ویژگی های پلاک فلزی پشت چسب دار و بررسی کاربرد آن

پلاک فلزی پشت چسب دار
ویژگی های پلاک فلزی پشت چسب دار و بررسی کاربرد آن

ویژگی های پلاک فلزی پشت چسب دار و بررسی کاربرد آن - آرمان پلاک

پلاک فلزی پشت چسبدار  چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا تاکنون هنگام عبور از کوچه و خیابان و برخورد با دستگاه های مختلف به این فکر کرده اید که چرا بر روی آنها یک پلاک نصب شده است؟ آیا تاکنون به تفاوت میان این پلاک ها دقت کرده اید؟ بنظر شما آیا هر پلاکی مختص مکان خاصی است؟ در این صفحه ما قصد داریم به معرفی یکی از انواع این پلاک ها با نام پلاک فلزی پشت چسبدار بپردازیم و شما را با کاربردها و خصوصیات آن آشنا کنیم.

با ساختار پلاک فلزی پشت چسب دار آشنا شوید.

قبل از هر چیزی باید ابتدا به هدف استفاده از پلاک ها بردازیم. معمولا از پلاک برای نشان دادن مشخصات، شناسه، نام و خلاصه هر آنچه که نیاز است مردم در مورد آن کالا یا شیء بدانند استفاده می شود. حال این اشیا ممکن است کوچه، خیابان و آپارتمان باشد و یا دستگاه و ماشین آلات مختلف. استفاده از پلاک این روزها به قدری زیاد است که تعداد زیادی شرکت های صنعتی در زمینه تولید پلاک وارد میدان شدند و انواع مدل های پلاک را با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته روانه بازار کردند.

خب حالا که با نقش مهم پلاک در دنیای امروزی آشنا شدید بهتر است به معرفی ساختار پلاک فلزی پشت چسب دار بپردازیم. پلاک پشت چسب دار یکی از انواع پلاک های پرفروش است که کاربردهای زیادی هم دارد. پلاک های پشت چسب دار در واقع یک نوع قطعه فلزی است که متن دلخواه مشتری روی آن با استفاده از حکاکی با لیزر درج می شود و در قسمت پشت آن هم یک لایه چسب وجود دارد که از طریق آن خیلی راحت می توانید پلاک را به مکان مورد نظر بچسبانید.

پلاک فلزی پشت چسب دار در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود و همچنین انتخاب نوع فلز هم مطابق سفارش مشتریان انجام می شود. خوشبختانه قیمت پلاک پشت چسب دار مناسب و مشتری پسند است و به همین جهت تعداد مشتریان آن روز به روز بیشتر می شود.

ویژگی های پلاک پشت چسب دار

حالا بیایید کمی به خصوصیات و ویژگی های مثبت پلاک های پشت چسبدار که آن را از سایر پلاک ها متمایز کرده است بپردازیم. برخی از این خصوصیات عبارتند از :

  • پلاک فلزی پشت چسب دار برای کاربردهای متنوعی قابل استفاده است.
  • در ابعاد مختلف و به سفارش مشتری تولید می شود.
  • در جنس فلزهای متنوع مثل استیل و آلومینیوم موجود است و نوع آن را مشتری هنگام سفارش تعیین می کند.
  • از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.
  • قسمت چسب پشت آن کیفیت بالایی دارد و خاصیت چسبندگی آن از بین نمی رود.
  • بدنه این پلاک در برابر عواملی مثل رطوبت و تغییرات دما مقاوم است و ماندگاری بالایی دارد.
  • قیمت این پلاک ها مناسب، بصرفه و مشتری پسند است.
  • از زیبایی خاصی برخوردار است.
  • ابعاد آن به گونه ای است که متن داخل آن خوانا و واضح می باشد (یعنی سایز پلاک نسبت به متن داخل آن نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک).
  • فرآیند تولید آن در زمان نسبتا کمی انجام می شود.

پلاک های پشت چسب دار در کجا کاربرد دارند؟

یکی از سوال های پرتکرار که ممکن است الان برای شما هم مطرح شده باشد این است که پلاک فلزی پشت چسب دار در دنیای امروز که اغلب مردم اطلاعات و شناخت کافی از اطراف خود دارند چه کاربردی دارد؟

برای این که با کاربرد این پلاک بیشتر آشنا شوید تصور کنید که در یک کارخانه مشغول به کار هستید که در آن تعداد بسیار زیادی دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی وجود دارد که هر کدام از آنها مشخصات خود را دارند. بدون شک همه افراد حاضر در کارخانه به تمام جزئیات دستگاه ها مسلط نیستند و یک اشتباه کوچک ممکن است خسارت های مالی زیادی را به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از این گونه حوادث از نصب پلاک های پشت چسبدار بر روی هر دستگاه استفاده می کنند. به این ترتیب مشخصات مهم دستگاه بر روی پلاک آن درج شده است و این احتمال خطا و اشتباه را به حداقل می رساند.

از پلاک فلزی پشت چسب دار علاوه بر کارخانه و کارگاه های صنعتی در مکان های مختلفی مثل تابلو برق ها، شهرداری و ادارات مختلف، ماشین آلات کشاورزی و صنعتی می توان استفاده کرد.

قیمت پلاک های چسب دار  

قیمت پلاک فلزی پشت چسب دار به جنس آن (نوع فلز استفاده شده) و همچنین نوع حکاکی متن آن، ابعاد پلاک و کیفیت ساخت آن بستگی دارد و بدون در نظر گرفتن این موارد نمی توان قیمت را مشخص کرد. البته این مورد هم نباید نادیده گرفت که نوسانات بازار ارز و قیمت روز فلزات هم بر قیمت نهایی پلاک ها نقش موثری دارند.

با یک جستجوی ساده در بازار متوجه می شوید که شرکت های صنعتی سازنده پلاک های فلزی تولیدات خود را با قیمت یکسانی به بازار عرضه نمی کنند زیرا کیفیت ساخت و هزینه تولید آنها لزوما یکسان نیست و در نتیجه قیمت فروش آنها هم ممکن است تا حدودی با یکدیگر متفاوت باشد. پس در چنین شرایطی باید آگاهانه عمل کنید و از یک شرکت صنعتی که تولیدات آن هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت بصرفه تر است خرید کنید.

سفارش ساخت پلاک های با بهترین کیفیت و بصرفه ترین قیمت

آرمان پلاک یکی از باتجربه ترین شرکت های سازنده انواع پلاک فلزی است که کیفیت استاندارد و قیمت بصرفه و مناسب محصولات آن توانسته است اعتماد و رضایت مشتریان را کسب کند. شما می توانید سفارش ساخت انواع پلاک فلزی پشت چسب دار را در ابعاد و رنگ های متنوع به آرمان پلاک بسپارید و از بابت کیفیت و بصرفه بودن نرخ قیمت آن آسوده خاطر باشید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل