چاپ تابلو راهنما و انواع آن

چاپ تابلو راهنما و انواع آن

چاپ تابلو راهنما و انواع آن - آرمان پلاک

چاپ تابلو راهنما توسط چه کسانی انجام می شود و چه کاربردی دارد؟ منظور از تابلوی راهنما چیست؟ چه کسانی از این تابلوها استفاده می کنند؟ اگر شما هم قصد دارید از این نوع تابلوها برای محل کار خود تهیه کنید به شما پیشنهاد می کنیم که مطالب موجود در این صفحه را تا انتها مطالعه فرمایید تا دانش کافی در مورد چاپ تابلو راهنما را کسب کنید.

تابلو راهنما چیست؟

تابلوهای راهنما را همه شما بارها و بارها در مکان های مختلف از جمله شرکت های ادارای و بیمارستان ها مشاهده کرده اید و با کمک آنها هم مسیر خود را پیدا کرده اید. تابلوهای راهنما در واقع یکی از تجهیزات مخصوص ادارات و شرکت ها است که بر روی دیوار و مکان های مختلف آن نصب می شوند و بر روی آنها اطلاعات مختلفی در رابطه با مسیر دهی، معرفی کارکنان و کارمندان، معرفی بخش های اداری و … درج می شود.

چاپ تابلو راهنما کاربردهای زیادی دارد و در مکان های مختلفی مثل بیمارستان، شرکت های ادارای و تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از تابلو راهنما در این گونه اماکن موجب پرسش های کمتر مراجعه کنندگان از مسئولین می شود و همچنین کمک می کند تا آنها مسیر و بخش مورد نیاز خود در این ادارات و شرکت ها را سریع تر پیدا کنند و سردرگم نشوند.

تابلوهای راهنما بسته به سفارش مشتری در ابعاد متنوعی ساخته می شوند. ابعاد تابلو باید با محتوای آن و همچنین مکانی که در آن نصب می شود متناسب باشد. چاپ تابلو راهنما در مدل های متنوعی از جمله فلزی، شیشه ای، پلاستیکی، کاغذی، چوبی و … انجام می شود. اما یکی از پرفروش ترین و پرطرفداران نوع آنها همان تابلو راهنمای فلزی است که در پاراگراف بعدی به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

چاپ تابلو راهنما در متریال و مدل های متنوع

همان طور که در بالا هم به آن اشاره کردیم چاپ تابلو راهنما در متریال های مختلفی انجام می شود و مدل فلزی یکی از بهترین و پرطرفدارترین آنهاست. علت استقبال زیاد مشتریان از تابلوهای فلزی این است که این نوع تابلوها از مقاومت بالایی در برابر عواملی مثل تغییرات دما، ضربه و خوردگی و … برخوردار هستند و دوام بالایی دارند. جالب است بدانید که تابلوهای راهنمای فلزی هم دارای تنوع هستند و شما مشتریان برای انتخاب از میان آنها باید با این مدل ها آشنا شوید. در اینجا ما به طور مختصر به معرفی چند مدل از تابلوهای راهنمای فلزی می پرداریم:

تابلو راهنمای استیلی

جنس این نوع تابلوها از فلز استیل است. تابلو راهنمای استیلی در برابر آب، رطوبت، گرما و … مقاومت بالایی دارد و شما بدون نگرانی از بابت خراب شدن آن می توانید برای مدت زمان طولانی آن را در محل کار خود نصب کنید.

تابلو راهنمای آلومینیومی

این نوع تابلوها از فلز درجه یک آلومینیوم ساخته می شوند. چاپ تابلو راهنمای آلومینیومی یک گزینه مناسب و ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک تابلوی با مقاومت بالا هستند.

تابلو راهنمای برنجی

خیلی از مشتریان علاوه بر مقاومت و ماندگاری تابلو به طراحی ظاهری تابلو هم اهمیت می دهند. تابلوهای راهنمای برنجی یک انتخاب مناسب برای این افراد است. این نوع تابلوها از سطح بسیار براق، زیبا و خیره کننده برخوردار هستند و در اولین نگاه توجه مراجعه کنندگان را به خود جلب می کنند.

اگر شما از مشتریان تابلو راهنما هستید و قصد سفارش چاپ تابلو راهنما را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که مدل های فلزی را جایگزین دیگر مدل ها کنید زیرا تابلوهای شیشه ای و کاغذی و پلاستیکی دوام چندانی ندارند و بعد از مدت کوتاهی شما مجبور به سفارش ساخت دوباره آن خواهید شد و این هزینه های شما را چند برابر می کند. اما با ساخت تابلو راهنمای فلزی هزینه های شما به حداقل می رسد چرا که برای سالیان سال می توانید از آنها استفاده کنید.

قیمت تابلوهای راهنما به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

برای ساخت تابلو راهنما چقدر باید هزینه کنیم؟ این از اساسی ترین سوالات مشتریان تابلوهای راهنمایی است. و متاسفانه ما در پاسخ به این سوال نمی توانیم یک نرخ ثابت را تعیین کنیم. قیمت نهایی تابلوهای راهنمای به فاکتورهای متعددی وابسته است که برخی از مهم ترین آنها به شرح زیر است:

  • جنس تابلو
  • نوع مدل و طرح تابلو
  • ابعاد تابلو
  • کیفیت ساخت
  • روش حکاکی
  • برند سازنده
  • میزان استحکام و مقاومت تابلو

تمامی عوامل موجود در لیست بالا موجب شده است که ما در بازار تابلو راهنما شاهد اختلاف قیمت باشیم. ما به شما مشتریان گرامی توصیه می کنیم که سفارش ساخت تابلو را به یک شرکت معتبر و باسابقه که کیفیت و قیمت تولیدات آن مناسب است بسپارید. البته قبل از اقدام به سفارش بهتر است در مورد مدل های موجود تحقیق کنید.

سفارش ساخت تابلو راهنما را به آرمان پلاک بسپارید

آرمان پلاک نامی آشنا و محبوب برای همه شرکت های ادارای و تجاری است. این مجموعه در زمینه تولید تابلو راهنما در متریال های مختلف فعالیت می کند. تولیدات آرمان پلاک از استحکام و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و ضربه برخوردار هستند و بر اثر عوامل شیمیایی مثل رطوبت زنگ نمی زنند و آسیب نمی بینند. این شرکت تابلوهای راهنما را در مدل، رنگ و طرح های متنوع متناسب با سلیقه مشتریان تولید می کند.

ناگفته نماند که قیمت محصولات آرمان پلاک در مقایسه با قیمت سایر شرکت ها بسیار ارزان و باور نکردنی است و این هر کسی را به سفارش تشویق می کند. اگر شما هم قصد سفارش تابلو راهنما دارید ما آرمان پلاک را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و مدل های موجود با کارشناسان آرمان پلاک تماس حاصل فرمایید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل