تابلو حروف برجسته

تابلو حروف برجسته در تنوع بسیار زیادی طراحی و تولید می شود تا نیاز و سلیقه افراد مختلف را پاسخ دهد. این تابلوها را با به کارگیری خلاقیت در اشکال هندسی مختلف به صورت منتظم و غیر منتظم طراحی می ‌کنند، تا زیبایی و جذابیت آن افزایش یابد. به جهت تهیه بهترین تابلو حروف برجسته با کیفیت و قیمت مناسب این مجموعه می تواند خدمات خوبی ارائه نماید.

معرفی انواع تابلوهای حروف برجسته

تابلو حروف برجسته با پیشرفت تکنولوژی و بوجود آمدن دستگاه های مدرن و پیشرفته در طرح و انواع بسیار گوناگونی در حال تولید و عرضه می باشند. اینگونه تابلوها بدلیل فراوانی طرح رضایت هرگونه سلیقه ای را برآورده می کنند و طرفداران بسیاری را در این صنعت به خود جلب کرده است.
با توجه به محبوبیت چشمگیر و تابلوهای برجسته صنعت برجسته سازی تابلو به سرعت در حال پیشرفت بوده و تولیدکنندگان توانسته ‌اند تابلوها را در اشکال متنوع برای فضاهای گوناگون به شکلی کاملا جذاب تولید نمایند.
استفاده کردن بیشتر از خلاقیت در روند تولید این تابلوها و ساخت حروف برجسته موجب شده تا با طرح های منحصر به فرد و خلاقانه بدون در نظر گرفتن شکل هندسی منتظم، حروف و اعداد خلق شود.
در این بخش به معرفی انواع تابلوهای حروف برجسته از لحاظ نوع متریال بکار برده شده در آن می پردازیم:

تابلو برجسته پلاستیکی

حروف برجسته پلاستیکی که در واقع از جنس پلکسی گلاس بوده، جزء زیباترین تابلوهایی است که علاقمندان زیادی دارد. تابلوهای پلکسی گلاس که در قدیم به نام تابلو نئون نیز شناخته می شد، از مقاومت بالایی در برابر نورخورشید برخوردار بوده و به دلیل شفافیت بالا شکل ظاهری آن جذاب است.

تابلو حروف برجسته چلنیوم

تابلوهای برجسته چلنیوم از دو بخش تشکیل می شود که جنس رویه آن از پلکسی گلاس انتخاب شده و جنس تیغه آن از سلنیوم است. درون بخش های برجسته از لامپ های ال ای دی یا اس ام دی قرار می دهند تا زیبایی آن دو چندان گردد.
برای شناخت بیشتر آلیاژ چلنیوم باید بدانید که این آلیاژ در واقع نوعی آلومینیوم بوده که از مقاومت خوبی در برابر نور آفتاب برخوردار است. به دلیل داشتن استحکام بیشتر و ماندگاری در طول زمان مورد استفاده قرار می گیرد.

تابلو برجسته استیل

تابلو برجسته استیل دارای یک ویژگی بارز و منحصر بفرد است که دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت و سرما می باشد و قابلیت کاربرد بدون محدودیت در تمام نقاط جغرافیایی اعم از گرمسیری و سردسیری را جهت ایجاد حروف برجسته استیل بر روی خود دارا می باشد.
در روند تولید این تابلو از انواع استیل طلایی خش دار، استیل نقره ای براق، استیل نقره‌ای خش دار، استیل دودی و استیل مسی به همراه نور یا بدون نور می توان استفاده کرد.

قیمت ارائه انواع تابلو حروف برجسته

تابلو حروف برجسته در تنوع بسیار زیادی از لحاظ شیوه تولید، نوع متریال به کار برده شده و همچنین استفاده کردن از نور در روند تولید آن وجود دارد.
اما به هنگام تهیه این تابلوها عامل مهمی که مد نظر قرار می گیرد، قیمت ارائه تابلو برجسته است.
معمولاً عوامل زیادی می توانند بر تابلوهای برجسته تأثیر بگذارند که با در نظر گرفتن ویژگی های محصول و محل نصب آن می‌ توان متناسب با هزینه ‌های در نظر گرفته شده بهترین نوع تابلو را تهیه کرد.
فاکتور های موثر بر قیمت انواع تابلو حروف برجسته عبارتند از:
جنس متریال حروف
جنس متریال حروف تنوع بسیار زیادی دارد و جزء عامل های بسیار مهم در کیفیت نهایی کار است.
نوع زیر ساز تابلو
جنس زیرسازی که برای نصب تابلو در نظر گرفته می شود، از عواملی بوده که بر قیمت گذاری تأثیر دارد.
شیوه طراحی حروف
هر چقدر که شیوه طراحی حروف خاص باشد، در نتیجه زمان بیشتری برای آن صرف می گردد.
نورپردازی تابلو
نورپردازی تابلو و نوع نورپردازی و همچنین استفاده از لامپ های ال ای دی یا اس ام دی در کیفیت نهایی کار و ظاهر آن تأثیر می گذارد.

فروش تابلوهای حروف برجسته مرغوب

تابلو حروف برجسته محدود به برجسته سازی حروف نشده و با استفاده از خلاقیت سازندگان امکان خلق یک تابلوی زیبا و جذاب وجود دارد. پس مهمترین عامل در هنگام ثبت سفارش برای ساخت این نوع تابلوها داشتن مهارت، تجربه و خلاقیت مراکز ارائه دهنده این خدمات است.
در این مجموعه خلاقیت و توانمندی متخصصین موجب شده تا در زمینه طراحی و ساخت تابلو فعالیت های چشمگیری صورت بگیرد. متناسب با سلیقه و نیاز همه خریداران طرح‌ های خاص ارائه می گردد.
برای تهیه هر نوع تابلوی برجسته با حروف برجسته انگلیسی و فارسی با توجه به متریال های به کار برده شده در آن با خیال راحت می توانید با کارشناسان متبحر آن ارتباط گرفته و متناسب با شرایط نصب و همچنین هزینه ‌های در نظر گرفته شده بهترین نوع تابلو حروف برجسته با جنس استیل و آلومینیوم چلنیوم و حتی پلاستیکی را تهیه کنید.

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل