راهنمایی انتخاب لوح تقدیر و تشکر

لوح تقدیر و تشکر
راهنمایی انتخاب لوح تقدیر و تشکر

راهنمایی انتخاب لوح تقدیر و تشکر - آرمان پلاک

آیا تاکنون تجربه دریافت لوح تقدیر و تشکر داشته اید؟ دریافت این لوح چه تاثیری در مسیر پیشرفت شما داشته است؟ اگر شما هم قصد دارید از موسسات دیگر و یا افرادی که در شرکت شما مشغول به کار هستند تشکر کنید اما راه آن را نمی دانید قطعا مطالب موجود در این صفحه شما را راهنمایی خواهد کرد. پس با ما باشید تا شما را با انواع لوح تقدیر و تشکر و نحوه تهیه آنها آشنا کنیم.

کاربرد لوح تقدیر و تشکر

ممکن است خیلی از شماها تاکنون لوح تقدیر و تشکر از طری سازمان یا اداره ای دریافت کرده باشید و یا خود شما این لوح را به کسانی اهدا کرده اید. به نظر شما آیا این کار جالبی است و فایده ای دارد؟

همه انسان ها در هر موقعیتی و هر سنی که باشند نیاز به تشویق و تعریف کردن دارند. در واقع تشویق و تشکر کردن از فرد بابت کار خوب و مثبتی که انجام داده است حس خوبی به وی منتقل می کند و شور و  اشتیاق فرد را برای ادامه مسیر پیش رو بیشتر می کند و با اراده محکم تر از قبل تلاش خواهد کرد. این گفته را همه روان شناسان تایید می کنند و معتقد هستند که تقدیر و تشکر کردن از افراد به پیشرفت او کمک بسیاری می کند.

امروزه تقدیر و تشکر کردن از کارمندان، نیروهای کاری، ادارات و موسسات مختلف بسیار رایج است و این کار را از طریق اهدای یک لوح تقدیر و تشکر انجام می کنند. در واقع اهدای لوح تقدیر به معنای اعتماد، تشکر و رضایت از بابت عملکرد آن فرد یا شرکت می باشد و این حس خوبی در دو طرف ایجاد خواهد کرد و زمینه را برای پیشرفت های آینده فراهم می کند.

پس حالا می توانیم به سوالی که در اول این پاراگراف مطرح شد با اطمینان پاسخ دهیم که بله اهدای لوح تشکر کار بسیار خوب و جالبی است و به شما هم توصیه می کنیم که با اهدای این لوح ها به نیروهای های خود از آنها تشکر و قدردانی کنید و به آنها بفهمانید که قدردان تلاش و زحمات آنها هستید. شما می توانید بانک لوح تقدیر در آرمان پلاک را مشاهده نمایید و مدل مورد پسندتان را انتخاب کنید.

انواع لوح تقدیر

حالا که قصد خرید لوح تقدیر دارید ابتدا باید با انواع لوح تقدیر آشنا شوید و بررسی کنید که کدام نوع آن برای مورد شما مناسب تر است. لوح تقدیر را از جهات مختلفی می توان دسته بندی کرد که یکی از آنها که در ادامه معرفی می کنیم بر اساس نوع متریال می باشد:

لوح تقدیر چوبی

این نوع لوح ها که بسیار کاربردی است از جنس کاغذی می باشد و با استفاد از مقوا گلاسه ساخته می شود.

لوح تقدیر پلکسی

از جنس پلاستیک فشرده پلکسی است و متن را هم با چاپ لیزر روی آن حک می کنند.

لوح تقدیر شیشه ای

یکی از زیباترین انواع لوح تقدیر است که از شیشه ساخته می شود.

لوح تقدیر فلزی

این نوع لوح تقدیر که بیشتر برای موسسات و ادارات مختلف کاربرد دارد از جنس فلزی های مختلف مثل استیل و آلومینیوم ساخته می شوند و نسبت به سایر مدل های دیگر قیمت بالاتری دارند. همچنین در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشند.

البته طراحی لوح تقدیر و تشکر را از لحاظ نوع جعبه آن هم می توان دسته بندی کرد که به شما توصیه می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ممکن است تاکنون اسم لوح تقدیر و تشکر خام را شنیده باشید و برایتان جای سوال باشد که منظور از نوع خام چیست و برای چه مواردی کاربرد دارد. در واقع لوح تقدیر خام لوح تقدیری است که متنی بر روی آن نوشته نمی شود بلکه فقط بدنه لوح در شرکت سازنده ساخته می شود. این لوح های خام را معمولا شرکت ها و موسسات مختلف از تولید کننده خریداری می کنند تا خودشان متن مورد نظر را چاپ کنند و داخل لوح بگذارند. در پاراگراف بعدی به قیمت لوح تقدیر خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

هزینه ساخت لوح تقدیر 

ساخت لوح تقدیر و تشکر چه هزینه ای برای مشتری دربردارد؟ پاسخ این سوال به مدل انتخابی مشتری بستگی دارد زیرا همه لوح های تقدیر قیمت یکسانی ندارند. در واقع می توان این گه گفت که قیمت لوح تقدیر به تمامی فاکتورهای زیر وابسته است:

  • نوع لوح تقدیر (فلزی، چوبی و …) : حتی نوع فلز و نوع چوب هم بر قیمت نهایی موثر است زیرا تمامی فلزات قیمت مشابهی ندارند و نرخ قیمت آنها دائم در نوسان است.
  • ابعاد لوح تقدیر : هرچه بزرگ تر باشد قیمت هم بالاتر است.
  • نوع جعبه لوح تقدیر: جنس و ابعاد جعبه لوح نیز تاثیر بسزایی بر قیمت آن خواهد داشت.
  • حجم متن آن : هرچه متن بیشتر باشد قیمت هم بالاتر است. یعنی می توان گفت که قیمت لوح خام از بقیه ارزان تر است.
  • تولید کننده لوح تقدیر : برند سازنده و کیفیت کار آنها در قیمت نهایی بسیار موثر است.

آرمان پلاک بهترین تولید کننده لوح تقدیر در مدل های متنوع

شما می توانید انواع لوح تقدیر و تشکر را برای موسسات و ادارات مختلف در مدل و طرح های گوناگون از طریق شرکت آرمان پلاک خریداری کنید. این شرکت در زمینه ساخت لوح تقدیر مشغول به فعالیت است و تمامی تولیدات آنها هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت بسیار مناسب و مورد پسند مشتری است. در صورت تمایل می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و در مورد جزئییات تمامی مدل ها و قیمت آنها مشاوره رایگان دریافت کنید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل