دریافت پلاک فلزی کد پستی

دریافت پلاک فلزی کد پستی
دریافت پلاک فلزی کد پستی

دریافت پلاک فلزی کد پستی - آرمان پلاک

دریافت پلاک فلزی کد پستی باید به گونه ای صورت بگیرد که از لحاظ ابعاد و اندازه متناسب با محیط نصب بوده و کیفیت رنگ و چاپ آن به قدری بالا باشد که در طولانی مدت بدون رنگ پریدگی بتوان از پلاک ها جهت معرفی اماکن مختلف استفاده کرد. دریافت پلاک فلزی کد پستی از مجموعه آرمان پلاک موجب تهیه بهترین متریال ها و تنوع بالای طرح می شود.

اهمیت پلاک کد پستی 

در حال حاضر برای تمام ساختمان ها یک کد پستی مخصوص در نظر می گیرند که شامل اطلاعات هویتی ساختمان می شود و در تمامی ادارات رسمی این کد اعتبار دارد. کد پستی در داخل ایران به نسبت سایر کشورهای آسیایی در مرتبه بهتری قرار گرفته است. زیرا تمامی شاخص ‌های استاندارد که شامل جزئیات نشانی در بخش های شهری و روستایی، صندوق شخصی، پست رستانت و بسیاری از ملاک های دیگر را دارد.  

کد پستی در ایران شامل ده رقم است که پنج رقم اول آن مشخصه شهر مقصد، پنج رقم دوم نشانگر مشخصه مکانی مقصد یا کد توزیع است. اغلب داد و ستدهای مهم در داخل ایران بدون نیاز به دریافت آدرس دقیق توسط کد پستی انجام می شود و همین موضوع اهمیت پلاک کد پستی را افزایش می دهد.   دریافت پلاک فلزی کد پستی از مراکز معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند، خیال مالکین ساختمان را راحت می کند که تمامی اطلاعات درج شده بر روی این پلاک ها وضوح بالایی داشته و در طولانی مدت کیفیت رنگ آن از بین نمی رود. 

نحوه دریافت  پلاک فلزی کد پستی

آلیاژهای مختلفی برای ساخت پلاک فلزی کد پستی مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به ویژگی هر آلیاژ نحوه ساخت آن هم تغییر پیدا می کند. اما دریافت پلاک فلزی کد پستی به هر شکل و فرمی باید کیفیت خوبی داشته باشد، تا با ارائه اطلاعات درست از اشتباهات مختلف مراجعان به ساختمان های خاص جلوگیری کند. 

پلاک آلومینیومی کد پستی جزء مرسوم‌ ترین پلاک هایی است که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد. پلاک با روش افست و با استفاده از پوشش ورنی کوره ای ماندگاری قابل قبولی دارد و از مهمترین تفاوت هایی که این پلاک با سایر پلاک های دیگر داشته، چاپ برجسته آن می باشد.  

برای اینکه بتوانید از پلاک ها بهترین استفاده را ببرید باید حداقل پلاک ضخامت نیم میلیمتر داشته باشد، تا به راحتی شکل آن تغییر پیدا نکند. همچنین نوشتن اطلاعات بر روی آن به صورت برجسته سبب سوراخ شدگی سطح فلز نگردد. استیل هم یکی از محبوبترین متریال هایی است که برای دریافت پلاک فلزی کد پستی می توانید آن را انتخاب کنید. این آلیاژ با استفاده از روش اسید شویی، چاپ استیل و حکاکی لیزری آماده می گردد. به دلیل داشتن قابلیت ضد زنگ و مقاومت و درخشندگی جزء پلاک های منحصر به فرد بوده که طرفداران بیشتری دارد.  

دلایل ساخت پلاک کدپستی از جنس فلز

پلاک فلزی به عنوان شناسنامه در ساختمان به شمار می ‌رود که اطلاعات مهمی بر روی آن درج شده است و بسیاری از کارهای اداری و پستی با کمک این پلاک انجام می شود. به همین سبب باید از متریال مرغوب و با کیفیت بالا تولید گردد، تا در طولانی مدت آسیبی به آن وارد نشود.  

دریافت پلاک فلزی کد پستی برای تمامی املاک از جمله ساختمان های مسکونی و ساختمان های تجاری، ساختمان های اداری، ساختمان های درمانی و بسیاری از مراکز دیگر ضرورت دارد. زیرا بر روی پلاک مشخصات اصلی هر ملک که در سازمان شهرداری ثبت شده قرار می گیرد.

از مهمترین دلایل ساخت پلاک کدپستی از جنس فلز می توان به همین اهمیت بالای پلاک و اطلاعات درج شده بر روی آن اشاره کرد. زیرا که پلاک ها در فضای بیرون ساختمان نصب می ‌شوند؛ به همین سبب استفاده کردن از فلز برای داشتن دوام و طول عمر بیشتر ضرورت دارد. زیرا پلاک در بخش بیرونی ساختمان نصب می شود و در مجاورت عوامل جوی مختلف مانند باد و باران، گرد و غبار، طوفان، نور خورشید و بسیاری از موارد دیگر قرار می گیرد. فلز جزء بهترین متریال هایی است که در چنین شرایطی هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی گردد. همچنین پوشش رنگی قرار گرفته بر سطح آن موجب شده در مجاورت رطوبت هم مقاومت بالایی به دست آورد.

چرا پلاک آلومینیومی کد پستی 

متریال های مختلف برای دریافت پلاک فلزی کد پستی آلومینیوم جزء فلزات پرطرفداری است که در اغلب شرایط مورد استفاده قرار می گیرد. در هنگام ساخت پلاک کد پستی برای انتخاب متریال های مناسب این سوال به وجود می ‌آید که چرا در میان تنوع فلزات، آلومینیوم انتخاب می شود؟  

آلومینیوم به عنوان یکی از محبوب ترین فلزات بوده که با اکسیژن ترکیب نشده و قرارگیری آن در در برابر رطوبت، زنگ زدگی ایجاد نمی کند. همین مقاومت بی نظیر آلومینیوم در مقابل اکسید شدن موجب شده تا از این فلز استفاده های بیشتری شود.

نکته مهم دیگر اینکه امکان برش فلز آلومینیوم و تولید آن در ورق هایی با ضخامت های مناسب برای ساخت پلاک وجود دارد. به طور معمول برای ساخت پلاک های فلزی از ضخامت نیم میلیمتر یا حتی بالاتر استفاده می کنند.   نحوه ارائه ورق های آلومینیوم به صورت شیت و رول می باشد که هر کارخانه متناسب با دستگاه های برش و نحوه کار می تواند از این محصولات درجه یک استفاده کند.  زیرا ورق های آلومینیوم با کمک حرارت و غلتک های مناسب آماده می ‌شود و هزینه زیادی برای تولید آنها صرف نمی گردد. به همین جهت از لحاظ اقتصادی دریافت پلاک فلزی کد پستی از جنس آلومینیوم، مقرون به صرفه تر است.

تولید پلاک کد پستی با کیفیت خوب 

پلاک کد پستی به دلیل اهمیت زیادی که دارد، ضمن داشتن ظاهر جذاب باید از ماندگاری و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مخرب برخوردار باشد. به همین سبب انتخاب مراکز حرفه ای برای ساخت پلاک کد پستی مهم است.

تولید پلاک کد پستی توسط مجموعه آرمان پلاک شرایطی را به وجود آورده که از بهترین متریال های ممکن استفاده می ‌کنند. به همین سبب مناسب با بودجه در نظر گرفته امکان سفارش پلاک استیل یا پلاک آلومینیوم وجود دارد.  برای دریافت پلاک فلزی کد پستی مرغوب و باکیفیت بالا که از چاپ خوبی برخوردار باشد، می توانید با کارشناسان مجموعه آرمان پلاک تماس بگیرید. از ویژگی ‌های خاص این مجموعه ارائه قیمت مقرون به صرفه در کنار ارائه کار با کیفیت بالا است.  

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل