آموزش ساخت پلاک آلومینیومی در کارگاه های صنعتی

آموزش ساخت پلاک آلومینیومی
آموزش ساخت پلاک آلومینیومی در کارگاه های صنعتی

آموزش ساخت پلاک آلومینیومی در کارگاه های صنعتی - آرمان پلاک

خیلی از مردم به دنبال آموزش ساخت پلاک آلومینیومی در وب سایت های مختلف هستند تا اطلاعات جامعی در مورد پلاک و روش ساخت آن به دست آورند. شما چقدر با انواع پلاک های صنعتی و کاربردهای آن آشنایی دارید؟ در مورد نحوه ساخت پلاک ها در کارگاه های صنعتی چطور؟ ما در این مقاله قصد داریم به موضوع پلاک های صنعتی بپردازیم تا مخاطب اطلاعات جامعی در مورد تمامی جزئیات آن پیدا کند. آموزش ساخت پلاک آلومینیومی در اینجا به طور مفصل شرح داده خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

پلاک آلومینیومی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

قبل از این که به سراغ آموزش ساخت پلاک آلومینیومی برویم ابتدا می خواهیم کمی به معرفی پلاک آلومینیوم و در کل پلاک های صنعتی بپردازیم. این روزها کاربردهای پلاک صنعتی به قدری گسترش پیدا کرده است که لازم است هر کسی اطلاعات مختصری در مورد ابن وسیله داشته باشد. خیلی از مردم با شنیدن عبارت پلاک فورا به یاد پلاک های کدپستی و پلاک منازل می افتند. بله کاملا درست است پلاک های کدپستی هم یکی از انواع پلاک های صنعتی می باشد.

پلاک در اصل یک صفحه مستطیلی یا مربعی شکل است که از جنس فلزات ساخته می شود و بر روی آنها اطلاعات خاصی بسته به نوع پلاک و کاربرد آن درج می شود. در واقع هدف کلی از ساخت و نصب پلاک نمایش یک سری اطلاعات لازم و منحصربفرد به مخاطب است.

پلاک های صنعتی کاربردهای بسیار گسترده ای دارد و توانسته است به تمامی صنایع ورود پیدا کند. در اینجا به برخی از مواردی که از پلاک های صنعتی استفاده می شود می پردازیم:

  • پلاک کد پستی
  • پلاک شماره واحد ساختمان
  • پلاک نام ساختمان
  • پلاک کوچه و خیابان
  • پلاک آسانسور
  • پلاک شماره پارکینگ
  • پلاک راهنمای طبقات در ادارات
  • پلاک دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی
  • پلاک تجهیزات پزشکی
  • پلاک تجهیزات کشاورزی

پلاک های صنعتی در مدل ها و رنگ ها و طرح های مختلفی مطابق با سلیقه مشتری ساخته می شود. همچنین این پلاک ها در جنس های مختلفی تولید می شود. مدل های آلومینیومی، استیل و برنجی از جمله مدل های موجود در بازار می باشند که در تولید آنها به ترتیب از فلزات آلومینیوم، استیل و برنج استفاده شده است.

در ادامه مطلب قبل از اینکه به آموزش ساخت پلاک آلومینیومی بپردازیم، برخی از خصوصیات آن را بازگو می کنیم.

خصوصیات پلاک های آلومینیومی

لابد شما هم مثل خیلی از دیگر افرادی که با پلاک سروکار دارند بارها عبارت آموزش ساخت پلاک آلومینیومی را در گوگل جستجو کرده اید. ما در اینجا قصد داریم به این بحث بپردازیم. اما ابتدا بهتر است که کمی راجب به خصوصیات این نوع پلاک شرح دهیم.

پلاک های آلومینیومی همان طور که از اسم آن مشخص است و در بالا هم به آن اشاره کردیم از جنس آلومینیوم می باشد. فلز آلومینیوم از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و بسیار مستحکم می باشد. به همین دلیل پلاک آلومینیومی هم محکم و نشکن است و همچنین بسیار بادوام و مقاوم می باشد. یعنی در اثر تماس با عوامل و شرایط محیطی مثل نور خورشید، حرارت، رطوبت، آب و … دچار زنگ زدگی نمی شود و تغییر رنگ نمی دهد. پلاک های آلومینیومی در مدل ها و طرح های بسیار متنوعی موجود هستند و به دلیل ماندگاری بالا و قیمت مناسبی که دارند یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین مدل های موجود در بازار می باشد.

آموزش ساخت پلاک آلومینیومی

حالا که به طور مختصر با پلاک های صنعتی و کاربردهای آنها و خصوصیات پلاک های آلومینیومی آشنا شدید بهتر است به بحث آموزش ساخت پلاک آلومینیومی در کارگاه های صنعتی بپردازیم.

مراحل کار به این صورت است که ابتدا مشتری رنگ، طرح، مدل و ابعاد مورد نظر همراه با متن را به شرکت های سازنده پلاک ارائه می دهند. بعد این در شرکت ها با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلان پیشرفته صفحه فلزی پلاک در ابعاد مورد نظر با استفاده از آلومینیوم ساخته می شود. بعد از ایجاد صفحه پلاک با استفاده از روش های متنوعی مثل اسیدشویی، حکاکی با لیزر، چاپ آفست و پرس کاری اقدام به چاپ طرح و حک کردن متن مورد نظر می کنند. در نهایت هم پلاک را در داخل کوره قرار می دهند تا مراحل ساخت پلاک به اتمام برسد.

فراموش نکنید که کیفیت هر کدام از روش های گفته شده در بالا با یکدیگر کاملا متغیر است. به همین جهت بهتر است در هنگام سفارش پلاک در مورد روش استفاده سازنده خوب پرس و جو کنید.

نرخ قیمت ساخت پلاک آلومینیومی

قیمت ساخت پلاک های آلومینیومی همچنین دیگر محصولات و اقلام موجود در بازار دائم در نوسان است و یک نرخ مشخصی ندارد. علت اصلی این نوسانات این است که پلاک های آلومینیومی در مدل، طرح، رنگ، ابعاد و کاربردهای کاملا متفاوتی در بازار موجود هستند که هزینه تولیدات آنها با یکدیگر متفاوت است و این بر قیمت فروش آنها تاثیر می گذارد. البته موارد دیگری هم مثل کیفیت ساخت پلاک و برند سازنده هم تا حدودی موجب اختلاف قیمت در بازار فروش پلاک می شود.

ساخت پلاک آلومینیومی را به آرمان پلاک بسپارید

آرمان پلاک یکی از باتجربه ترین شرکت های صنعتی در داخل کشور است که در زمینه تولید انواع پلاک های صنعتی در متریال های مختلف با بهترین کیفیت مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت مجهز به بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه های صنعتی می باشد و انواع پلاک های آلومینیومی را در رنگ ها و طرح های سفارشی شما در کمترین زمان تولید می کند.

قیمت پلاک های آلومینیومی در آرمان پلاک بسیار ارزان و بصرفه است. پس تلفن را بردارید و همین الان جهت سفارش ساخت پلاک و یا دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل