بهترین جنس پلاک شماره واحد ساختمان

پلاک شماره واحد ساختمان
بهترین جنس پلاک شماره واحد ساختمان

بهترین جنس پلاک شماره واحد ساختمان - آرمان پلاک

پلاک شماره واحد ساختمان بخش بسیار مهمی از هر ساختمان را تشکیل می دهد که تمامی افراد تازه وارد به راحتی می ‌توانند، محل مورد نظر خود را پیدا کنند. بهترین جنس برای ساخت پلاک شماره واحد ساختمان متناسب با نوع هزینه ای که در نظر گرفته اید، تغییر پیدا می کند. مجموعه آرمان پلاک در زمینه انتخاب بهترین جنس متناسب با هر محیط اطلاعات لازم در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی انواع پلاک ساختمان

ضرورت و اهمیت استفاده از پلاک در ساختمان ها کاملاً مشخص است که در واقع یک پلاک به عنوان مهمترین بخش از آدرس دهی به شمار می رود. در بخش های مختلف ساختمان از پلاک استفاده می کنند، تا کارهای پستی و رفت و آمد مهمان ها بدون مشکل در ساختمان های بزرگ امروزی صورت بگیرد.

با پیشرفت هایی که در تکنولوژی به وجود آمده در حال حاضر پلاک ها در تنوع بالایی از لحاظ شکل ظاهری و نوع کاربرد طراحی شده اند. هم اکنون استفاده درست و بجا از هر کدام علاوه بر مشخص کردن موقعیت، زیبایی فضا را نیز افزایش می دهد.

در این بخش به معرفی کلی انواع پلاک فلزی پرکاربرد در قسمت های مختلف ساختمان می پردازیم:

شماره واحد ساختمان پلاک درب واحد

در مجتمع های بزرگ برای تشخیص واحد ها از یکدیگر از پلاک درب برای هر واحد استفاده می کنند که به شکل های مختلف طراحی می شوند. با کمک پلاک شماره واحد ساختمان مراجعه ‌کنندگان به راحتی می ‌توانند واحد مورد نظر را پیدا کنند، پس کیفیت این پلاک ها اهمیت زیادی دارد.

پلاک اسم ساختمان

پلاک اسم ساختمان معمولاً بر روی سردر ورودی ساختمان قرار می گیرد و با نامگذاری ساختمان ها به شکل بهتری می توان آن را معرفی کرد.

پلاک ساختمان چراغ دار

پلاک ساختمان چراغ دار در بخش های مختلفی از ساختمان قابلیت نصب دارد و با کمک تکنولوژی های جدید با استفاده از انواع نور مخفی می توان زیبایی این پلاک ها را دو چندان کرد و البته بیشتر به عنوان پلاک مشخصات واحد به کار می رود.

تابلو پلاک ساختمان

تابلو پلاک ساختمان اطلاعات مورد نیاز ساختمان از قبیل مشخصات ثبت شده در شهرداری ها است که حاوی یک کد شناسایی و کد پستی می باشد.

تابلو شماره واحد

تابلو شماره واحد ساختمان به گونه ای است که بر روی آن ضمن درج شماره واحد ساختمان اطلاعات لازم دیگر از قبیل کاربری ساختمان هم بر روی آن درج می شود.

پلاک شماره طبقات

پلاک شماره طبقات در ساختمان های بزرگ کاربرد دارد که برای راهنمایی بهتر در هر طبقه نصب می شود.

پلاک پارکینگ

پلاک پارکینگ در محل پارک خودرو ها نصب می شود و از سردرگمی رانندگان در داخل پارکینگ های بزرگ جلوگیری می کند.

انواع جنس پلاک شماره واحد ساختمان

در نگاه اول پلاک شماره واحد ساختمان چندان مهم نیست؛ اما اگر هوشمندانه به آن توجه شود، علاوه بر زیباتر کردن محیط راهرو راه پله کمک زیادی به راحت تر پیدا کردن واحد مورد نظر توسط مراجعین می کند. پلاک ها در عین ابعاد کوچک شان توجه رهگذران را به خود جلب می کند و ممکن است که در ساختمان های تجاری و اداری این جلب توجه تأثیر مثبتی داشته باشد.

جنس پلاک شماره واحد ساختمان در تنوع بالایی صورت می گیرد که برای هر محیط و فضا به راحتی می توانید بهترین آن را انتخاب کنید. از مهمترین متریال های پرکاربرد در این حوزه می توان به رنگ چوب، سرامیک، شیشه، استیل، ورق برنجی و ورق های مولتی استایل و موارد مختلف دیگر اشاره کرد.

در میان تمامی متریال های ذکر شده، پلاک شماره واحد ساختمان که از جنس مولتی استایل هستند، ضمن داشتن زیبایی بیشتر، استحکام مناسبی هم دارند، به همین جهت به عنوان بهترین جنس شناخته می شوند.

مولتی استایل شباهت زیادی به فلز دارد و با کمک یک لایه آلومینیوم که در زیر آن قرار می گیرد استحکام آن هم افزایش پیدا می کند. ورق های مولتی استایل از جنس پلی استایرن فشرده با مقاومت بالا، وزن سبک و سهولت حمل و نقل تولید می شود. از مهمترین مزیت های استفاده از این ورق برای پلاک های درب واحد می توان به امکان تولید در رنگ های متنوع مانند طلایی، نقره‌ای و مسی اشاره کرد که جایگزین خوبی برای پلاک های فلزی می باشد.

این ورق ها با داشتن قابلیت حک و برش با دستگاه های لیزر ظاهر زیباتری دارند و سرعت انجام کار هم بالاتر می رود. در هنگام سفارش پلاک ساختمان به راحتی می توانید از بین ورق های مات و خش دار پلی استایرن با رنگ بندی طلایی و نقره ای و مسی مناسب ‌ترین نوع را انتخاب نمایید.

انواع تابلو پلاک ساختمان و همچنین پلاک درب واحد را مطابق سفارش کارفرما و همچنین محیط نصب پلاک ها طراحی و تولید می کنند. آشنایی با نحوه ساخت پلاک اسم ساختمان موجب می ‌شود تا متناسب با نیاز اقدام به تهیه پلاک شماره واحد ساختمان با کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه نمایید. کافی است که با کارشناسان مجموعه آرمان پلاک ارتباط برقرار نمایید تا متناسب با بودجه های در نظر گرفته و همچنین سلیقه خود از یک روش کاربردی تر استفاده کنید.

نحوه ساخت پلاک درب ساختمان معمولاً به دو صورت برجسته و تخت می باشد؛ پلاک های برجسته باید توسط دستگاه های خاص تولید شود و هزینه های بیشتری نیاز دارد. پلاک های تخت یا فلت که بر روی ورق های فلزی و پلی استایرن اجرا می شوند، با سرعت بالاتری تولید می گردد.

نحوه ساخت پلاک های فلزی به دو شیوه است:

  • در شیوه اول شماره مورد نظر برای درب واحد بر روی ورق برش خورده و با قرار گرفتن پایه در پشت کار بر روی درب یا دیوار نصب می شود.
  • در شیوه دوم ورق ها با فرمت مستطیل، دایره، مربع یا هر شکل دیگری برش می خورند و اعداد بر روی آن چاپ می شود.

سفارش پلاک ساختمان

در هنگام سفارش پلاک ساختمان نیاز است که ابتدا نوع کاربری پلاک و محیط نصب آن را مشخص کنید. چرا که امکان طراحی پلاک‌ ها به صورت مدرن و کلاسیک وجود دارد و از این امکان می توانید بهترین بهره را ببرید.

در مجموعه آرمان پلاک با دیدن نمونه پلاک ساختمان از لحاظ نحوه طراحی و همچنین جنس و کیفیت می توانید تصمیم به ثبت سفارش نهایی خود بگیرید. چرا که در این مجموعه تنوع بالایی از انواع پلاک از لحاظ جنس و متریال و شیوه طراحی و ساخت وجود دارد. در صورت نیاز به پلاک شماره واحد ساختمان می توانید، با مجموعه آرمان پلاک ارتباط برقرار کنید، تا ضمن دریافت کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه از تنوع تولیدات این مجموعه نیز بهره ببرید. از مهمترین مزیت های انتخاب این مجموعه برای سفارش پلاک شماره واحد ساختمان می توان به ارائه مشاوره به صورت رایگان اشاره کرد که در طراحی و انتخاب نوع متریال به شما کمک زیادی می کند.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل