تابلو راهنمای طبقات

تابلو راهنمای طبقات
تابلو راهنمای طبقات

تابلو راهنمای طبقات - آرمان پلاک

تابلو راهنمای طبقات در چه مکان هایی کاربرد دارد و به چه منظوری از آن استفاده می شود؟ جنس این تابلو از چیست؟ آیا از استحکام مناسبی برخوردار است؟ برای سفارش ساخت آن باید چقدر هزینه کرد؟ سازندگان این تابلو چه کسانی هستند؟ این تابلو در چه مدل ها و متریال هایی ساخته می شود؟ سوالات گفته شده برای خیلی از مشتریان حائز اهمیت است و دوست دارند پاسخ آنها را پیدا کنند. ما در این مقاله به پاسخ تمام این سوالات می پردازیم و تابلو راهنمای طبقات را به طور مفصل برای شما مخاطبان شرح می دهیم. پس ما را همراهی کنید.

تابلو راهنمای طبقات چیست و چه کاربردی دارد؟

این روزها شاهد انواع پلاک ها و تابلوهای مختلف در تمامی مراکز و ادارات و محیط های گوناگون هستیم. یکی از انواع تابلوهایی که همه ما به کررات در محیط های مختلف با آن مواجه می شویم و اتفاقا محتوای آن کمک بسیاری به ما می کند، تابلو راهنمای طبقات است. این تابلو همان طور که از اسم آن مشخص است با هدف ارائه اطلاعات مختصر و مفید در مورد طبقات به مخاطبان استفاده می شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در حال حاضر این نوع تابلو بسیار پرفروش است چرا که روز به روز ساختمان های تجاری و اداری در حال افزایش است و همه آنها نیازمند یک تابلو راهنمای طبقات جهت نمایش اطلاعات مناسب به مشتریان می باشند.

همان طور که می دانید هر روزه شرکت های بیشتری آغاز به کار می کنند و این موجب شلوغ شدن ساختمان ها می شود و مردم هنگام مراجعه به این ساختمان ها که در هر طبقه و واحد آن یک شرکتی مشغول به کار است دچار سردرگمی می شود و طول می کشد تا شرکت مورد نظر خود را پیدا کند. چنین وضعیتی هم ارباب رجوع را خسته و کلافه می کند و هم وقت او را هدر می دهد.

به همین دلیل در این گونه ساختمان ها در راهرو و یا درب ورودی آن تابلوی راهنما نصب می کنند که بر روی آن درج شده است که در هر طبقه چه شرکتی وجود دارد. یکی دیگر از کاربردهای بسیار زیاد این نوع تابلو ها در ساختمان پزشکان است و بدون شک همه شما با این تابلوها در هنگام مراجعه به مطب پزشک ها مواجه شده اید و لابد از روی این تابلوها مقصد مورد نظر خود را پیدا کرده اید.

انواع مدل های تابلو راهنما

تابلو راهنمای طبقات توسط چه کسانی ساخته می شود؟ آیا این تابلوها با استفاده از دستگاه های خاصی ساخه می شوند؟ جنس این تابلوها از چیست؟ سازندگان تابلوهای راهنما شرکت های صنعتی هستند و برای تولید این تابلوها از انواع دستگاه های پیشرفته و مدرن استفاده می کنند. این تابلوها همان طور که مشاهده کرده اید اغلب در ابعاد نسبتا بزرگی تولید می شوند و محتوای بر روی آن با فونت متوسط درج می شود تا برای مخاطبان خوانا باشد.

جنس تابلو راهنمای طبقات اغلب از فلزات است. تابلوهای فلزی معمولا به صورت دسته بندی زیر در بازار موجود هستند و مشتری بر اساس خصوصیات آنها یکی از آنها را هنگام سفارش انتخاب می کند.

تابلو راهنمای آلومینیومی

جنس این نوع تابلوها از فلز آلومینیوم است. چون فلز آلومینیوم بسیار مستحکم می باشد. این نوع تابلوها از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و دوام و ماندگاری بالایی هم دارند. مدل آلومینیومی یکی از پرفروش ترین مدل های موجود می باشد.

تابلو راهنمای استیل

شرکت های صنعتی برای ساخت این نوع تابلو از فلز استیل استفاده می کنند. یکی از مهم ترین ویژگی تابلو راهنمای استیلی مقاومت آن در برابر شرایط محیطی می باشد. این یعنی عوامل شیمیایی مثل رطوبـت، نور خورشید، تغییرات دما و رطوبت باعث زنگ زدگی و افت کیفیت تابلو نخواهد شد و این ویژگی برای خیلی از مشتریان در اولویت است.

تابلو راهنمای برنجی

این نوع تابلو از جنس فلز برنج است. طراحی زیبا و سطح براق و شیک بودن از مهم ترین ویژگی خوب تابلوهای برنجی است. این نوع تابلوها نسبت به مدل های بالا از مقاومت نسبتا کمتری برخوردار هستند و ممکن است بعد از مدتی بر اثر شرایط محیطی دچار تغییر رنگ و زنگ زدگی شود.

تابلو راهنمای طبقات در رنگ و طرح های متنوعی ساخته می شوند و انتخاب رنگ تابلو، ابعاد و رنگ و فونت نوشته هم توسط مشتری انجام می شود. شرکت های صنعتی ابتدا با استفاده از دستگاه های مخصوص، بدنه تابلو را با استفاده از متریال مورد نظر تولید می کنند. بعد متن سفارشی مشتری را ابتدا با استفاده از کامپیوتر در فونت مورد نظر چاپ می کنند و بعد با استفاده از روش حکاکی و یا لیزر چاپ محتوای تابلو انجام می شود. اگر مایل هستید در مورد نرخ قیمت تابلوهای راهنما بیشتر بدانید به پاراگراف بعدی مراجعه کنید.

برای ساخت تابلوی راهنمای طبقات باید چقدر هزینه کرد؟

قبل از تهیه تابلوی راهنما ابتدا باید بدانید که نرخ قیمت آن در تمامی شرکت های صنعتی ثابت نیست و تا حدودی با هم اختلاف دارد. علت این اختلاف قیمت آن است که عوامل و فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت نهایی تابلو راهنمای طبقات نقش دارند. برخی از این فاکتورها و عوامل تعیین کننده قیمت تابلو عبارتند از:

  • ابعاد تابلو
  • جنس تابلو (نوع فلز استفاده شده)
  • ضخامت تابلو
  • میزان استحکام و دوام تابلو
  • کیفیت ساخت تابلو
  • برند سازنده
  • روش حکاکی

آرمان پلاک بزرگ ترین سازنده انواع تابلوهای صنعتی

شما می توانید سفارش ساخت انواع تابلوهای راهنمای طبقات را به شرکت آرمان پلاک بسپارید چرا که این مجموعه یکی از برترین تولید کنندگان تابلوهای صنعتی است که هم کیفیت محصولات آنها بسیار عالی و درجه یک است و هم قیمت مناسب و مشتری پسندی دارند. پس جهت سفارش با کارشناسان آرمان پلاک تماس بگیرید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل