قیمت تابلو پلاک استیل و معرفی انواع آن

قیمت تابلو پلاک استیل
قیمت تابلو پلاک استیل و معرفی انواع آن

قیمت تابلو پلاک استیل و معرفی انواع آن - آرمان پلاک

قیمت تابلو پلاک استیل با توجه به عوامل مختلفی از جمله ضخامت، رنگ، جنس، میزان براقیت یا مات بودن و دیگر عوامل، بستگی دارد. آرمان پلاک یکی از تولید کنندگان معتبر در زمینه انواع پلاک استیل بوده که قطعا برای کاربردها و زمینه های مختلف، پیشنهادات ویژه ای برای خریداران دارد. اما چگونه می توان بهترین قیمت تابلو پلاک استیل را سفارش ساخت و طراحی داد؟

ساخت انواع تابلو پلاک استیل

یکی از تابلو پلاک های قدیمی موجود در بازار، تابلو پلاک استیل است که هم اکنون جزو گزینه های تبلیغاتی تابلوها به شمار می رود. این تابلو استیل ها عمدتا به شکل مستطیل یا مربع شکل تولید شده و جنس استیل آنها بگیر یا نگیر است.

با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی امروزه شاهد حکاکی های بی نظیری بر روی انواع تابلو پلاک های استیل بوده ایم. پلاک استیل جزو زیباترین تابلوهای استیل با ابعاد کوچک بوده که در تنوع طرح و رنگ، زبانزد می باشد. طرح هایی همچون استیل آینه ای، دودی، طلایی و مسی از جمله مواردی بوده که عمدتا با ابعاد 125*245 سانتیمتر، تولید و به عرضه رسیده اند.

انواع تابلو پلاک استیل موجود در بازار عبارتند از:

پلاک استنلس استیل

پلاک استنلس از انواع پلاک های استیل با مقاومت بالاست که قابلیت شستشو بدون هیچگونه افت کیفیت را دارا می باشد. امروزه به خصوص در مناطق گرمسیری و جهت درج بر روی انواع دستگاه های صنعتی، از این نوع پلاک استفاده می نمایند. نوع مرغوب پلاک استنلس استیل بایستی مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته و خواص مکانیکی و حرارتی بی نظیری هم دارا باشد.

پلاک استیل براق

پلاک استیل براق یکی از پلاک های استیل با قیمت ارزان است. قیمت تابلو پلاک استیل براق و مقاومت خوب در برابر شرایط جوی معتدل، سبب شده تا عمدتا مناسب تابلوهای راهنما مورد استفاده قرار بگیرند. از پلاک های استیل براق بهتر است در فضاهای مرطوب استفاده نشود.

پلاک استیل طلایی

براقیت پلاک های استیل طلایی، هر فردی را به خود جلب می نماید. مدل های میرور طلایی این نوع پلاک، زرق و برق بسیار خوبی داشته و در فضاهایی که نیاز به لوکس بودن و پر زرق و برق بودن است؛ استفاده از این نوع تابلو پلاک استیل، توصیه می شود.

پلاک مولتی استایل

این نوع پلاک ها که در مقایسه با سایر پلاک های استیل، مقاومت کمی دارند، از مغزی مشکی با لایه ای نازک از لمینت ساخته شده و می توانند در اشکال مربع یا مستطیل، مورد استفاده قرار بگیرند. جهت ساخت انواع تندیس یا تابلوهای استخرهای ورزشی، پلاک مولتی استایل می تواند گزینه خوبی باشد.

پلاک استیل خش دار

پلاک استیل خش دار یا همان تابلو پلاک استیل مات، یکی از پلاک های ویژه نزد طراحان بوده است. از این پلاک ها می توان جهت نصب بر روی آسانسورها یا دستگاه های صنعتی، به خوبی استفاده کرد.

مقاومت بالا در برابر رطوبت و حتی هوای گرم، خاصیت ضد زنگ خوردگی و لایه تیتانیومی موجود بر روی این پلاک ها، از اصلی ترین مشخصه های پلاک های استیل خش دار به شمار می آیند. با توجه به سازگار بودن با تمامی شرایط اقلیمی، شما می توانید از این پلاک ها کاربردهای متنوعی را داشته باشید.

تفاوت پلاک استیل بگیر واستیل نگیر

تابلو پلاک استیل از ورق های استیل بگیر و استیل نگیر تولید شده و در بازار موجود است. ورق های استیل بگیر، با توجه به اینکه همان ورقه های فولادی ضد زنگ بوده، جذب آهن ربا می شوند. در طرف مقابل، ورق های استیل نگیر، جذب آهن ربا نمی شوند.

استیل های نگیر گزینه کاملا مناسبی برای محیط هایی بوده که در معرض باد و باران یا نور آفتاب می باشند. در مورد فضاهای دیگر بنظر می رسد که تابلو پلاک استیل بگیر گزینه مناسب تری باشد.

کاربرد تابلو پلاک استیل

با توجه به اینکه قیمت تابلو پلاک استیل کاملا به صرفه بوده و مشخصات آن هم منحصربفرد است، قطعا کاربردهای مناسبی خواهد داشت. درج اسم و نشان تجاری را می توان از اصلی ترین کاربردهای تابلو پلاک های استیل معرفی نمود. این تابلوها با استفاده از ابزاری همچون پیچ، چسب، رول پلاک، نری مادگی مخصوص و غیره، به راحتی قابلیت نصب بر روی دیوار را داشته اند.

لیست قیمت تابلو پلاک استیل

اگر چه کیفیت و نحوه ساخت یا طراحی تابلو پلاک استیل اهمیت زبادی داشته اما نمی توان از نرخ قیمت آن ها چشم پوشی کرد. لیست قیمت تابلو پلاک استیل می تواند به عوامل گوناگونی وابسته باشد. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره داشت:

جنس و ضخامت استیل

رنگ استیل

میزان براقیت یا مات بودن استیل

طرح مورد نظر

میزان حک لیزری

تعداد پلاک ها و سوراخ کردن آنها

با توجه به تمامی این عوامل، بنظر می رسد که اگر می خواهید یک تابلو پلاک استیل با کیفیت مرغوب را سفارش دهید، حتما می بایست قیمت بالاتری را بپردازید. اما مهم این است که خرید شما، با کیفیت و قیمت متناسب با هم صورت پذیرد.

متأسفانه در بازارهای امروزی تولید و خرید و فروش پلاک های استیل، ممکن است برخی افراد سودجو اجازه عرضه مستقیم این محصولات را نداده باشند. همین امر سبب می شود تا خرید تابلو پلاک استیل در مدل ها و طرح های متنوع، با کیفیت و قیمت های متفاوتی صورت بگیرد.

آیا می دانید که چگونه می توان در بازارهای پر از واسطه گری امروزی، خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت تابلو پلاک استیل داشت؟

سفارش انواع پلاک استیل از آرمان پلاک

آرمان پلاک یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز ساخت و فروش انواع تابلو پلاک استیل به شمار می آید. شما می توانید انواع پلاک استیل مرغوب جهت کاربردهای متنوع را، با لیست قیمتی کاملا مقرون به صرفه سفارش دهید. قیمت تابلو پلاک استیل در این مجموعه، همان قیمت رقابتی بدون هیچ واسطه ای هنگام خرید است. همین حالا با مشاورین ما در ارتباط بوده و سفارش خود را ثبت نمایید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل