روش های دریافت پلاک کد پستی منزل | ساخت پلاک کدپستی

پلاک کد پستی منزل
روش های دریافت پلاک کد پستی منزل | ساخت پلاک کدپستی

روش های دریافت پلاک کد پستی منزل | ساخت پلاک کدپستی - آرمان پلاک

شما پلاک کد پستی منزل خود را چگونه و از کجا تهیه کرده اید؟ آیا پلاک شما در برابر عوامل محیطی مثل سرما و گرما مقاوم است؟ به نظر شما از چه طریقی مردم می توانند پلاک‌کد پستی را دریافت کنند؟ برای این کار باید چه هزینه ای بکنند؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوالات هستید خواندن این مقاله به شما کمک زیادی می کند چرا که در اینجا ما به معرفی کامل پلاک کد پستی منزل و جزئیات پیرامون آن می پردازیم.

پلاک کد پستی منزل

همان طور که همه شما در پلاک های‌منزل خود و دیگر خانه ها مشاهده کرده اید در داخل پلاک‌خانه ها، کد پستی هم درج می شود. کد پستی در واقع یک کد ده رقمی است که آدرس خانه شما را منحصر بفرد می کند و نشان دهنده موقعیت جغرافیایی منزل شما می باشد. الزامی بودن نصب پلاک کد پستی منزل موجب شده است تا همه مردم نسبت به تهیه و نصب این پلاک اقدام کنند. در نتیجه با توجه به حجم زیاد مشتریان این پلاک ها شرکت های تولید کننده پلاک دست به کار شدند و با تولید پلاک های‌کد پستی نیاز مردم را تا حدودی تامین کردند.

مشتریان پلاک های‌کد پستی اغلب کسانی هستند که به تازگی ساختمان سازی آنها به پایان رسیده و به دنبال تهیه پلاک‌منزل خود هستند و یا کسانی که پلاک کد پستی منزل آنها به دلیل خراب شدن پلاکشان مثلا زنگ زدگی و شکستی به فکر تهیه یک پلاک تازه و جدید می باشند.

شاید با خواندن عبارت خراب شدن پلاک‌کد پستی تعجب کرده باشید اما باید بدانید که این گونه اتفاقات بسیار رایج است چرا که اغلب این پلاک های در محیط بیرون نصب می شوند و در نتیجه این پلاک ها همواره در معرض عواملی مثل نور شدید خورشید، رطوبت، برف و باران و تغییرات دما می باشند و این عوامل ممکن است باعث خرابی پلاک شود.

انواع پلاک کد پستی منزل

اگر شما هم از دسته کسانی هستید که می خواهید برای ساختمان نو خود پلاک‌کد پستی تهیه کنید و یا این که می خواهید پلاک کد پستی منزل آسیب دیده خود را تعویض کنید بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا به طور کامل در مورد مدل های مختلف این پلاک ها تحقیق کنید. در اینجا ما به طور مختصر به معرفی انواع پلاک کد پستی منزل می پردازیم.

شرکت های تولید کننده پلاک کدپستی منزل اغلب پلاک ها را از جنس فلز می سارند تا در برابر عوامل مختلف مقاوم و مستحکم باشد اما باید توجه داشته باشید که ما دارای تعداد بسیار زیادی فلزات مختلف هستیم که هر کدام از آنها از لحاظ مقاومت، استحکام و ماندگاری کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. در نتیجه بر همین اساس پلاک های فلزی‌کد پستی را بر اساس جنس آنها می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • پلاک کد پستی‌آلومینیومی
  • پلاک کد پستی‌استیلی
  • پلاک کد پستی‌برنجی

این پلاک ها را از لحاظ رنگ هم می توان دسته بندی کرد چرا که در رنگ های بسیار متنوع و زیبایی تولید می شود هر چند که ممکن است عموم مردم پلاک کد پستی منزل را با رنگ آبی بشناسند.

ما به مشتریانی که قصد ساخت پلاک کد پستی منزل دارند توصیه می کنیم که در هنگام سفارش به جنس آن توجه کنند و مدلی را انتخاب کنند که در برابر برف و باران، وزش باد، ضربه و خوردگی، تغییرات دما و رطوبت مقاوم و مستحکم باشد تا بتوانند برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند بدون آن که شاهد هیچ آسیب و تغییری باشند.

روش های دریافت پلاک کد پستی منزل

یکی از مساله های جدی مشتریان این است که از چه روش هایی می توانند برای دریافت پلاک کد پستی منزل اقدام کنند؟

ابتدا به کسانی که تاکنون جهت دریافت کد پستی خود اقدام نکرده اند و نمی دانند که از کجا باید کد پستی‌منزل خود را دریافت کنند باید بگویییم که این کار بسیار آسان است. فقط کافیست که به سایت پست بانک مراجعه کنید و با وارد کردن اطلاعات ساختمان خود کد پستی آن را دریافت کنید.

بعد از پیدا کردن کدپستی ده رقمی حالا می توانید به سراغ چاپ پلاک آن بروید. این کار هم امروزه به سادگی انجام می شود چرا که شما می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری از شرکت های سازنده پلاک های‌فلزی اقدام به  سفارش ساخت پلاک کد پستی منزل خود کنید و بعد از آماده شدن آن را دریافت کنید.

قیمت ساخت پلاک کد پستی منزل به چه فاکتورهایی وابسته است؟

قیمت ساخت پلاک کد پستی منزل در همه مراکز تولید کننده یکسان نیست و شما در هنگام سفارش ساخت باید این موضوع را در نظر داشته باشید. به طور کلی قمیت ساخت پلاک کد پستی منزل به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که در اینجا به طور مختصر به ذکر برخی از آنها می پردازیم:

  • جنس پلاک‌کد‌پستی
  • ابعاد پلاک‌کد پستی
  • ضخامت ورق پلاک
  • رنگ پلاک
  • کیفیت ساخت
  • تولید کننده پلاک

پس شما مشتریان گرامی باید توجه داشته باشید که تمامی موارد ذکر شده در بالا بر قیمت نهایی که باید پرداخت کنید موثر خواهد بود. البته چنانچه شما به دنبال کاهش هزینه های خود هستید می توانید با انتخاب جنس و مدل های ارزان قیمت تر هزینه های خود را به حداقل برسانید البته بدون شک با این کار کیفت پلاک شما هم تا حدودی افت خواهد کرد.

ساخت پلاک کد پستی منزل خود را به آرمان پلاک بسپارید

آرمان پلاک یکی از بزرگ ترین شرکت های سازنده انواع پلاک کدپستی منزل در تهران است که با تولید انواع پلاک های‌فلزی درجه یک و مقاوم و البته با کمترین هزینه ممکن توانسته است توجه و اعتماد همه مشتریان را به خود جلب کند. شما می توانید سفارش ساخت پلاک کد پستی منزل خود را در مدل ها و رنگ های متنوع به آرمان پلاک بسپارید و از بابت کیفیت و قیمت آن هم آسوده خاطر باشید.

جهت تماس با کارشناسان آرملن پلاک کلیک نمایید.

نکات مهم خرید پلاک کدپستی منزل

هنگام خرید پلاک کدپستی، موارد زیر را به دقت در نظر بگیرید:

  1. کیفیت ساخت: اطمینان حاصل کنید که پلاک کد پستی منزل دارای کیفیت ساخت بالا و مقاومت مناسبی است تا در برابر شرایط جوی و عوامل خارجی دیگر مقاومت کند.
  2. خوانایی: اطمینان حاصل کنید که اعداد و حروف روی پلاک به طور واضح و خوانا نمایش داده شده‌اند تا از اشتباه در تحویل مرسولات جلوگیری شود.
  3. مقاومت در برابر شرایط جوی: اگر منطقه‌ای با شرایط جوی خاصی مانند باران یا برف دائمی است، پلاک انتخابی باید مقاومت کافی در برابر این شرایط داشته باشد.
  4. ضمانت کیفیت: از فروشنده یا تولیدکننده معتبری خرید کنید که ضمانت کیفیت و عملکرد پلاک کد پستی منزل را ارائه می‌دهد.
  5. قیمت مناسب: قیمت پلاک باید مناسب با کیفیت آن باشد. بهتر است قیمت را با کیفیت مقایسه کنید و تصمیمی را بگیرید که هم کیفیت را حفظ کند و هم قیمت را منطقی نگه دارد.
  6. تنوع مدل‌ها: در صورت امکان، از فروشگاهی که تنوع مدل‌های پلاک کد پستی منزل را داراست، خرید کنید تا بتوانید بهترین مدل را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل