قیمت چاپ پلاک فلزی و عوامل موثر بر آن

قیمت چاپ پلاک فلزی
قیمت چاپ پلاک فلزی و عوامل موثر بر آن

قیمت چاپ پلاک فلزی و عوامل موثر بر آن - آرمان پلاک

قیمت چاپ پلاک فلزی به عوامل مختلفی مانند ابعاد پلاک، نوع چاپ، کیفیت رنگ، نحوه چاپ و بسیاری از موارد دیگر ارتباط پیدا می کند. برای دسترسی به مناسب ترین قیمت چاپ پلاک فلزی مجموعه آرمان پلاک یکی از بهترین انتخاب های ممکن است که می توانید در میان تنوع بالای متریال ها، مناسب ترین نمونه ها را انتخاب کنید.

بررسی پلاک فلزی

فلزات جزء محصولات پراستفاده در زندگی بشر هستند که در صنایع بزرگ و کوچک کاربرد دارند که یکی از حوزه های مهم تولید انواع پلاک است. مقاومت و درخشندگی فلزات و شیوه های تولید خاص آنها موجب شده تا به عنوان یکی از مهم ترین متریال های پلاک  محسوب شود.  

ساخت پلاک فلزی به عنوان یک هنر جدید مطرح می شود که طرفداران زیادی پیدا کرده است. چرا که با استفاده از تکنیک های چاپ فلزات می توان بر روی این پلاک ها طرح ها و شکل و فرم های مختلف را چاپ نمود. با توجه به قیمت چاپ پلاک فلزی بسیاری از شرکت ها و ارگان های مهم برای معرفی محصولات خود از پلاک فلزی استفاده می کنند، چرا که دوام و ماندگاری بالایی دارد.  

در حال حاضر که صنعت حکاکی بر روی فلزات با روش های مختلفی صورت می گیرد، می توان پلاک های فلزی را در ابعاد و اندازه های گوناگون برای همه فضاها طراحی و تولید کرد. کافی است تجهیزات ساخت پلاک تأمین گردد تا به راحتی بتوان انواع پلاک را طراحی نمود.  

۲ عامل مهم می ‌توانند بر روی کیفیت پلاک فلزی تأثیر بگذارند. 

جنس و کیفیت فلز 

جنس و کیفیت فلز از عامل های بسیار مهم است که کیفیت نهایی کار تأثیر دارد و در صورت انتخاب متریال مناسب تا سال های طولانی بدون آسیب می توان از پلاک ها استفاده کرد.  

روش طراحی و اجرای پلاک 

روش طراحی و اجرای پلاک بسته به طرح و فرم مورد نظر مشخص می شود و با بهره گیری از تکنولوژی های دیجیتال امکان تولید پلاک های خاص و منحصر به فرد فراهم می گردد.

چاپ پلاک فلزی چگونه است؟

چاپ پلاک فلزی جزء روش‌ های نوین بوده که در صنعت پلاک سازی در سال‌ های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته است. شیوه چاپ پلاک های فلزی با توجه به نوع متریال انتخابی با کمک دستگاه های خاص انجام می شود.

در حال حاضر به دلیل داشتن کیفیت بالای پلاک های فلزی چاپ شده از آنها برای موارد خاصی مانند تبلیغات، معرفی اماکن، تابلوهای راهنما و مواردی از این قبیل استفاده می کنند. زیرا این پلاک‌ ها کیفیت بالاتری داشته و از لحاظ شکل ظاهری هم زیباتر هستند. 

به دلیل استفاده از رنگ های مرغوب و با کیفیت بالا چاپ بر روی فلز دوام و ماندگاری بالایی دارد و متناسب با نیاز و سفارش مشتری از یک رنگ خاص تا چهار رنگ می توان بر روی پلاک ها قرار داد. 

قیمت چاپ پلاک فلزی با توجه به شیوه چاپ  مشخص می شود، به همین دلیل بهتر است با روش های مختلف و کیفیت هر کدام از آنها آشنا باشید، تا در نهایت بتوانید بهترین نوع چاپ را انتخاب کنید.

چاپ پلاک فلزی با اسید شویی

چاپ یا طرح های خاص با اسید شویی از روش های قدیمی بوده که بر روی تمامی فلزات اجرا می شود. پس از پایان اسیدشویی بر روی قسمت های برجسته یا فرو رفته از رنگ های مرغوب و باکیفیت استفاده می کنند، تا طرح ها واضح تر شود.  

چاپ پلاک فلزی با لیزر

استفاده از دستگاه حکاکی لیزر موجب می‌ شود تا چاپ های با کیفیت بالاتری داشته باشید و البته سرعت کار هم افزایش پیدا می کند.  

چاپ پلاک فلزی با اشعه ماورای بنفش

استفاده از چاپگرهای اشعه ماورای بنفش یا یووی شرایطی را فراهم می کند که طرح های پیچیده و خاص به صورت کاملا رنگی مستقیم بر بستر پلاک چاپ شود و کیفیت آن هم بالا است.  

عوامل موثر بر قیمت چاپ پلاک فلزی

پلاک فلزی در حال حاضر نقش بسیار مهمی در معرفی دستگاه ها و محصولات خاص دارند. معمولاً تولیدکنندگان و سازندگان این تجهیزات سعی می کنند با یک وسیله مقاوم و مستحکم اطلاعات مربوط به دستگاه را ثبت کرده تا بتوانند ضمن معرفی بهتر مارک و برند تجاری خود برای طولانی مدت از آن استفاده کنند.

در چنین شرایطی که حجم سفارش ساخت پلاک فلزی رو به افزایش است، مسئله بسیار مهمی که برای تمامی خریداران و سفارش دهندگان پلاک اهمیت پیدا می کند، قیمت چاپ پلاک فلزی می باشد. 

در سال های اخیر که امکان چاپ بدون محدودیت در تعداد رنگ و کیفیت خوب فراهم آمده روز به روز تکنیک های جذاب تری برای پلاک ها استفاده می شود که تأثیر زیادی در زیباتر کردن پلاک دارند. به همین سبب به راحتی نمی توان یک نرخ مشخص برای پلاک های فلزی در نظر گرفت.  

در این بخش به بررسی مهمترین عوامل موثر بر قیمت چاپ پلاک فلزی می ‌پردازیم: 

نوع چاپ پلاک

چاپی که برای هر پلاک در نظر می گیرند و کاربردهای آن مشخص می شود، در حال حاضر از چاپ یو وی، چاپ لیزر و چاپ اسیدشویی استفاده می ‌کنند، تا بتوانند اطلاعات مورد نیاز را بر روی پلاک هک نمایند.

تکنیک های چاپ 

تکنیک های خاصی که برای چاپ استفاده می ‌کنند می ‌توانند بر روی کیفیت کار تأثیر بگذارد که از مهمترین آنها تکنیک برجسته سازی است.

تعداد رنگ های چاپ 

به طور معمول برای چاپ پلاک ها از رنگ مشکی استفاده می کنند؛ اما در حال حاضر امکان استفاده از تعداد رنگ های بیشتر هم وجود دارد که هر چقدر تعداد رنگ ها بیشتر شده جذابیت پلاک هم افزایش می یابد. 

ابعاد پلاک 

هر چقدر که ابعاد پلاک بزرگتر باشد و مطالبی که قرار است بر روی آن چاپ شود، بیشتر بوده در نتیجه هزینه چاپ و قیمت چاپ پلاک فلزی هم افزایش می یابد. 

بهترین مرکز چاپ پلاک فلزی با تضمین کیفیت

پلاک ها نقش بسیار مهمی در معرفی محصولات خانه ها، مشاغل و بسیاری از موارد دیگر دارند. به همین سبب تهیه پلاک هایی با کیفیت چاپ بالا و تضمینی در اولویت همه خریداران قرار می گیرد.

مجموعه آرمان پلاک یکی از بهترین مراکز فعال در زمینه تولید پلاک است که  در حال حاضر توانسته است بهترین شرایط را برای ساخت انواع پلاک فلزی فراهم کند. زیرا تمامی متریال های به روز و پیشرفته را برای تولیدات خود مورد استفاده قرار می دهد.

قیمت چاپ پلاک فلزی در این مجموعه به نسبت کیفیت بالای ارائه شده مناسب است. برای بهره مند شدن از این ویژگی کافیست با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان سفارشات خود را به بهترین شکل ثبت کنید.  

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل