نکات مهم هنگام سفارش چاپ پلاک فلزی

چاپ پلاک فلزی
نکات مهم هنگام سفارش چاپ پلاک فلزی

نکات مهم هنگام سفارش چاپ پلاک فلزی - آرمان پلاک

چاپ پلاک فلزی توسط چه کسانی انجام می شود؟ چه افراد دیگری از این پلاک ها استفاده می کنند؟ آیا شما قصد سفارش ساخت پلاک فلزی را دارید؟ آیا با انواع مدل های مختلف پلاک آشنایی دارید؟ آیا می دانید که در هنگام سفارش چاپ پلاک باید به چه نکاتی توچه کنید؟ در این مقاله ما قصد داریم بیش از هر چیزی مخاطب را با کاربرد پلاک و هدف استفاده از آن آشنا کنیم. در ادامه به سراغ معرفی انواع پلاک های مختلف می رویم و نکات مهمی که مشتریان در هنگام سفارش چاپ پلاک فلزی باید به آن اهمیت دهند را مرور می کنیم.

پلاک فلزی چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه با یک گشت و گذار کوتاه در مکان های مختلف از کوچه و خیابان گرفته تا ادارات و شرکت ها و کارخانجات با انواع پلاک های فلزی مختلف برخورد می کنید که روی هر کدام از آنها متنی برای دادن اطلاعات بیشتر به مردم نوشته شده است. بله در حال حاضر کاربرد پلاک های فلزی به قدری گسترده است که موجب ورود تعداد زیادی تولید کنندگان پلاک به بازار شده است. این شرکت های صنعتی هستند که در حوزه چاپ پلاک فلزی تبلیغاتی مشغول به کار هستند و انواع پلاک ها را در مدل ها و متریال های مختلف تولید و آنها را به مشتریان ادامه می دهند.

حالا بیایید ابتدا کمی با ماهیت پلاک های فلزی بیشتر آشنا شویم. پلاک های فلزی در واقع یک صفحه مستطیلی شکل از جنس فلزات است که یک متن خاص مطابق سفارش مشتری با استفاده از لیزر و دستگاه های مختلف بر روی آن حک می شود. بعد مردم از این پلاک ها برای دادن اطلاعات خاص و منحصر بفرد در مورد کاربرد خود استفاده می کنند. چاپ پلاک فلزی کاربردهای بسیار گسترده ای در تمامی صنایع دارد که در زیر به صورت مختصر به آنها اشاره می کنیم:

  • پلاک منزل و کوچه ها
  • پلاک خیابان
  • پلاک شماره پارکینگ
  • پلاک راهنمای طبقات ساختمان های مختلف
  • پلاک مخصوص دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی در کارخانجات
  • پلاک مخصوص دستگاه ها و وسایل پزشکی
  • پلاک مخصوص صنعت مبلمان سازی
  • پلاک راهنمای طبقات و کارکنان در ادارات مختلف

با توجه به کاربرد بسیار گسترده ای که این پلاک ها دارند خیلی از این تولید کنندگان در حال چاپ فوری پلاک فلزی هستند تا نیاز بازار را تامین کنند. در ادامه به معرفی انواع پلاک هایی که توسط این مراکز تولید می شود می پردازیم.

انواع پلاک فلزی

مشتریانی که قصد سفارش ساخت پلاک را دارند باید بیش از هر چیری با تنوع مدل های موجود آشنا شوند تا بتوانند از میان آنها انتخاب کنند. در اینجا ما به معرفی چند نمونه از مدل های پرفروش چاپ پلاک فلزی می پردازیم:

پلاک فلزی لوگو

خیلی از شرکت ها و ادارات لوگو و برند مختص خود را بر روی یک پلاک چاپ می کنند و از آن برای ایجاد نظم و یکدستی در محیط کار استفاده می کنند.

چاپ پلاک فلزی تابلو

چاپ تابلوی فلزی اغلب برای نمایش اطلاعات در مورد یک مکان خاص مثل تابلو مطب و شرکت ها استفاده می شود.

پلاک فلزی طرح برجسته

این نوع پلاک ها از یک طراحی بسیار زیبا، شیک و خاص برخوردار هستند به طوری متن آن به صورت برجسته می باشد و این موجب جلب توجه بیشتر می گردد.

پلاک فلزی پشت چسبدار

پلاک فلزی پشت چسپبدار یک صفحه فلزی است که قسمت پشت آن دارای چسب می باشد و به راحتی می توان آن را در مکان های مختلف و از طریق این قسمت چسبدار نصب کرد.

پلاک آلومینیومی

برای تولید این پلاک ها از فلز آلومینیوم استفاده می گردد.

پلاک استیل

جنس این نوع پلاک ها از فلز بسیار خوب و درجه یک استیل است و از زیبایی و مقاومت بالایی هم برخوردار می باشد.

پلاک برنجی

در ساخت پلاک برنجی از فلز برنج استفاده می کنند.

فراموش نکنید که هر کدام از مدل های گفته شده در ابعاد و رنگ های متنوعی تولید می شوند.

نکات مهم هنگام سفارش چاپ پلاک فلزی

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که قصد دارید از یک مرکز تولید کننده سفارش چاپ پلاک فلزی را بدهید به شما توصیه می کنیم که به این موارد توجه داشته باشید:
• ابتدا در مورد مدل های مختلف کامل تحقیق کنید و مدلی که با کاربرد و البته با بودجه شما مناسب تر است را انتخاب کنید.
• در انتخاب طرح و رنگ پلاک سعی کنید گزینه ای را سفارش دهید که خواننده با آن بهتر ارتباط برقرار می کند (یعنی رنگ و طرح پلاک توجه خواننده را به خود جلب کند).
• هنگام سفارش به سایز پلاک و فونت نوشته هم دقت کنید که خواندن متن برای خواننده واضح باشد.
• در مورد نحوه چاپ متن و لیزر پلاک فلزی پرس و جو کنید.
• از یک مرکز تولید کننده معتبر و با تجربه که هم کیفیت و قیمت محصولات آن مناسب است سفارش ساخت پلاک بدهید.

قیمت چاپ پلاک فلزی

قیمت چاپ پلاک فلزی به عوامل مختلفی بستگی دارد که البته مهم ترین آنها نوع مدل پلاک می باشد. یعنی مدل های مختلف پلاک هزینه یکسانی ندارند و ممکن است برخی از آنها قیمت بالاتری داشته باشند چرا که کیفیت و هزینه تولید آنها بیشتر است. علاوه بر نوع مدل مواردی هم مثل جنس پلاک، ابعاد پلاک، طرح و رنگ و البته کیفیت ساخت هم بر قیمت نهایی پلاک موثر می باشد.

چاپ فوری انواع پلاک فلزی در آرمان پلاک

آرمان پلاک یک شرکت معتبر و خوش نام است که در زمینه تولید انواع پلاک صنعتی مشغول به فعالیت می باشد و با ارائه انواع پلاک های فلزی باکیفیت و درجه یک توانسته است رضایت و اعتماد مشتریان را کسب کند. شما می توانید سفارش چاپ پلاک فلزی مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن به این شرکت بسپارید و از بابت کیفیت و قیمت هم آسوده خاطر باشید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل