بج سینه چیست؟ | اهمیت استفاده از آن

بج سينه چیست؟
بج سینه چیست؟ | اهمیت استفاده از آن

بج سینه چیست؟ | اهمیت استفاده از آن - آرمان پلاک

بچ سینه چیست؟ ، در ابتدا به عنوان یک سنجاق سینه کاربرد داشت  و اروپایی‌ها، از آن به عنوان گل سینه بر روی لباس اعیانی خود استفاده می‌کردند. به مرور زمان این اکسسوری به عنوان یک نماد برای سازمان، گروه و یا نهاد خاصی استفاده می‌شد که نماد رتبه، جایگاه و سمت فرد باشد. در این محتوا قصد داریم اطلاعاتی درباره بج سینه و انواع آن با شما درمیان بگذاریم با ما همراه باشید.

بج سینه، یک قطعه‌ای است که معمولا از جنس فلز و پلاستیک طراحی می‌شود و با نام‌های  بج کت، گل سینه،پ لاک سینه، نشان سینه و … نیز شناخته می‌شود. این قطعه، معمولا نشان یک سازمان و ارگان خاص، فرهنگ و ملیت خاص و … است که به وسیله مگنت و یا سوزن، به لباس فرد متصل می‌شود. همراه داشتن بج سینه، توسط فرد، در حقیقت ماهیتی که از فرد توسط سازمان به جامعه معرفی شده است را به ما نمایش می‌دهد. برای اینکه بیشتر بدانیم بج سینه چیست به معرفی انواع و اهمیت کاربرد آن می پردازیم:

انواع بج سینه

کلمه بج، ریشه لاتینی دارد  و در واقع از کلمه BADGE گرفته شده است که معنی علامت و نماد می‌دهد. متریال‌های تولید یک بج سینه چیست؟ غالب جنس مواد به کار برده شده با هم متفاوت است، معمولا از مواد پلاستیکی، پلی استری براق و فلز برای تولید آن استفاده می‌شود که معمولا بسته به نیاز، ارگان و یا موسسه‌ای که برای آن تولید می‌شود از متریال مناسبی بکار می‌برند.

کاربرد بج سینه چیست؟

بج سینه به عنوان یک وسیله جانبی، معمولا لوگو و علامت یک نهاد و یا کار خاصی را بر روی خود دارد که در مراکز و نهادهای مختلف حاوی پیام تبلیغاتی برای نشان دادن خدمات، دستاوردها و سرویس‌های خاصی است که توسط ارگان خاصی برای جامعه در نظر گرفته می‌شود.

نشان دهنده سمت و موقعیت فرد

در سمت و موقعیت افراد نقش بج سینه چیست؟ همانطور که گفتیم این اکسسوری در هر نهاد و ارگانی، حاوی پیام خاصی است برای مثال: در ارگان‌های نظامی و ارتش، برای نشان دادن واحد یا کار خاصی که متعلق به آن فرد است، استفاده می شوند.

حاوی پیام هویت و ماهیت سازمان

در فعالیت‌های بازاری مربوط به یک برند خاص، برای معرفی هویت و ماهیت سازمان مورد نظر استفاده می‌شود که معمولا به صورت یک اتیکت بر روی لباس کارکنان و پرسنل مربوط به همان شرکت و برند از بج سینه استفاده می‌کنند.

تبلیغات برای یک سازمان و نهاد

تبلیغات با بج سینه چیست؟ و چگونه استفاده می شود؟ کارمندان و مدیران مجموعه‌های مختلف، در محیط کار،  جلسات رسمی, سخنرانی‌ها و همایش‌های مختلف از المان بج سینه  استفاده می‌کنند تا به نوعی معرف وابستگی خود به سازمان و یا نهادی که لوگوی آن بر روی بج سینه حک می‌سود، باشند. اینگونه تبلیغات غیرمستقیمی انجام می شود.

کاربرد بج سینه چیست؟

اهمیت استفاده از بج سینه

امروزه، کسب و کارها برای اینکه بیشتر دیده شوند، رشد و توسعه بیشتری داشته باشند و همچنین بتوانند مشتری‌ها و طرفدارهای زیادی را به خود جلب کنند توجه خود را به بحث برندینگ در زمینه کسب وکار خود معطوف می‌کنند. حال نقش بج سینه چیست؟ یکی از راه‌های بسیار مناسب در راه رشد و توسعه کسب و کار،  استفاده از متریال‌هایی با ظاهر مناسب است که یکی از این متریال‌ها  استفاده از بج سینه است.

استفاده از بج کت یا همان بج سینه، با تصویر لوگو و نشان کسب و کار شما، بر روی ظاهر شیک و آراسته، توجه اطرافیان و مخاطب را به  خوبی به خود جلب می‌کند و تصویر فوق‌العاده مناسبی از کسب و کار شما برای مخاطب به نمایش می‌گذارد.

تاثیر بسیار زیادی که بج سینه بر روی افکار مخاطب می‌گذارد باعث برندسازی می‌شود و یک راه بسیار مناسب برای تبلیغ کسب و کار شما محسوب می‌شود که به این ترتیب یک تصویر ذهنی از برند شما در ذهن مخاطب مجسم می‌سازد به گونه‌ای که به سرعت ذهن او را درگیر نوع کسب و کار شما و محصول و خدماتی که به جامعه ارائه می‌دهید، معطوف می‌سازد. بنابراین استفاده از بج سینه در هر کسب و کاری می‌توانید تاثیر بسیار زیادی بر روی رشد و رونق آن داشته باشد.

سخن پایانی

اگر به دنبال یک جمع‌بندی مناسب از این محصول باشیم باید بگوییم، بج سینه یک ابزار کارآمد و مناسب برای استفاده در هر مکان و محیطی است که می‌توان به وسیله آن، به تبلیغ در مورد محصول و خدماتی که به جامعه ارائه می‌دهید بپردازید.

امروزه با رشد و توسعه برندسازی و انجام سئو برای تبلیغ در زمینه کسب و کار، استفاده از بج سینه در جهت تبلیغ و تقویت پایه‌های کسب و کار در اجتماع نه تنها کمرنگ نشده بلکه روز به روز نیز رشد بهتری دارد و به این ترتیب، سازمان‌ها شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف، این راه تبلیغاتی را برای برندسازی انتخاب کرده و سعی دارند به این ترتیب و از این طریق، تصویر بهتری از فعالیت و خدمات خود در نظر مخاطب، مجسم کنند.

استفاده از بج کت و بج سینه بر روی لباس کارمندان و کارکنان یک مجموعه، باعث می‌شود که احساس تعلق خاطر به آن مجموعه در افراد و نیروهای انسانی، بیشتر می‌شود و به این ترتیب در جلسا و مذاکراتی که در مکان‌های مختلف در زمینه کسب و کار صورت می‌گیرد، استفاده ار بج سینه بر روی لباس می‌تواند اعتبار بصری  به پوشش افراد متعلق به برند مورد نظر ببخشد.

ساخت بج سینه در گروه تولیدی آرمان پلاک

گروه تولیدی آرمان پلاک یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع بج سینه در سطح کشور است که همیشه تلاش خود را بر آن داشته است که در راستای تولیدات خود، کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهد  و به این ترتیب بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را به بازار عرضه دهد. این گروه تولید با بهترین متریال‌های مختلف، اقدام به تولید این محصولات کرده که هر گرون، نهاد و یا سازمان، با توجه به نیاز خود، می‌توانند اقدام به تهیه این محصول از طریق مجموعه آرمان پلاک کنند.

جهت تهیه این محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و یا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه آرمان پلاک در ارتباط باشید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل