تولید کننده پلاک شماره پارکینگ با کمترین قیمت

پلاک شماره پارکینگ
تولید کننده پلاک شماره پارکینگ با کمترین قیمت

تولید کننده پلاک شماره پارکینگ با کمترین قیمت - آرمان پلاک

پلاک شماره پارکینگ را حتما در پارکینگ ها هنگام پارک ماشین خود دیده اید. امروزه استفاده از این نوع پلاک ها بسیار رایج و کاربردی است و به همین دلیل استقبال زیادی از پلاک شماره پارکینگ می شود و افراد زیادی تقاضای آن را دارند. به نظر شما برای خرید پلاک پارکینگ باید چه کار کرد؟ کدام تولید کننده پلاک معتبر است؟ اصلا نرخ قیمت ساخت این پلاک ها در بازار چگونه است؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ تمامی این سوالات برسید.

شماره پلاک پارکینگ

این روزها استفاده از پلاک از سطح کوچه و خانه ها فراتر رفته است و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. شماره پلاک پارکینگ یکی از کاربردهای بسیار رایج پلاک است. نقش پلاک در همه جا آنقدر پررنگ و روشن است که همه هدف استفاده از آن را می دانند. در واقع برای نمایش اطلاعات مشخصی به مخاطبان در مورد یک مکان یا یک دستگاه یا هر موجودیتی از پلاک استفاده می شود.

تابلو شماره پارکینگ چه کاربردی دارد و چرا استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است؟ فقط کافیست سری به پارکینگ آپارتمان محل زندگی خود بزنید تا تابلو پلاک های مختلف را در آن ببینید. البته که علت استفاده از این پلاک ها بر کسی پوشیده نیست و همه نقش آن را می دانند.

در واقع هدف استفاده از پلاک شماره پارکینگ دادن نظم بیشتر به پارکینگ است یعنی بر روی این تابلوهای شماره واحدهای آپارتمان نوشته شده و ساکنان بر اساس این تابلوها هر کدام در پارکینگ مخصوص واحد خود ماشین را پارک می کنند. به این ترتیب بدون ایجاد هیچ گونه هرج و مرج و بی نظمی تمامی افراد ساکن در آپارتمان می توانند به صورت مشترک از پارکینگ استفاده کنند.

با توجه به این که در چند سال اخیر تعداد آپارتمان های مسکونی و تجاری و پارکینگ ها در تمامی شهرها در حال افزایش است تعداد زیادی مراکز تولید کننده پلاک پارکینگ هم وارد میدان شدند تا نیاز بازار و مشتریان را تامین کنند.

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که قصد خرید تابلو پارکینگ واحد برای آپارتمان خود را دارید بهتر است ابتدا در مورد این نوع پلاک ها تحقیق کامل کنید و با آن آشنا شوید و بعد اقدام به خرید و سفارش کنید. در پاراگراف بعدی مطالب بیشتری در مورد انواع پلاک شماره پارکینگ کسب خواهید کرد.

انواع پلاک پارکینگ

خب قبل از اقدام به سفارش ابتدا باید انتخاب کنید که می خواهید برای ساخت پلاک شماره پارکینگ مورد نیاز شما از چه متریالی استفاده شود. در هنگام انتخاب جنس پلاک باید به مواردی مثل میزان مقاومت مورد نیاز متناسب با پارکینگ شما توجه کنید. یعنی این که آیا پلاک شما در برابر شرایط محیطی مثل تغییرات دما و رطوبت قرار خواهد گرفت یا نه و متناسب با آن جنس پلاک را مشخص کنید.

معمولا تولید کننده پلاک پارکینگ پلاک ها را از جنس فلزات زیر می ساند:

  • آلومینیوم : پلاک های آلومینیومی دوام و طول عمر بسیار بالایی دارند.
  • استیل : پلاک های استیل از فلز مقاوم و مستحکم استیل ساخته می شوند و در برابر خوردگی و شکستگی بسیار مقاوم و ماندگار می باشند.
  • برنج : پلاک های برنجی در برابر گرما و حرارت مقاومت چندانی ندارد و بعد از مدتی تغییر رنگ می دهد.

هر کدام از فلزات گفته شده در بالا از بهترین ها هستند که البته از لحاظ قیمت، مقاومت و دیگر خصوصیات تا حدودی با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین هر کدام از آنها در رنگ و طرح های متنوع و زیبایی تولید می شوند.

شما مشتریان در هنگام دادن سفارش به سازنده پلاک پارکینگ باید به موارد مختلفی مثل سایز پلاک، فونت نوشته و رنگ و جنس آنها دقت کنید تا نوشته روی پلاک به راحتی در معرض دید همه قرار بگیرد.

نرخ قیمت پلاک پارکینگ به چه عواملی وابسته است؟

خب بهتر است حالا به مبحث داغ قیمت پلاک پارکینگ بپردازیم چرا که برای خیلی از مشتریان بسیار مهم است و دوست دارند بدانند که برای سفارش ساخت پلاک باید چقدر هزینه کنند؟ در کل نمی توان یک قیمت ثابت و شخص را برای این کالا تعریف کرد چرا که پلاک شماره پارکینگ در مدل های بسیار متنوعی تولید می شود که قیمت آنها با هم فرق دارد.

به طور کلی می توان این گونه گفت که قیمت پلاک شماره پارکینگ به فاکتورهای متعددی وابسته است که در اینجا به ذکر چند مود آن اکتفا می کنیم:

  • جنس پلاک پارکینگ: قیمت فلزات مختلف مثل آلومینوم و استیل و برنج با یکدیگر متفاوت است و این بر قیمت نهایی پلاک تاثیر می گذارد.
  • ابعاد پلاک: هر چه پلاک بزرگ تر باشد قیمت آنهم احتمالا بیشتر باشد.
  • روش حکاکی
  • کیفیت کار
  • میزان استحکام پلاک
  • سازنده پلاک پارکینگ : در حال حاضر تعداد نسبتا زیادی مراکز و کارگاه صنعتی در زمینه تولید پلاک مشغول به کار هستند که روش تولید، کیفیت کار و هزینه های پرداختی آنها لزوما یکسان نیست در نتیجه ممکن است این موارد بر قیمت فروش آنها تاثیر بگذارد.

با توجه به آنچه گفته شد ما به شما مشتریان توصیه می کنیم که برای به حداقل رساندن هزینه های خود از شرکت های معتبر تولید کننده پلاک پارکینگ خریداری کنید تا هم از بابت کیفیت کار آنها مطمئن باشید و هم این که مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نشوید.

آرمان پلاک تولید کنند شماره پلاک با کمترین قیمت ساخت

آرمان پلاک یکی از برترین شرکت های صنعتی است که انواع پلاک های فلزی پارکینگ را با کیفیت بسیار عالی و درجه یک و البته با کمترین قیمت ساخت به مشتریان ارائه می دهد. شما می توانید سفارش ساخت پلاک مورد نیاز خود به آرمان پلاک بسپارید و از بابت کیفیت و قیمت آن آسوده خاطر باشید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل