پلاک ساختمان چراغ دار + قیمت

پلاک ساختمان چراغ دار
پلاک ساختمان چراغ دار + قیمت

پلاک ساختمان چراغ دار + قیمت - آرمان پلاک

آیا شما هم برای ساختمان محل سکونت خود از پلاک ساختمان چراغ دار استفاده کرده اید؟ آیا از مدل های پلاک موجود در بازار مطلع هستید؟ به نظر شما کدام جنس از پلاک ها کیفیت بیشتری دارند مدل فلزی یا پلاستیکی؟ کدام یک شیک تر است؟ قیمت کدام یک از آنها مناسب تر و بصرفه تر است؟ در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم و شما را با یکی از زیباترین و شیک ترین نوع پلاک ها که همان مدل پلاک ساختمان چراغ دار آشنا کنیم. پس ما را همراهی کنید.

پلاک ساختمان چیست و در چه متریال هایی ساخته می شود؟

شماره پلاک ساختمان یکی از مهم ترین مواردی است که به محض اتمام ساخت و ساز باید بلافاصله از طریق شهرداری و یا سایت های مربوطه نسبت به انجام آن اقدام کرد و پلاک ساختمان را بر روی درب نصب کرد. به نظر شما چرا این کار اینقدر ضرورت دارد؟

دلیل اصلی آن این است که با مشخص شدن پلاک در واقع آدرس جغرافیایی ساختمان کامل می شود و این یعنی این که شما به راحتی می توانید بسته های پستی خود را درب منزل تحویل بگیرید و آدرس کامل منزل خود را به دوستان و آشنایانتان بدهید تا با استفاده از این شماره پلاک به راحتی آدرس را پیدا کنند.

پلاک های ساختمان در مدل های مختلفی مثل پلاستیکی و فلزی ساخته می شود که هر کدام از آنها طرفداران خاص خود را دارد. در اینجا به معرفی مختصر پلاک های فلزی می پردازیم.

پلاک های فلزی در میان مردم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و علت اصلی آن هم کیفیت بسیار مناسب این پلاک ها می باشد. پلاک هایی که از فلز ساخته می شوند از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و در برابر ضربه و خوردگی بسیار مقاوم می باشند. با توجه به این که معمولا پلاک ها در بیرون نصب می شود ممکن است عواملی مثل رطوبت و باران و تغییرات دما موجب افت کیفیت پلاک شود اما چون پلاک های فلزی در برابر تمامی عوامل شیمایی و شرایط محیطی مقاوم هستند و دچار زنگ زدگی نمی شوند به همین دلیل توجه همه مردم به سمت این پلاک های فلزی جلب شده است.

از دیگر خصوصیات خوب پلاک های فلزی می توان به دوام و طول عمر بالای آن اشاره کرد. این یعنی شما تنها کافیست یکبار پلاک فلزی را تهیه کنید و تا سال های سال از آن استفاده کنید بدون آنکه شاهد افت کیفیت در آن شوید. همچنین این پلاک ها در رنگ های زیبا و شیکی ساخته می شوند و ظرافت بالایی دارند. در کنار تمامی موارد گفته شده باید در نظر داشته باشید که قیمت مدل فلزی نسبت به دیگر مدل ها کمی بالاتر است. در ادامه شما را با یکی از شیک ترین مدل های پلاک پلاستیکی معرفی می کنیم.

پلاک ساختمان چراغ دار

همان طور که می دانید صنعت ساختمان سازی روز به روز در حال افزایش است و تجهیزات آن هم پیشرفت های بسیار چشم گیری داشته است. تولید کنندگان پلاک ساختمان همواره تلاش می کنند تا با ارائه مدل های متنوع تر و جدیدتر با دیگر تولید کنندگان به رقابت بپردازند و توجه مشتریان را به خود جلب کنند. یکی از بهترین و زیباترین مدل های پلاک که در حال حاضر بسیار محبوب و پرفروش است پلاک ساختمان چراغ دار می باشد.

این نوع پلاک که با نام های دیگری مثل پلاک دیجیتال، پلاک نوری و پلاک LED شناخته می شود دارای یک بدنه پلاستکی است که صفحه روی آن شماره پلاک ساختمان را به صورت دیجیتال نمایش می دهد. این صفحه دارای لامپ های LED است که همیشه در شبانه روز روشن هستند و موجب زیباتر شدن و خوانایی بهتر پلاک می شوند.

پلاک ساختمان چراغ دار در سه مدل زیر موجود است:

  • مدل یک رقمی

این مدل قابلیت نمایش اعداد از 0 تا 9 را دارد.

  • مدل دو رقمی

این نوع پلاک قابلیت نمایش اعداد از 0 تا 99 را دارد.

  • مدل سه رقمی

این مدل هم قابلیت نمایش اعداد از 0 تا 999 را دارد.

فراموش نکنید که انتخاب مدل پلاک ساختمان تاثیر زیادی در نمای بیرونی ساختمان شما دارد. پلاک ساختمان چراغ دار با توجه به ظرافت بسیار زیبا و جذابی که دارد نمای بسیار مدرن، پیشرفته و لوکسی به ساختمان شما می دهد. همچنین این نوع پلاک در مقابل رطوبت بسیار مقاوم است و ماندگاری بالایی دارد.

قیمت پلاک ساختمان

حالا که با مدل های مختلف پلاک ساختمان آشنا شدید نوبت به بررسی نرخ قیمت آنها در بازار می رسد تا با توجه به بودجه خود تصمیم بگیرید که کدام مدل را می خواهید خریداری کنید. قیمت پلاک ساختمان در بازار ثابت نیست و دلیل آن هم این است که پلاک ها در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شوند که هم کیفیت آنها با یکدیگر متغیر است و همه هزینه های لازم برای تولید آنها با هم یکسان نیست. در کل می توان گفت که قیمت پلاک ساختمان چراغ دار به فاکتورهای زیر بستگی دارد:

  • جنس پلاک
  • ابعاد پلاک
  • برند سازنده
  • کیفیت ساخت
  • میزان استحکام و مقاومت پلاک
  • چراغ داران بودن یا نبودن پلاک
  • طراحی و ظرافت پلاک

خرید پلاک ساختمان چراغ دار با نرخ بصرفه از آرمان پلاک

آرمان پلاک یکی از باسابقه ترین تولید کنندگان پلاک های ساختمانی است که تمامی تولیدات آن از کیفیت عالی و استحکام بالایی برخوردار است. همچنین نرخ قیمت پلاک در این مجموعه بسیار ارزان و باور نکردنی است. شما می توانید انواع پلاک ساختمان چراغ دار شیک و باکیفیت را از آرمان پلاک خریداری کنید. جهت سفارش با ما تماس بگیرید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل