کاربرد پلاک صنعتی | بهترین شرکت تولیدکننده و ساخت

کاربرد پلاک صنعتی
کاربرد پلاک صنعتی | بهترین شرکت تولیدکننده و ساخت

کاربرد پلاک صنعتی | بهترین شرکت تولیدکننده و ساخت - آرمان پلاک

کاربرد پلاک صنعتی این روز ها به طرز عجیبی افزایش یافته است و در بسیاری از حوزه ها از جمله، محصولات صنعتی، ساخت و ساز، شهر سازی و غیره دیده می شود. البته برای این که بتوانید مناسب ترین آن را از مراکز تولیدی مانند، آرمان پلاک سفاش دهید بهتر است راهنمای انتخاب پلاک صنعتی را  مطالعه کنید.

قرار است ما  ضمن آشنایی شما با کاربرد پلاک صنعتی شما را با بهترین این پلاک ها و نحوه سفارش آن آشنا کنیم.

امروزه با تعداد زیادی از مواد برای تولید پلاک صنعتی و برچسب صنعتی روبرو هستیم که هر کدام مزیت ها و معایب خاص خود را دارند. از مهمترین این پلاک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پلاک صنعتی استیل (طلایی، مات، براق، استنلس)
  • پلاک صنعتی آلومینیوم ( چاپ فلت بد، الکسال، سیلک و چاپ مستقیم)
  • پلاک صنعتی پلکسی
  • پلاک صنعتی برنجی
  • پلاک اسیدی
  • پلاک لیزری گالوانیزه
  • و غیره
راهنمای انتخاب پلاک صنعتی

راهنمای انتخاب پلاک صنعتی با توجه به عملکرد

پلاک صنعتی نصب شده بر روی محصول شما کجا استفاده خواهد شد؟ در محیط های بیابانی، دریایی، با دمای بالا یا محیط های دیگر؟ ما پنج عامل را شناسایی کرده‌ایم که باید در انتخاب و کاربرد پلاک صنعتی بادوام به آنها توجه کنید تا بتوانید بهترین نوع آن را سفارش دهید، این عوامل عبارتند از:

  1. عمر مورد انتظار در فضای باز: بر حسب سال اندازه گیری می شود (۱-۳، ۳-۵ یا ۲۰+ سال).
  2. مقاومت در برابر سایش: به صورت چرخه ای بر روی یک ساینده تابور اندازه گیری می شود (۵۰۰، ۱۰۰۰، ۴۰۰۰ یا ۷۰۰۰+).
  3. مقاومت در برابر دماهای بالا: معمولاً از نزدیکی برچسب به موتورها / پمپ ها / ژنراتورها، خطر آتش سوزی و غیره. اندازه گیری در درجه های مقاوم به (۲۰۰ درجه فارنهایت، ۴۰۰ درجه فارنهایت، ۶۵۰ درجه فارنهایت یا ۱۲۰۰ درجه فارنهایت).
  4. مقاومت در برابر نمک پاشی: از محیط های نمکی اقیانوس یا جاده. بر حسب روز در محفظه اسپری نمک (۵، ۱۵ یا ۳۰ روز)
  5. مقاومت در برابر مواد شیمیایی: مانند Skydrol، سوخت دیزل، مایع هیدرولیک و MEK. بر حسب ساعت قبل از تخریب اندازه گیری می شود.

کاربرد پلاک صنعتی زیاد است اما با در نظر گرفتن موارد بالا می توانید مناسب ترین پلاک را برای نیاز خود از آرمان پلاک تهیه کنید. البته کارشناسان آرمان پلاک قبل از ثبت سفارش شما در این خصوص مشاوره رایگان به شما ارائه می دهند.

آرمان پلاک مجموعه کاملی از مواد فلزی و پلاستیکی از جمله آلومینیوم آنودایز حساس به نور Metalphoto، یکی از بادوام ترین مواد برای تولید پلاک صنعتی و برچسب را به مشتریان خود ارائه ارائه می دهد. دوام Metalphoto ناشی از تصویر آن است که در داخل آلومینیوم آنودایز شده مهر و موم شده است و مقاومت فوق العاده ای در برابر خوردگی، تخریب نور خورشید، سایش، دمای شدید و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی ایجاد می کند.

 پلاک صنعتی شما باید چه داده هایی را در خود نگه دارد؟

بسته به اطلاعاتی که قرار است روی پلاک صنعتی درج کنید، می تواند جنس و ابعاد آن نیز تغییر پیدا کند. شما قبل از انتخاب پلاک صنعتی خود باید این اطلاعات را مشخص و آنها را در اختیار سازنده پلاک صنعتی قرار دهید تا متناسب با آن بهترین نوع پلاک صنعتی را برای شما در نظر بگیرند. ممکن است برای تولید پلاک صنعتی اطلاعات زیر را از شما دریافت کنند:

  • آیا داده ها ثابت خواهند بود (در هر پلاک نامی یکسان) یا متغیر (سریالی شده توسط صفحه)؟
  • آیا پلاک یا برچسب دارای بارکد یا سایر علائم قابل خواندن با ماشین (AIDC) خواهد بود؟
  • آیا به ویژگی های گرافیکی دیگری مانند ریز نوشتار برای ویژگی های ضد جعل یا شماتیک های تعمیر و نگهداری با وضوح بالا نیاز دارید؟

آرمان پلاک به عنوان یک شرکت معتبر و با سابقه، تصاویری با وضوح فوق العاده بالا و داده های متغیر و انواع سریال و بارکد را می تواند به راحتی بر روی پلاک صنعتی چاپ کند. آرمان پلاک قادر است پلاک صنعتی  ضد جعل ارائه ‌کند که به شما و مشتریانتان امکان می‌دهد صحت یک قطعه را بر اساس برچسب منحصر به فرد آن تأیید کنید.

جنس پلاک صنعتی

جنس پلاک های صنعتی؟

کاربرد پلاک صنعتی با توجه به جنس آن مشخص می شود – همیشه مطمئن شوید که موادی که برای تولید پلاک صنعتی شما استفاده می شود مطابق با مشخصات تجاری یا خدماتی مورد نیاز شما باشد.

بسیاری از شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی استانداردهایی برای انواع مواد مورد استفاده برای برچسب زدن قطعات خود دارند. پلاک های هوافضا به دلیل دوام و وزن سبک، اغلب نیاز به فویل دارند. معمولا در سازمان های نظامی بیشتر از پلاک های مقاوم در برابر محیط استفاده می کنند تا ضمن چاپ بارکد UID برای پیگیری دارایی ها بتوانند برای مدت طولانی دوام داشته باشند.

مطمئن شوید که مواد مورد استفاده برای تولید پلاک شما با مشخصات کار و نیاز شما مطابقت دارد. در ادامه برخی از مشخصاتی برای کاربرد پلاک صنعتی که کیفیت داشته باشد را با هم بررسی می کنیم. در انتخاب پلاک صنعتی همه چیز از اندازه، ضخامت و روش اتصال باید در نظر گرفته شود، برای مثال:

1-ضخامت: 

از ۰.۰۰۳ اینچ (۰.۰۷۶ میلی متر) تا ۰.۱۲۵ اینچ (۳.۱۷۵ میلی متر) را می توانید از آرمان پلاک سفارش دهید. پلاک های استیل نازک‌تر (ضخامت ۰.۰۰۳ و ۰.۰۰۵ اینچ) به سطوح منحنی می‌چسبند یا در قسمت‌های فرورفته محصول شما قرار می‌گیرند. پلاک های ضخیم تر از ضخامت ۰.۰۲۰ اینچ تا ۰.۱۲۵ اینچ  تولید می شوند که می توانند در برابر آسیب های ناشی از ضربه و سایش مقاوم تر باشند.

2-اندازه:

آیا آیتم شما باید در یک قسمت فرورفته قرار بگیرد یا از فاصله دور خوانا باشد. آرمان پلاک بسته به کاربرد، می تواند پلاک های صنعتی را در اندازه های مختلف تولید کند.

3-پیوست :

اکثر تامین کنندگان انواع پلاک های با کارایی بالا و روش های اتصال مکانیکی مانند پرچ ها یا آویزها را ارائه می دهند.

ساخت پلاک صنعتی

بهترین شرکت تولیدکننده و ساخت پلاک صنعتی

خلاصه برای اینکه بتوانید بهترین نوع پلاک صنعتی را تهیه کنید، بهتر است به راهنمای انتخاب و کاربرد پلاک صنعتی و نیز کاربرد پلاک صنعتی توجه و این نکات را در نظر بگیرید. اگر تخصص لازم در این زمینه را ندارید بهتر است یک مشاوره رایگان از آرمان پلاک دریافت کنید.

کارشناسان آرمان پلاک با دانش، تخصص و تجربه می توانند شما را راهنمایی کنند تا بتوانید بهترین پلاک را متناسب با صنعت و شغل و یا محصول خود انتخاب کنید. برای بررسی محصولات ما می توانید از وب سایت ما دیدن کنید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل