آشنایی با روش ساخت پلاک صنعتی و موارد کاربرد آن

ساخت پلاک صنعتی
آشنایی با روش ساخت پلاک صنعتی و موارد کاربرد آن

آشنایی با روش ساخت پلاک صنعتی و موارد کاربرد آن - آرمان پلاک

روش ساخت پلاک صنعتی و تجهیزات از انواع فلزات محکم و با کیفیت بالا توسط شرکت آرمان پلاک با قیمت مناسب و بصرفه انجام می گردد. برای سفارش ساخت پلاک‌استیل، برنجی و آلومینیومی به این وب سایت مراجعه کنید.

امروزه روش ساخت پلاک صنعتی در تمامی شهرها رشد چشمگیری داشته است زیرا این پلاک کاربردهای بسیار گسترده ای دارند که در این مقاله ما قصد داریم به معرفی برخی از مهم ترین آنها بپردازیم. شما با انواع پلاک های‌صنعتی که در بازار و مراکز فروش موجود است چقدر آشنا هستید؟ آیا تفاوت های آنها را می دانید؟ کاربرد هر کدام را چطور؟ هدف این مقاله پرداختن به تمامی مباحث مربوط به پلاک های‌صنعتی از نحوه تولید و روش ساخت پلاک صنعتی گرفته تا کاربردها و مدل های مختلف آن می باشد.

پس اگر علاقمند هستید که درباره روش ساخت پلاک صنعتی و دیگر مباحث مشابه آن بیشتر بدانید این صفحه را از دست ندهید.

کاربرد پلاک های‌صنعتی

همان طور که همه شما می دانید هدف از استفاده کردن پلاک این است که نام، مشخصات، شناسه و خلاصه هرآنچه که نیاز است در مورد محل، کالا و یا دستگاه مخاطب باید دریافت کند به آنها نشان می دهد. به همین دلیل پلاک ها به تمامی صنایع و حوزه ها ورود پیدا کرده اند. پلاک‌محصول، پلاک‌منزل، پلاک کوچه، پلاک خیابان، پلاک‌پارکینگ، پلاک طبقات در اداره ها، پلاک تجهیزات کارخانه ها، پلاک آسانسور، پلاک وسایل پزشکی، پلاک تجهیزات کشاورزی و ماشین آلات مختلف و … همگی از کاربردهای رایج پلاک در صنایع مختلف می باشند.

با توجه به کاربردهای زیاد انواع پلاک و تقاضای زیاد مشتریان در بازار تولید پلاک‌صنعتی در کارگاه ها و شرکت های سازنده با سرعت بیشتری انجام گرفت تا پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. در پاراگراف بعدی شما را با انواع مدل های مختلف پلاک صنعتی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

انواع پلاک‌صنعتی

همان طور که در پاراگراف قبلی بیان کردیم روش ساخت پلاک صنعتی کاربردهای گسترده ای دارند و در تمامی حوزه ها و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. حال این سوال مطرح می شود که آیا سازنده پلاک‌صنعتی تنها از یک مدل مشابه برای تمامی کاربردهای ذکر شده استفاده می کند؟ یا به عبارت ساده تر این که آیا پلاک‌صنعتی دارای تنوع مدل هستند یا خیر؟

در پاسخ به سوال بالا باید بگوییم که شرکت های سازنده پلاک‌صنعتی این کالا را در مدل ها و متریال های مختلف تولید می کنند و مشتری می تواند در میان تنوع مدل های موجود گزینه مورد پسند خود را سفارش دهد. این پلاک ها اغلب به دلیل این که ممکن است در معرض عواملی مثل رطوبت و باران و برف باشند پس باید از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار باشند به همین دلیل شرکت های سازنده معمولا این پلاک را از فلز می سارند تا از استحکام بالایی برخوردار باشد و در برابر خوردگی و شکستگی مقاوم باشد.

برای تولید در روش ساخت پلاک صنعتی از فلزهای مختلفی استفاده می شود و به همین دلیل شما در بازار شاهد انواع پلاک صنعتی خواهید بود که در اینجا به معرفی برخی از مهم ترین آنها می پردازیم:

  • پلاک‌استیل

این نوع پلاک ها از جنس فلز مقاوم و مستحکم استیل است و در برابر خوردگی و شکستگی بسیار مقاوم و ماندگار می باشد. این نوع پلاک در طرح و رنگ های متنوعی تولید می شود.

  • پلاک‌آلومینیومی

از جنس فلز آلومینیم است و دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد.

  • پلاک‌برنجی

البته ناگفته نماند که علاوه بر جنس فلز استفاده شده شاهد تنوع در طرح، رنگ پلاک و ابعاد هم خواهید بود و چاپ پلاک‌‌فلزی مطابق خواسته و سلیقه مشتری در شرکت های سازنده انجام می گردد. اگر مایل هستید کمی بیشتر با روش ساخت پلاک صنعتی آشنا شوید به پاراگراف بعدی مراجعه کنید.

روش ساخت پلاک صنعتی

روش ساخت پلاک صنعتی در شرکت ها و کارگاه های صنعتی به طور خلاصه به صورت زیر می باشد:

مراحل و روش ساخت پلاک صنعتی قبل از هر چیزی به نوع و جنس فلز بستگی دارد. یعنی به عنوان مثال روش تولید پلاک‌آلومینیومی با مدل های برنجی و استیل مستفاوت است. بعد از انتخاب فلز با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و دستگاه های مجهز فرآیند برش و ساخت پلاک در ابعاد سفارش داده شده انجام می گردد.

در ادامه رنگ سفارش داده شده روی پلاک عمال می شود و آنها را با استفاده از کوره های مخصوص حرارت می دهند. بعد نوبت به حکاکی نوشته روی پلاک است که اغلب به یکی از دو روش لیزر و یا اسیدی انجام می شود.

نحوه چاپ پلاک‌فلزی و نوع طرح، رنگ و ابعاد آن همگی باید طبق سفارش و خواسته مشتری انجام گردد. پس این شما هستید که باید نوع و مدل پلاک را انتخاب کنید و بعد سفارش ساخت آن را به یک شرکت معتبر و شناخته شده بسپارید.

ساخت پلاک های مورد نیاز خود را به شرکت آرمان پلاک بسپارید.

برای کسانی که قصد خرید پلاک‌فلزی و دیگر مدل های آن را دارند قیمت و هزینه نهایی بسیار اهمیت دارد و معمولا به دنبال یک شرکتی می گرد ند که هم کیفیت محصولات آن معتبر باشد و قیمت آن مناسب و بصرفه. ما به این مشتریان شرکت آرمان پلاک را پیشنهاد می کنیم.

آرمان پلاک یکی از شرکت های صنعتی معتبر در تهران است که در زمینه تولید انواع پلاک‌فلزی مشغول به کار است. این شرکت مجهز به بروزترین و پیشرفته ترین ماشین آلات دنیا است و محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه درجه یک و با کمک نیروهای متخصص و خبره تولید می کند. جالب تر از همه این که قیمت پلاک های آن در مقایسه با شرکت های دیگر بسیار ارزان تر و بصرفه تر است. پس جهت سفارش ساخت پلاک‌صنعتی با ما تماس بگیرید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل