کاربرد پلاک درخت  چیست؟

کاربرد پلاک درخت  چیست؟ - آرمان پلاک

پلاک درخت در واقع یک شناسنامه و ایجاد حصار برای درختان به شمار می ‌رود که جهت حفظ حیات آنها در حال حاضر ضرورت پیدا می کند. قبل از خرید پلاک درخت باید چند نکته مهم مانند جنس پلاک، ضخامت و شکل و اندازه آن را مد نظر قرار بدهید، تا در نهایت یک پلاک کاربردی تهیه کنید.  

اهمیت استفاده از پلاک درخت

فضای شهر ها نیازمند عناصر طبیعی برای زیباتر کردن محیط و همچنین تصفیه هوا است در سال های اخیر که نیاز به وجود درخت ها و حفظ آن ها بیشتر احساس شده عملیات پلاک کوبی بر روی درختان صورت می گیرد تا از قطع بی رویه درخت ها جلوگیری شود.  

از پلاک سریال درخت نه تنها در درختان موجود در شهرها و پارک ها بلکه برای درختان خاص در جنگل ها و بیابان ها هم استفاده می‌ کنند، تا با ثبت اطلاعات آنها بتوانند به خوبی از آنها مراقبت نمایند. در کشورهای دیگر مانند ژاپن، قطع کردن درختان پیگرد قانونی داشته و یک جرم شناخته می شود. به همین سبب درخت هایی که دارای پلاک هستند، کمتر در معرض قطع شدن قرار می گیرند.  

مهمترین اهمیت استفاده از پلاک کد شناسایی درخت حفظ محیط زیست است؛ چرا که نگهداری از درختان بزرگ و تنومند نقش حیاتی در حفظ محیط زیست و جذب آلودگی های موجود در هوا و تولید اکسیژن سالم دارد. پلاک کوبی درختان در واقعیت یک حصار برای محیط زیست مطمئن تر است که با داشتن اطلاعات لازم در مبادی ذیربط، امکان محافظت از درخت آسان تر می گردد.

انتخاب مراکز فروش پلاک درخت که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند، یک عامل بسیار مهم و کمک کننده است که بهترین پلاک ها متناسب با ابعاد هر درخت انتخاب شود، برای سفارشات عمده خود می توانید از مجموعه آرمان پلاک کمک بگیرید.

مراحل ساخت پلاک درخت 

شناخت هر درخت به عنوان اولین قدم در نگهداری آن محسوب می شود، پس باید پلاک شماره گذاری درخت با کیفیت بالا و متناسب با نوع درختان ساخته شود، با داشتن اطلاعات کامل در مورد هر درخت و ویژگی های آن به راحتی می توانید اقدامات مراقبتی از آن را انجام بدهید.

تولید کننده پلاک درخت در طی چند فاز مختلف پلاک های مورد نیاز برای درختان را متناسب با نیاز و سفارشات مشتریان آماده می کند که قبل از اقدام به ساخت با بررسی درخت ها و ابعاد و اندازه آنها پلاک های مناسب در نظر می گیرد.  

مراحل ساخت پلاک درخت بدین صورت است که:  

تهیه متریال با کیفیت 

تهیه متریال های با کیفیت بالا مانند فلز و پلکسی گلاس و موارد دیگر متناسب با نوع هر درخت صورت می گیرد.

برشکاری پلاک ها  

در مرحله برشکاری ابعاد و اندازه که از قبل  تعیین شده بر روی این متریال ها برش می خورد. عملیات برش با کمک دستگاه ‌های پیشرفته صورت می گیرد که به هیچ عنوان لبه های کار تیز و برنده نباشد.  

سوراخکاری پلاک ها 

سوراخکاری پلاک ها معمولاً به وسیله لیزر انجام می شود، تا ضمن داشتن سوراخ های مناسب و اندازه هیچ گونه پریسه بر روی آن ایجاد نگردد.  

آماده سازی برای چاپ 

کارهای زیادی برای چاپ پلاک باید انجام شود که از مهم ترین آنها تهیه فایل های گرافیکی با طراحی زیبا، نحوه کدینگ شناسه درختان، تولید کدهای کیو آر برای شناسایی بهتر و ارتباط کدهای کیو آر با سیستم های نرم افزاری و بسیاری از موارد دیگر صورت می گیرد.  

مرحله چاپ نهایی 

در این مرحله با توجه به کیفیت و نوع متریال ها با استفاده از چاپ افست یا سایر چاپ های دیگر عملیات چاپ انجام می ‌شود، تا با قرار گرفتن در محیط باز هیچ آسیبی به آن وارد نگردد.  

قیمت پلاک درخت

قیمت یکی از موارد بسیار مهم این است که در هنگام تهیه هر نوع محصول و سفارش ساخت آن اهمیت پیدا می‌ کند. در مورد قیمت پلاک سریال درخت هم در سفارشات به تعداد بالا جزء موارد بسیار مهم است.  

پلاک شماره گذاری درخت از لوازم بسیار کاربردی و مهم در معابر عمومی شهرها و پارک ها است. به همین سبب نیاز است که از نوع مرغوب و با کیفیت بالا تهیه شود؛ پس هنگام تهیه به غیر از نگاه کردن به نرخ آن به کیفیت آن نیز توجه کنید.

در هنگام ساخت پلاک درخت عوامل زیادی وجود دارند که به شکل مستقیم می تواند بر روی نرخ این محصول بر بازار تأثیر بگذارد. در ادامه به چند مورد مهم آن اشاره می کنیم:  

تعداد سفارش 

تعداد سفارش بیشتر پلاک شناسایی درخت تأثیر مستقیم بر روی کاهش قیمت آن دارد؛ چرا که یک طراحی برای همه این پلاک ها صورت می گیرد. 

میزان رنگ 

برای برخی از پلاک شماره گذاری درخت نیاز است که از تعداد رنگ های بیشتری استفاده شود و برخی با تعداد رنگ کمتر طراحی می گردد. هرچقدر رنگ ها بیشتر استفاده شود هزینه بالاتری هم صرف می شود.  

تعداد سریال های درخواستی 

تعداد سریال های درخواستی برای چاپ و ترتیب آنها هم یک عامل مهم برای تغییر در قیمت است، چاپ بارکد کیو آر یکی از این عوامل مهم می باشد. 

نوع چاپ 

نوع دستگاه هایی که برای چاپ پلاک ها مورد استفاده قرار می گیرد، با توجه به کیفیت نهایی کار هزینه های متفاوتی دارد.

 ابعاد پلاک 

ابعاد پلاک هر چقدر که بزرگتر باشد، نیاز است که متریال بیشتری برای تولید آن صرف شود.

شکل و فرم پلاک 

شکل و فرم پلاک تأثیر مستقیمی در برش پلاک ها و استفاده بهینه از ورق های فلزی دارد. چرا که پلاک های مستطیل و مربع به سادگی قابل برش هستند؛ اما پلاک های دایره و بیضی میزان بیشتری از متریال را پرت می کند.  

فروش پلاک درخت به صورت مستقیم

پلاک سریال درخت در سال های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است؛ چرا که نقش بسیار مهمی در حفظ درختان خاص و کمیاب ایفا می کند. به همین جهت ساخت پلاک درخت باید توسط مراکز حرفه ای صورت بگیرد، تا در نهایت کیفیت خوبی داشته باشد.  

فروش پلاک درخت در مجموعه آرمان پلاک به صورت مستقیم توسط تولید کننده پلاک درخت انجام می شود. به همین جهت مناسب ترین قیمت برای پلاک ها ارائه می گردد. بدین ترتیب می توانید تا حد زیادی در هزینه های نهایی ثبت سفارشات خود صرفه جویی کنید.

برای تهیه پلاک کد شناسایی درخت با کیفیت خوب و دریافت مناسبترین قیمت پلاک درخت کافیست با کارشناسان مجموعه آرمان پلاک ارتباط برقرار نمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن پس از ثبت سفارشات خود، آنها را با بالاترین کیفیت چاپ و رنگ تحویل بگیرید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل