قیمت پلاک کدپستی و معرفی بهترین تولید کننده آن

قیمت پلاک کدپستی و معرفی بهترین تولید کننده آن - آرمان پلاک

قیمت پلاک کدپستی به چه عوامل و پارامترهایی بستگی دارد؟ به طور تقریبی برای ساخت پلاک کدپستی چقدر باید هزینه کرد؟ اصلا ضرورت استفاده از این پلاک برای هر خانه چیست؟ شما پلاک‌کد پستی خود را از کجا و چگونه تهیه کردید؟ با توجه به این که میزان تقاضا برای ساخت پلاک کدپستی و دیگر پلاک ها همواره در حال افزایش است ما تصمیم گرفتیم تا این مقاله را به همین بحث پلاک‌کد پستی و انواع مدل های آن اختصاص دهیم. پس اگر مایل هستید در مورد قیمت پلاک کدپستی اطلاعات خود را بالا ببرید فرصت خواندن این مقاله را از دست ندهید.

اهمیت پلاک‌کدپستی

امروزه نصب پلاک‌کدپستی بسیار ضروری می باشد و برای صحت آن هم فقط کافیست نگاهی به درب ساختمان هایی که در کوچه شما هستند بیندازید. بله متوجه خواهید شد که تمامی ساختمان ها و منازل دارای پلاک‌کدپستی هستند. علت آن چیست؟ پلاک کدپستی چیست و چه نقشی دارد؟

قبل از این که به سراغ قیمت پلاک کدپستی برویم ابتدا کمی به نقش پلاک کدپستی بپردازیم. همه با پلاک و ماهیت آن آشنا هستند. پلاک در واقع یک صفحه فلزی مستطیلی شکل است که محتوای متنی بر روی آن درج می شود. این محتوای متنی می تواند نام کوچه و خیابان، مشخصات دستگاه، تابلوهای راهنمایی و کد پستی باشد. ما در اینجا به طور خاص به پلاک کدپستی می پردازیم.

همان طور که می دانید هر خانه و ساختمانی مجهز به یک آدرس جغرافیایی خاص است و کد پستی هم جزئی از این آدرس است که بدون آن آدرس ناقص است. بدون شک هنگامی که بسته ای را برای فردی ارسال می کنید لازم است که کدپستی گیرنده را هم بر روی بسته خود درج کنید چرا که آدرس گیرنده با توجه به کدپستی آن پیدا می شود. در نتیجه همه ساختمان ها ملزم هستند که پلاک کدپستی را جلوی درب ورودی خود نصب کنند.

کسانی که به تازگی ساختمان سازی آنها به پایان رسیده و همچنین افرادی که پلاک کدپستی آنها خراب شده است از مشتریان پلاک کدپستی هستند و قیمت پلاک کدپستی برای این افراد بسیار اهمیت دارد.

انواع پلاک کدپستی
انواع پلاک کدپستی

معرفی انواع پلاک کدپستی

آیا همه پلاک های کدپستی که در بازار و جلوی درب خانه ها نصب شده همگی مثل هم هستند؟ پاسخ این سوال خیر است. در واقع پلاک کدپستی هم مثل دیگر محصولات موجود در بازار دارای تنوع مدل است و در جنس، طرح، ابعاد و رنگ های متنوعی موجود است. بدون شک قیمت پلاک کدپستی مدل های گفته شده هم با یکدیگر متفاوت است.

یکی از مهم ترین پارامترهایی که در هنگام سفارش ساخت پلاک باید به آن توجه کنید انتخاب جنس پلاک است. اگرچه در تعریف بالا از پلاک آن را با عبارت صفحه فلزی معرفی کردیم. اما همین صفحه فلزی از جنس فلزات مختلف ساخته می شوند و خصوصیات آنها تا حدودی با یکدیگر فرق دارد. انواع پلاک کد پستی از نظر جنس سازنده آن عبارتند از:

پلاک‌کد پستی استیل

کارگاه های صنعتی این نوع پلاک کدپستی را از جنس فلز استیل می سازند. پلاک استیلی از استحکام بالایی برخوردار است و در برابر عواملی مثل نور خورشید، رطوبت، باران و تغییرات دما بسیار مقاوم است و زنگ نمی زند. با توجه به این که اکثر پلاک های کدپستی در محیط های بیرونی کنار درب ورودی نصب می شود بهتر است از پلاک های استیلی استفاده کنید.

پلاک‌کد پستی آلومینیومی

این نوع پلاک ها هم که از جنس فلز آلومینیوم هستند از مقاومت بالایی برخوردار هستند و دوام و طول عمر بالایی دارند. قیمت پلاک کدپستی آلومینیومی نسبت به دیگر مدل ها ارزان تر و بصرفه است و به همین دلیل طرفداران زیای هم دارد.

پلاک‌کد پستی برنجی

دوام و مقاومت پلاک های کد پستی برنجی در مقایسه با دیگر مدل ها به نسبت کمتر است و ممکن است بعد از مدتی دچار زنگ زدگی شود.

نرخ قیمت پلاک کدپستی در مراکز فروش

مشتریانی که قصد تهیه پلاک کد پستی را دارند به دنبال یک تولید کننده صنعتی هستند که نرخ قیمت آنها مناسب باشد. دلیل این خواسته این است که قیمت پلاک کدپستی برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است و تلاش می کنند تا با انتخاب های درست هزینه خرید را کاهش دهند.

قیمت پلاک کدپستی در میان مراکز تولید کننده ها و فروشندگان ثابت نیست و همراه با اختلاف می باشد. دلیل این شرایط این است که قیمت فروش پلاک کدپستی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که در اینجا ما چند مورد از آنها را ذکر می کنیم:

  • جنس پلاک
  • ابعاد پلاک
  • رنگ پلاک
  • طرح پلاک
  • نحوه حکاکی متن
  • برجسته بودن یا نبودن پلاک
  • میزان استحکام پلاک و کیفیت ساخت آن
  • برند سازنده

اغلب اوقات مشتری با مشاهده اختلاف قیمت پلاک کدپستی در بازار دچار سردگمی می شود و انتخاب یک مرکز تولید کننده جهت سفارش ساخت یک چالش اساسی برای اوست. در پاراگراف بعدی ما یک برند معتبر را به شما پیشنهاد می کنیم.

تولید کننده پلاک کد پستی
تولید کننده پلاک کدپستی

آرمان پلاک تولید کننده انواع پلاک های کدپستی با بهترین کیفیت

آرمان پلاک یکی از شرکت های صنعتی در تهران است که در زمینه تولید انواع پلاک‌فلزی مشغول به فعالیت است. این شرکت با استفاده از دستگاه های پیشرفته پلاک های کدپستی را در رنگ، طرح و متریال های متنوع با بهترین کیفیت تولید می کند. قیمت پلاک کدپستی در آرمان پلاک بسیار مناسب و مقرون بصرفه است.

جهت ثبت سفارش ساخت پلاک‌کدپستی در کمترین زمان ممکن با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید از مشاوره های رایگان آرمان پلاک در مورد معرفی انواع پلاک و خصوصیات آنها و نرخ هزینه ها بهره ببرید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل