چاپ سیلک روی فلز با مناسب ترین قیمت

چاپ سیلک روی فلز
چاپ سیلک روی فلز با مناسب ترین قیمت

چاپ سیلک روی فلز با مناسب ترین قیمت - آرمان پلاک

چاپ سیلک روی فلز با کمک دستگاه های پیشرفته و به روز چگونه انجام می شود که تا مدت های طولانی کیفیت خود را حفظ کرده و سطح آن کاملاً درخشان باقی می ماند. مجموعه آرمان پلاک با استفاده کردن از بالاترین کیفیت رنگ و تثبیت کننده های آن محصولاتی مرغوب تولید می کنند که به جهت سفارش چاپ سیلک روی فلز به راحتی می ‌توانید با کارشناسان آن ارتباط بگیرید.

بررسی چاپ سیلک بر روی فلز

فلز جزء مواد اولیه پراستفاده در زمینه ساخت لوازم مختلف است و در تمامی صنایع ردپای فلزات مشاهده می شود. به همین سبب آشنایی با شیوه های مختلف چاپ روی فلز اهمیت بیشتری پیدا می ‌کند. 

چاپ بر روی فلزات از زمان های گذشته انجام می شد که با پیشرفت تکنولوژی از چاپ به عنوان یک صنعت بزرگ استفاده می کنند. معمولا محصولاتی که از کیفیت چاپ بالاتری برخوردارند در بازارهای تجاری هم بیشتر مورد توجه خریداران قرار می گیرند.

چاپ سیلک یکی از رایج ترین روش های چاپ است که مورد استقبال زیادی در زمینه فلزات قرار گرفته است. چاپ سیلک روی فلز با کیفیت خوب و بدون محدودیت در طرح و رنگ انجام می شود و در گروه چاپ مستقیم قرار می گیرد.

از ویژگی های منحصر به فرد چاپ سیلک مقاوم بودن در برابر عوامل جوی مانند نور خورشید، باد، باران و آلودگی های هوا است. به مرور زمان کیفیت آن افت نمی کند و دچار رنگ پریدگی نمی شود، به همین سبب به سادگی قابلیت شستشو دارد.

نحوه چاپ سیلک روی فلز

چاپ سیلک روی فلز در میان سایر روش های مختلف چاپ ناشناخته است، زیرا عموما از این چاپ برای پارچه استفاده می کنند. اما چاپ سیلک جزء چاپ های خاصی است که بر روی سطح فلز به دلیل زبر بودن سطح آن انجام می شود.  

در حال حاضر از چاپ سیلک بر روی فلزاتی مانند استیل، برنج و آلومینیوم استفاده می شود، زیرا این چاپ دوام و زیبایی بالایی دارد. اما مسئله مهم این است که اجرای طرح های خاص بر روی آنها کاری ساده نبوده و نیاز به تخصص و مهارت بالا دارد.  

به طور معمول از چاپ سیلک روی فلز برای تبلیغات استفاده می کنند و مراحل آن شباهت زیادی به مراحل چاپ پارچه دارد که با کمک یک دستگاه چاپ دستی امکان چاپ بر روی فلزات در مقیاس کوچک میسر می گردد.  

با انتخاب یک طرح مناسب، رنگ مورد نیاز، شابلون و یک کاردک به راحتی می توانید از دستگاه چاپ سیلک دستی استفاده کنید. به این صورت که رنگ انتخابی خود را بر روی دستگاه ریخته و با حرکت رفت و برگشتی کاردک چند بار طرح را بر روی فلز اجرا می کنید.  

نکته مهم برای حفظ کیفیت چاپ سیلک فلزات این است که فلز به راحتی رنگ را جذب نمی کند. پس از هنگام جدا کردن دستگاه و شابلون از روی فلز باید دقت بیشتری داشته و حداقل چند ساعت بعد از خشک شدن این کار صورت بگیرد.

موارد استفاده از چاپ سیلک فلزات

با توجه به اینکه فلز جزء متریال های مقاوم بوده و در زمینه ساخت لوازم زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین منظور لازم است که چاپ روی فلز برای معرفی محصولات و طرح های خاص انجام شود.

یکی از چاپ های پر استفاده که بر روی فلزات صورت می گیرد، چاپ سیلک است، در حال حاضر از این چاپ بر روی انواع فلزات از جمله فولادهای ضد زنگ، فلز آلومینیوم، ورق های برنجی، ورق های استیل، انواع ورق های آهنی و تقریباً تمامی لوازمی که از فلز ساخته شده اند انجام می شود.  

بسیاری از تولیدکنندگان دستگاه‌ ها و ماشین آلات صنعتی بزرگ هم با استفاده از شیوه چاپ سیلک روی فلز، چاپ نماد شرکت خود و توضیحات مورد نیاز را بر روی دستگاه ها چاپ می کنند. برخی از این دستگاه ها نیز با کمک پلاک های محصول نشانه گذاری می شوند.

موارد مهم در چاپ روی فلز

در هنگام چاپ سیلک روی فلز محدودیت زیادی وجود ندارد و تقریباً بر روی تمام فلزات امکان چاپ فراهم می گردد. ویژگی مهم چاپ سیلک این است که از انواع رنگ می توان برای آن استفاده کرد.  

با رعایت برخی از موارد مهم در چاپ روی فلز موجب می ‌شود تا ماندگاری آن بالاتر بوده و تا سال های طولانی قابلیت استفاده داشته باشند.  

در این بخش به بررسی برخی از این موارد مهم می پردازیم:                    

  • استفاده از انواع رنگ های مرغوب و باکیفیت بالا تأثیر زیادی در ماندگاری چاپ دارد. 
  • استفاده کردن از دستگاه های تثبیت کننده رنگ پس از پایان چاپ هم یکی دیگر از موارد مهم است.
  • قیمت چاپ سیلک بر روی فلزات یکی از موارد بسیار مهم بوده که ارتباط مستقیم به ابعاد و اندازه قطعه فلزی و نوع طرح و تیراژ آن پیدا می کند. پس به هیچ عنوان قیمت های ارزان تر از نرخ معمول را انتخاب نکنید، زیرا کیفیت آنها پایین است.

تنوع رنگ در چاپ سیلک چگونه است؟  

چاپ سیلک به گونه ای انجام می شود که از چندین رنگ مختلف می توان بر روی فلزات استفاده کرد و برخلاف چاپ های دیگر که محدودیت رنگی دارند این چاپ هیچ محدودیتی ندارد. 

در این سیستم چاپ به راحتی می توان انواع رنگ ها را نیز با یکدیگر ترکیب کرده و رنگ های جدید پدید آورد.فقط باید رنگ ها متناسب با نوع فلزات انتخاب شوند که با قرارگیری در سطح آنها پخش یا پاک نشوند.

وجود این ویژگی ها موجب شده تا برای هر شکلی بتوان از رنگ بندی های مناسب استفاده کرد. به همین جهت تنوع رنگی بالا در چاپ سیلک بر روی فلز یکی از دلایل محبوبیت آن به شمار می‌ رود.  

از آنجا که عمل انتقال رنگ و جوهر بر روی سطح کار به شکل مستقیم صورت می گیرد، این چاپ از درخشندگی و شفافیت بسیار بالایی به نسبت سایر چاپ های دیگر برخوردار است.

سفارش چاپ سیلک روی فلز در آرمان پلاک

چاپ بر روی فلزات در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از صنایع قرار گرفته است. زیرا از فلز در مصارف مختلف به کار می برند که بخش مهم آن ساخت انواع پلاک است.  

مجموعه آرمان پلاک در بخش تولید انواع پلاک فلزی فعالیت دارد، به صورت حرفه ای از دستگاه های چاپ مختلف متناسب با نیاز مصرف کنندگان استفاده می کند. هزینه چاپ سیلک هم با بهره‌وری از رنگ های مرغوب و با کیفیت و نیروهای متخصص و دستگاه‌ های پیشرفته توانسته، طرح ‌هایی شفاف و خواص ارائه دهد.  

برای سفارش چاپ سیلک روی فلز جهت ساخت انواع پلاک فلزی به راحتی می توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. تمام محصولاتی که در این مجموعه به شما ارائه می گردد از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار بوده؛ زیرا در تمام پروسه کار به خریدار مشاوره های کاملاً حرفه ای ارائه می دهند.

 

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل