قیمت چاپ روی فلز و بررسی عوامل موثر بر آن

قیمت چاپ روی فلز
قیمت چاپ روی فلز و بررسی عوامل موثر بر آن

قیمت چاپ روی فلز و بررسی عوامل موثر بر آن - آرمان پلاک

نرخ قیمت چاپ روی فلز در بازار چگونه است؟ اصلا منظور از چاپ روی فلز چیست؟ شما چقدر در این زمینه اطلاعات دارید؟ شاید برایتان جالب باشد که بدانید امروزه انواع طرح های مختلف را بر روی فلزات چاپ می کنند؟ چه کسی این کار را انجام می دهد و نحوه انجام کار به چه شکل است؟ چاپ روی فلز چه کاربردهایی دارند؟ مشتریان آن چه افرادی هستند؟ ما در این مقاله قصد داریم به تمامی این سوالات پاسخ دهیم و عوامل موثر بر نرخ قیمت چاپ روی فلز را بررسی کنیم.

چاپ متن، عکس و طرح روی فلز

امروزه یکی از کسب و کارهایی که رونق گرفته است و روز به روز هم مشتریان بیشتری پیدا می کنند، چاپ روی فلزات است. لابد شما هم بارها و بارها با صفحات فلزی مواجه شده اید که یک متن خاص و یا عکس و طرح های متنوعی بر آن چاپ شده باشد این همان صنعت چاپ روی فلز است. قبل از این که به سراغ قیمت چاپ روی فلز برویم بهتر است ابتدا با نحوه انجام این کار و کاربردهای آن آشنا شویم.

چاپ طرح روی فلز توسط صنعتگران انجام می شود. چاپ روی فلز کاربردهای بسیار گسترده و متنوعی دارد از جمله دکوراسیون داخلی و بیرونی منازل و ساختمان ها، کارهای تبلیغاتی، ساخت پلاک، ساخت تابلوهای مختلف و … قیمت چاپ روی فلز در مقایسه با زیبایی و ظرافت بسیار بالای آن کاملا مناسب و مشتری پسند است و هر کسی را به سفارش آن تشویق می کند.

صنعتگران این کار را با استفاده از دستگاه های کاملا پیشرفته مثل دستگاه چاپ uv یا همان دستگاه چاپ فلت بد انجام می دهند. کیفیت چاپ و رزولوشن این دستگاه بسیار بالاست و تصویر مورد نظر را با بهترین کیفیت بر روی صفحه فلزی چاپ می کند. البته ناگفته نماند که روش کار شرکت های صنعتی تا حدودی با یکدیگر متفاوت است.

مواردی که در هنگام سفارش چاپ روی فلز باید به آن توجه کرد

مشتریانی که قصد سفارش چاپ طرح خود روی فلز را دارند اغلب قبل از هر چیزی به دنبال این هستند که نرخ قیمت چاپ روی فلز را بدانند. ما به این دسته از مشتریان توصیه می کنیم که پیش از هر چیری در مورد جزئیات مربوط به چاپ روی فلز و مدل های موجود تحقیق کنید. شاید عبارت مدل های موجود موجب تعجب شما شده باشد اما باید بدانید که چاپ روی فلز هم همچون دیگر محصولات دارای تنوع مدل می باشد.

همان طور که می دانید ما دارای انواع فلزات مختلف مثل آلومینیوم، استیل، برنج، گالوانیزه و … هستیم که روی همه آنها امکان چاپ طرح و تصویر وجود دارد و این شما هستید که باید تعیین کنید طرح خود را بر روی کدام نوع از فلزات گفته شده چاپ کنند. به همین جهت بهتر است که ابتدا یک تحقیق و آشنایی کلی در مورد انواع فلزات، میزان استحکام و ماندگاری آنها داشته باشید.

از دیگر نکاتی که در هنگام سفارش باید مشخص کنید می توان به انتخاب رنگ های طرح، ابعاد چاپ طرح و برجسته بودن یا نبوده طرح اشاره کرد. بعد از این که در مورد تمام مباحث گفته شده اطلاعات کفی بدست آورید می توانید به سراغ نرخ قیمت چاپ روی فلز در بازار بروید.

قیمت چاپ روی فلز

هزینه ای که مشتری باید بابت چاپ عکس، تصویر و طرح مورد نظر خود به سازنده آن بپردارید یک مقدار مشخص و دقیق نیست زیرا قیمت چاپ روی فلز به عوامل بسیاری بستگی دارد که به اینجا به بررسی آنها می پردازیم:

  • نوع متریال استفاده شده: همان طور که در بالا هم اشاره شد چاپ طرح بر روی انواع فلز مثل آلومینیوم، استیل و .. انجام می گردد. قیمت این فلزات با یکدیگر متغیر است و این بر قیمت چاپ روی فلز تاثیر مستقیمی دارد.
  • سایز کار: هر چه سایز چاپ بزرگ تر باشد مواد اولیه بیشتری مصرف می شود و قطعا قیمت هم به تناسب آن بالاتر است.
  • نوع رنگ های استفاده شده در کار: هرچه تعداد رنگ ها و بخصوص رنگ های روشن بیشتر باشد هزینه کار بالاتر است.
  • برجسته بودن یا نبودن طرح: در صورتی که طرح دارای برجستگی باشد هزینه آن بالاتر است. در نتیجه کسانی که به فکر کاهش هزینه ها هستند باید یک کار کاملا ساده و بدون هیچ گونه برجستگی سفارش دهند.
  • کیفیت کار: هرچه کیفیت کار بالا باشد و خروجی تر و تمیز و بی نقص باشد بدون شک هزینه آن هم بالاتر خواهد بود.
  • برند سازنده : معمولا تعرفه شرکت های صنعتی تا حدودی با یکدیگر متفاوت است و علت آن هم این است که این برندها از میزان شهرت و اعتبار یکسانی برخوردار نیستند.

پس اگر شما قصد دارید هزینه های خود را کاهش دهید و با کمترین هزینه ممکن طرح مورد نظر خود را بر روی فلز چاپ کنید بهتر است یک فلز ارزان قیمت را انتخاب نمایید، از رنگ های متنوع و برجسته کاری امتناع کنید و انجام این کار را به یک شرکت معتبر و خوش نام بسپارید.

بهترین راه سفارش چاپ روی فلز کدام است؟

آرمان پلاک یکی از شرکت های صنعتی موفق در تهران است که با ارائه انواع محصولات با کیفیت به مشتریان توانسته است اعتماد و رضایت آنها را کسب کند و به برندی خوش نام و پرآوازه تبدیل شود. این شرکت انواع طرح و عکس های دلخواه مشتریان را در سایزهای مختلف بر روی فلزات چاپ می کند. کیفیت طرح های چاپی این مجموعه بسیار عالی است و از ماندگاری بالایی هم برخوردار می باشند.

جهت اطلاع از قیمت چاپ روی فلز و نحوه سفارش آن با کارشناسان آرمان پلاک تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل