد کرده اند و فقط اسم آن را نمی دانسته اند. خب حالا به سراغ معرفی این قطعه کوچک برویم. بج سینه یا همان نشان سینه در واقع یک سنجاقک کوچک است که آرم، لوگو، و یا برند شرکت تبلیغاتی شما بر روی آن حک می شود و افراد و کارکنان و کارمندان آن شرکت و برند این بج سینه را از طریق یک سوزن یا منگنت به کت، مقنعه و یا کراوات خود متصل می کنند.

لابد الان با خود فکر می کنید که این وسیله کوچک اصلا کاربردی ندارد و ارزش سفارش و خرید هم ندارد. اما اگر شما به فکر پیشرفت کسب و کار خود هستید بهتر است که در این زمینه تغییر عقیده بدهید چرا که استفاده از اتیکت سینه نقش بسیار مهم و موثری در پیشرفت سازمان ها و شرکت ها داشته و دارد.

کاربرد اصلی بج سینه مربوط به شرکت ها، ادارات، صاحبان برند و … است. در واقع در این گونه ادارات و شرکت ها تمامی کارمندان حاضر در آن با استفاده از بج سینه یک نوع نظم، همبستگی و اتحاد عمومی را ایجاد می کنند و این به پیشرفت کار این شرکت ها کمک بسیاری می کند. به همین دلیل تقاضا برای ساخت بج سینه توسط شرکت ها و ادارات در این چند سال اخیر بسیار افزایش پیدا کرده است و از این رو تولید کنندگان صنعتی تولید این محصول را در اولویت قرار داده اند.

انواع بج سینه

قبل از اینکه نسبت به سفارش ساخت بج سینه اقدام کنید ابتدا باید با انواع طرح ها و مدل های مختلف بج سینه آشنا شوید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین مدل را سفارش دهید. به طور خلاصه می توان اینگونه بیان کرد که طراحی بج سینه در مدل های زیر موجود است و شما باید از میان آنها انتخاب کنید:

  • بج سینه پلاستیکی
  • بج فلزی : بج سینه را از جنس فلزهای مختلف مثل استیل، آلومینیوم، برنج، نقره و … می سازند.
  • در صورت تمایل مشتری این وسیله را از فلزهای ارزان قیمت هم تولید می کنند.
  • در طرح های آبکاری طلایی و نقره ای موجود است.
  • به صورت تک رنگ و یا چند رنگ موجود است.

در نهایت مشتری باید بر اساس سلیقه خود و همچنین متناسب با توان مالی که دارد یک مدل زیبا و شیک را جهت سفارش ساخت بج سینه انتخاب کند.

نحوه ساخت بج سینه در مراکز تولید

حالا کمی هم به نحوه ساخت بج سینه بپرداریم. شاید برایتان جالب باشد که روش های ساخت در تمامی مراکز تولید کننده یکسان نیست بلکه هر کدام از آنها براساس نوع و میزان سفارش مشتری از یکی از روش های زیر برای طراحی و ساخت بج استفاده می کنند :

  • روش قالبی : این روش رایج ترین روش ساخت اتیکت سینه است. در این روش طرح سفارش داده شده را با ریخته گری از سرب تهیه می کنند و بعد از تمیز کاری آن شروع به آبکاری دستی می کنند.
  • روش برش دستی : در این روش طرح آماده شده را با اره برش می دهند و در قالب مورد نظر در می آورند و بعد مرحله رنکاری را انجام می دهند.
  • روش پلی استری یا چاپی : در این روش لوگوی مورد نظر را بر روی کاغذ چاپ می کنند، بعد آن را روی یک بیس فلزی قرار می دهند و در آخر آن را با یک لایه زرین پوشش می دهند.
  • روش حک و لیزری : در این روش طرح و لوگوی مورد نظر با استفاده از دستگاه حکاکی لیزری بر روی انواع ورق های مولتی استایل حک می شود.

نرخ قیمت بج سینه در مراکز فروش

قیمت بج سینه در بازار نسبتا متغیر است چرا انواع مدل های مختلف بج سینه در مراکز فروش بج سینه موجود است که از همه لحاظ با یکدیگر متفوات هستند و  در نتیجه رنج قیمت آنها هم متفاوت است.

قیمت بج سینه قبل از هر چیز به نوع جنس آن بستگی دارد به عنوان مثال قیمت بج فلزی از بچ پلاستیکی بیشتر است زیرا قیمت فلزات در مقایسه با پلاستیک گران تر می باشد. علاوه بر جنس بج موارد دیگری مثل طراحی و نوع رنگ آن، کیفیت ساخت و همچنین روش ساخت آن بر قیمت فروش بج تاثیر می گذارند.

خرید بج سینه با قیمت باور نکردنی از آرمان پلاک

آرمان پلاک یکی از بهترین و باتجربه ترین مراکز تولید و فروش بج سینه است که تمامی تولیدات خود را با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بازار به مشتریان ارائه می دهد. شما می توانید برای سفارش ساخت بج سینه در مدل های مختلف و زیبا با کارشناسان آرمان پلاک تماس حاصل فرمایید و راهنمایی لازم را از آنها دریافت کنید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل