پلاک گیربکس صنعتی | مشخصات + سفارش ساخت

پلاک گیربکس صنعتی
پلاک گیربکس صنعتی | مشخصات + سفارش ساخت

پلاک گیربکس صنعتی | مشخصات + سفارش ساخت - آرمان پلاک

پلاک گیربکس صنعتی یک عضو مهم و جدایی‌ناپذیر از گیربکس است که اهمیت و تاثیر فوق‌العاده‌ای بر انتخاب گیربکس صنعتی دارد. هر نوشته‌ای که بر روی پلاک صنعتی گیربکس حک  می‌شود به نوع کار، راندمان و وظیفه گیربکس اشاره دارد که در این محتوا قصد داریم مهمترین اطلاعات درباره پلاک گیربکس صنعتی را با شما در میان بگذاریم با ما همراه باشید.

پلاک گیربکس چیست؟

پلاک گیربکس، یکی از اجزای تجهیزات صنعتی است که  به صورت ورق فلزی تولید می‌شودکاهش خطاهای احتمالی در استفاده و تولید و همچنین برای شناسایی نوع تجهیزات، تعمیرات، سفارش مجدد و پشتیبانی تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که تمامی اطلاعات فنی مفید درباره گیربکس بر روی این ورق فلزی نوشته شده است و شما می‌توانید به راحتی به تمامی اطلاعات در مورد آن دسترسی داشته باشید.

چه مشخصاتی بر روی پلاک گیربکس صنعتی ذکر می‌شود؟

همانطور که گفتیم بر روی  پلاک گیربکس صنعتی  اطلاعاتی ذکر می‌شود که شما می‌توانید به راحتی به اصلات گیربکس و نوع کارایی و قدرت ان پی‌ ببرید. در اینجا  اطلاعات و مشخصاتی را که بر روی این قطعه فلزی ذکر می‌شود، توضیح خواهیم داد:

·         لوگو  و برند شرکت سازنده آن

اولین چیزی که بر روی پلاک گیربکس صنعتی نوشته می‌شود، لوگو  و نام برند سازنده آن است که به صورت کاملا خوانا و واضح بر روی َآن مشهود است.

·          سایز و تیپ گیربکس

تیپ گیربکس، در حقیقت سایز آن را نشان می‌دهد.. این تجهیزات، بسته به نوع استفاده آنها طراحی می‌شوند که تیپ‌های متنوعی دارند که بر روی پلاک آنها نوشته می‌شود. هرچه تیپ گیربکس صنعت کوچکتر باشد، به مراتب سایز آن نیز کمتر است.

·          شماره سریال گیربکس

هر گیربکس صنعتی، یک شماره سریال دارد که مهمترن کارایی پلاک گیربکس، برای ثبت همین شماره است. شماره نامبر، علاوه بر اینکه برای زمانی که قطعه‌ای از گیربکس دچار مشکل شده و به تعمیر نیاز دارد، با توجه به این شماره اقدام به تعمیر می‌کنند، در زمان تعویض مجدد آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و متناسب با شماره نامبر یا همان سریال تعویض می‌شود.

·         تاریخ ساخت گیربکس

تاریخ ساخت گیربکس نیز بر روی پلاک قابل مشاهده است که این تاریخ برای تعیین دوره سرویس و یا تعمیر گیربکس کارایی دارد.

مشخصات پلاک صنعتی

·         وزن    (kg)

وزن، از ویژگی‌های فنی دیگری است که بر روی پلاک گیربکس نوشت می‌شود و برای تعیین نیاز به تحمل حمل و نقل آن، استفاده می‌شود.

·         توان

توان  گیربکس از اطلاعات بسیار مهمی است که بر روی پلاک قابل رویت است و بر حسب کیلو وات و یا اسب بخار نوشته می‌شود و هرچه عدد نوشته شده بر روی پلاک، بزرگتر باشد به این معنی است  که گیربکس قدرت و توان بالاتری دارد و می توان برای کارهای سنگین‌تر از آن استفاده کرد.

·         ولتاژ

ولتاژ که با حرف  V  نشان داده می‌شود، نشان دهنده  برق گیربکس صنعتی است.  و این قسمت از پلاک گیربکس صنعتی، به ما نشان می‌دهد که برای استفاده از این گیربکس  لازم است از برق 380 ولت و بالاتر استفاده شود یا برق شهری برای آن کافی است.

·         سرعت

میزان سرعت ورودی نیز بر روی پلاک گیربکس نوشته می‌شود.

·         نسبت تبدیل

نسبت تبدیل یکی دیگر از مشخصاتی است  که در پلاک می‌بینید و این اطلاعات برای کنترل سرعت و همچنین کنترل تغییر گشتاور نوشته می‌شود.

·          گشتاور خروجی

مقدار گشتاور خروجی  نیز بر اساس نیوتون متر است و بر روی پلاک گیربکس صنعتی نوشته می‌شود

سفارش ساخت پلاک گیربکس صنعتی 

مجموعه آرمان پلاک تولید کننده انواع پلاک صنعتی همچون پلاک گیربکس صنعتی جهت دستگاه ها و ماشین آلات مختلف می باشد. متریال استفاده شده در این شرکت از بهترین جنس آلومینیوم و برنج و استیل می باشد و ضمانت استاندارد و کیفیت از نعهدات ما به مشتریان گرامی می باشد.

جعت خرید و سفارش انواع پلاک صنعتی با مجموعه آرمان پلاک تماس حاصل نمایید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل