تولید کننده پلاک آلومینیومی با کیفیت چاپ بالا

تولید کننده پلاک آلومینیومی
تولید کننده پلاک آلومینیومی با کیفیت چاپ بالا

تولید کننده پلاک آلومینیومی با کیفیت چاپ بالا - آرمان پلاک

چقدر با تولید کننده پلاک آلومینیومی آشنا هستید؟ به نظر شما پلاک های آلومینیومی چه خصوصیاتی دارند؟ از این پلاک ها در چه زمینه هایی می توان استفاده کرد؟ مشتری برای تهیه پلاک آلومینیومی باید چقدر هزینه کند؟ کدام یک از تولید کننده ها معتبر هستند و می توان به آنها اعتماد کرد. این سوالات از مهم ترین چالش های مشتریانی که است که قصد سفارش ساخت پلاک را دارند. در اینجا ما سعی می کنیم این چالش های مشتریان را تا حد ممکن برطرف کنیم و شما را با یکی از بهترین شرکت های تولید کننده پلاک آلومینیومی آشنا کنیم.

پلاک آلومینیومی چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

پلاک های فلزی یکی از رایج ترین کالاهایی است که توانسته است به تمامی حوزه ها ورود پیدا کند. در واقع پلاک های فلزی یک اطلاعات خاص و منحصر بفرد را به خوانندگان و مخاطبان ارائه می دهند. این پلاک ها از جنس فلزات هستند و در ابعاد مختلفی ساخته می شوند و بعد با استفاده از روش های مختلف از جمله لیزر متن مورد نظر بر روی این پلاک ها حک می شود. پلاک های فلزی در جنس ها و مدل های مختلفی موجود است که یکی از پرفروش ترین آنها پلاک آلومینیومی می باشد.

تولید کننده پلاک آلومینیومی این محصول را با استفاده از فلز آلومینیوم می سازند و البته این کار را با استفاده از جدیدترین و مجهزترین دستگاه ها انجام می دهند. فلز آلومینیوم همان طور که می دانید یکی از بهترین نوع فلزات است که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و به همین دلیل پلاک های آلومینیومی هم بسیار محکم و نشکن هستند و در برابر عواملی مثل نور خورشید، آب، رطوبت، تغییرات دما بسیار مقاوم هستند و دچار زنگ زدگی نمی شوند. به این ترتیب شما می توانید از این پلاک ها تا سالیان سال استفاده کنید بدون آنکه شاهد خوردگی، تغییر رنگ و افت کیفیت آنها باشید.

ناگفته نماند که تولید کننده پلاک آلومینیومی این پلاک ها را در طرح و رنگ های بسیار متنوعی تولید می کنند و انتخاب طرح و رنگ پلاک هم بر عهده شما مشتری گرامی است. طرح برجسته هم یکی دیگر از مدل های پرطرفدار پلاک های فلزی است که متن آن به صورت برجسته بر روی پلاک حک می شود و این هم موجب زیبایی بیشتر پلاک می گردد و هم خوانایی متن را بالا می برد.

پلاک آلومینیومی چه کاربردهایی دارد؟

به نظر شما پلاک آلومینیومی چه کاربرد دارد؟ آیا کاربرد این محصول تنها به پلاک منازل ختم می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر کاربردهای پلاک آلومینیومی بسیار گسترده تر است به طوری که می توان گفت در تمام صنایع و حوزه ها از این پلاک استفاده می شود. در اینجا به برخی از مهم ترین کاربردهای پلاک های فلزی و بخصوص مدل آلومینیومی می پردازیم:

  • پلاک منازل و ساختمان
  • پلاک کد پستی
  • پلاک کوچه و خیابان
  • پلاک آسانسور
  • پلاک شماره پارکینگ
  • پلاک راهنمای طبقات در ادارات
  • پلاک دستگاه های صنعتی
  • پلاک دستگاه های پزشکی
  • پلاک دستگاه های کشاورزی
  • پلاک مطب ها

با توجه به این که پلاک های آلومینیومی به تمامی صنایع ورود پیدا کرده و میزان تقاضا در بازار هم برای خرید این پلاک بسیار افزایش یافته است تعداد زیادی شرکت های تولید کننده پلاک آلومینیومی آغاز به کار کردند و با عرضه انواع پلاک فلزی به مشتریان نیاز بازار تامین کردند.

قیمت پلاک آلومینیومی

اگر شما هم از مشتریان پلاک های فلزی هستید قبل از هر چیزی باید بدانیدکه برای خرید این پلاک باید چقدر هزینه کنید. قیمت هایی که برای ساخت پلاک توسط شرکت های تولید کننده پلاک آلومینیومی ارائه می شود لزوما یکسان و ثابت نیست زیرا نوع سفارشات مشتری ها کاملا متفاوت است. به عبارت ساده تر یعنی این که قیمت نهایی ساخت پلاک به عوامل زیادی وابسته است که ما در اینجا به چند مورد از آنچا به طور مختصر اشاره می کنیم:

  • مدل پلاک
  • کاربرد مصرفی پلاک
  • ابعاد پلاک
  • رنگ و طرح پلاک
  • برجسته بودن یا نبودن متن
  • روش حکاکی متن
  • کیفیت ساخت
  • میزان استحکام و مقاومت پلاک
  • برند سازنده

پس هزینه ای که شما باید بابت ساخت پلاک به شرکت تولید کننده پلاک آلومینیومی پرداخت کنید تحت تاثیر موارد بالا کاملا متغیر است. چنانچه قصد ندارید برای این کار هزینه زیادی بکنید می توانید یک مدل کاملا ساده را سفارش دهید.

بهترین تولید کننده پلاک آلومینیومی کدام شرکت است؟

همان طور که در پاراگراف های قبلی گفته شد با افزایش نیاز بازار به پلاک های فلزی تعداد زیادی تولید کننده پلاک وارد میدان شدند. در حال حاضر یکی از جدی ترین چالش هاش مشتریان پلاک این است که در میان این همه شرکت تولید کننده کدام یک مورد اعتمادتر و بهتر است؟ ما به این مشتریان مجموعه آرمان پلاک را پیشنهاد می کنیم.

آرمان پلاک یکی از شرکت های تولید کننده پلاک آلومینیومی در تهران است که با ارائه محصولات باکیفیت به مشتریان توانسته است اعتماد و رضایت آنها را کسب کند و به یکی از خوش نام ترین برندها تبدیل شود. این شرکت پلاک های آلومینیومی را با استفاده از مجهزترین دستگاه ها و با کمک افراد متخصص و کاربلد در مدل ها و طرح و رنگ های بسیار متنوعی مطابق با خواسته مشتریان تولید می کند.

پلاک های این مجموعه از کیفیت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و هرگز دچار زنگ زدگی و خرابی نمی شود. از بابت قیمت تولیدات این مجموعه هم به شما این تضمین را می دهیم که قیمت تولیدات آرمان پلاک ارزان ترین قیمت بازار است.

برای دریافت راهنمایی بیشتر در مرود مدل های موجود و نحوه سفارش ساخت پلاک با کارشناسان آرمان پلاک تماس حاصل فرمایید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل