پلاک فلزی برجسته | قیمت چاپ پلاک فلزی

پلاک فلزی برجسته
پلاک فلزی برجسته | قیمت چاپ پلاک فلزی

پلاک فلزی برجسته | قیمت چاپ پلاک فلزی - آرمان پلاک

پلاک فلزی برجسته چیست و در چه جاهایی استفاده می شود؟ بدون شک همه شماها بارها و بارها در مکان های مختلف با پلاک های برجسته برخورد کرده اید. اما آیا تاکنون به این فکر کرده اید که این پلاک های برجسته از چه جنسی هستند؟ قیمت آنها به چه شکل است؟ توسط چه شرکت هایی تولید می شود؟ هدف ما در این مقاله پرداختن به تمامی مباحث پیرامون پلاک برجسته است. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در زمینه پلاک فلزی برجسته کسب کنید.

معرفی پلاک فلزی برجسته و کاربردهای آن

به جرات می توان گفت که امروزه نمی توان کسی را پیدا کرد که با پلاک های فلزی و کاربردهای آن آشنا نباشد. میزان استفاده از پلاک به قدری وسیع و گسترده است که در هر صنعتی از آن استفاده می شود، از درب خانه های مردم و کف خیابان ها برای نشان دادن نام کوچه و خیابان و شماره پلاک گرفته تا صنایع مختلف مثل کشاوری و مهندسی و کارخانجات مختلف برای نشان دادن مشخصات دستگاه ها و ماشین آلات گوناگون.

این پلاک های فلزی اغلب در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شوند که یکی از پرفروش ترین آنها در حال حاضر مدل پلاک فلزی برجسته است. اما منظور از پلاک برجسته چیست؟ این نوع پلاک در واقع همان پلاک های فلزی رایج در بازار است با این تفاوت که متن داخل آن به صورت برجسته حکاکی شده است. این برجسته بودن متن و محتویات داخل پلاک دو مزیت بسیار مهم دارد که یکی از آنها زیبایی بسیار خاص پلاک است و دیگری این که توجه مخاطبان را به خود جلب می کند و محتویات داخل پلاک به آسانی برای دیگران قابل مفهوم است.

پلاک فلزی برجسته کاربردهای بسیار زیادی دارد که یکی از بارزترین آنها پلاک خودرو است. همان طور که می دانید اعداد و حروف درج شده در پلاک خودروها به صورت برجسته می باشند. البته کاربرد پلاک های برجسته بسیار گسترده است و تنها به پلاک خودرو محدود نمی شود. پلاک شماره واحد پارکینگ ها، پلاک منازل و کدپستی، پلاک آسانسور و … از دیگر مواردی است که در آنها از پلاک های فلزی برجسته استفاده می شود.

انواع پلاک فلزی

همان طور که در بالا هم به آن اشاره کردیم پلاک های فلزی کاربردهای بسیار گسترده ای در تمام صنایع دارد و به همین دلیل تعداد مشتریان آن همواره در حال افزایش است. در نتیجه تعداد زیادی شرکت های سازنده پلاک های صنعتی وارد میدان شدند تا با تولید پلاک های فلزی و عرضه آنها به بازار نیاز مشتریان را تامین کنند.

شرکت های سازنده پلاک های صنعتی تنها از یک مدل در تولیدات خود استفاده نمی کنند بلکه پلاک های فلزی را در مدل ها و طرح های متنوعی از جمله طرح برجسته تولید می کنند. ناگفته نماند که پلاک فلزی برجسته هم از لحاظ مواد سازنده به مدل های متنوعی دسته بندی می شود که در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

  • پلاک برجسته استیل
  • پلاک برجسته آلومینیوم
  • پلاک برجسته برنجی
  • پلاک برجسته مسی
  • پلاک برجسته روی
  • پلاک برجسته آهن
  • پلاک برجسته گالوانیزه

هر کدام از فلزهای گفته شده در بالا از لحاظ وزن، میزان مقاومت، استحکام و ماندگاری با یکدیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال ممکن است برخی از آنها در برابر عواملی مثل رطوبت و تغییرات دما خیلی زود زنگ بزند اما برخی دیگر از آنها در برابر این چنین عواملی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشند و برای مدت زمان زیادی بدون تغییر باقی خواهند ماند.

تنوع در طرح و رنگ یکی دیگر از مواردی است که تولیدکنندگان با استفاده از آنها انواع پلاک فلزی برجسته را می سارند. انتخاب نوع طرح و رنگ پلاک به سلیقه مشتری بستگی دارد. پس مشتریانی که قصد سفارش ساخت پلاک فلزی طرح برجسته را دارند ابتدا باید در مورد مدل های گفته شده در بالا کامل تحقیق کنند و خصوصیات آنها را با یکدیگر مقایسه کنند و بعد تصمیم بگیرند که کدام مدل با چه طرح و رنگی برای آنها مناسب تر است و در انتها اقدام به سفارش ساخت پلاک در یک شرکت سازنده معتبر کنند. در پاراگراف بعدی به جزئیاتی در مورد قیمت چاپ پلاک فلزی پرداخته ایم. در صورتی که مایل هستید در این زمینه هم اطلاعاتی کسب کنید خواندن این پاراگراف را از دست ندهید.

قیمت چاپ پلاک فلزی برجسته به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از چالش های جدی مشتریان پلاک فلزی این است که برای سفارش ساخت پلاک فلزی برجسته باید چقدر هزینه کنند؟ متاسفانه در پاسخ به این چالش مشتریان نمی توان یک قیمت ثابت و مشخص را بیان کرد زیرا نرخ قیمت چاپ پلاک فلزی به عوامل متعددی بستگی دارد که برخی از آنها عبارتند از :

  • کیفیت ساخت
  • ابعاد پلاک
  • نوع فلزات استفاده شده و قیمت آنها
  • روش حکاکی متن
  • نوع رنگ و طرح استفاده شده
  • قطر قلم متن برجسته
  • شرکت تولید کننده آن

با توجه به آنچه که در بالا گفته شد ممکن است شما در شرکت ها و مراکز تولید کننده با قیمت های متنوعی مواجه شوید. در چنین شرایطی بهترین راهکار برای تهیه پلاک فلزی برجسته با کیفیت عالی و قیمت مناسب انتخاب یک شرکت سازنده معتبر و مورد اعتماد است.

برای سفارش ساخت پلاک برجسته چه باید کرد؟

برای سفارش ساخت پلاک های فلزی برجسته با قیمت منصفانه و البته کیفیت عالی ما شرکت آرمان پلاک را به شما مشتریان گرامی توصیه می کنیم. آرمان پلاک یکی از باتجربه ترین شرکت های سازنده انواع پلاک های صنعتی است که هم کیفیت و هم قیمت تولیدات آن بسیار مشتری پسند است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان آرمان پلاک تماس حاصل فرمایید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل