چاپ پلاک لیزری با دستگاه های پیشرفته و مدرن

چاپ پلاک لیزری
چاپ پلاک لیزری با دستگاه های پیشرفته و مدرن

چاپ پلاک لیزری با دستگاه های پیشرفته و مدرن - آرمان پلاک

در حال حاضر چاپ پلاک لیزری به عنوان یک ابزار تبلیغاتی شناخته شده است. استفاده از پلاک بر روی محصولات گوناگون موجب می گردد تا یک برند خاص، مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گیرد. معمولا بر روی پلاک ها از چاپ های لیزری استفاده می کنند که آرمان پلاک می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

آیا می دانید پلاک چیست؟ با ویژگی های حکاکی لیزری پلاک آشنایی دارید؟ در مورد عوامل موثر بر قیمت حکاکی لیزری پلاک چیزی می دانید؟ در صورت عدم دارا بودن پاسخی برای سوالات فوق، می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

پلاک چیست؟

پلاک چیست؟ پلاک ها، متریال های گوناگونی دارند و می توانید آن را بر روی محصولات متنوعی مشاهده کنید. بر روی پلاک ها معمولا یک طرح خاص و یا لوگوی شرکت مورد نظر چاپ می شود. پلاک ها، صفحاتی مستطیل شکل و یا مربعی هستند که با توجه به سفارش مشتری تغییر می کنند.

نوع چاپی که بر روی این پلاک ها زده می شود، چاپ پلاک لیزری است. این نوع از چاپ با دستگاه های مدرن و کاملا به روزی انجام می شود. زیرا تنها دستگاه های پیشرفته توانایی چاپ بر روی انواع متریال را دارا هستند. لازم است بدانید که به منظور دوام و ماندگاری بالای چاپ بر روی پلاک ها، از روش حکاکی لیزری پلاک استفاده می نمایند.

با روش مورد نظر، می توان تبلیغات، برند و یا لوگو را به صورت برجسته بر روی پلاک چاپ نمود. این روش علاوه بر بالا بردن جذابیت کار، از مقاومت و طول عمر بالایی هم برخوردار می باشد. بنابراین با مفهوم پلاک آشنا شدید. می توانید در محصولات گوناگونی همچون سالنامه ها، انواع هشداردهنده، جاکلیدی و غیره آن را مشاهده نمایید.

سفارش چاپ پلاک لیزری

استیل یکی از فلزاتی است که کاربرد بسیاری دارد. امروزه می توانند با حکاکی بر روی پلاک های استیل، از این فلز استفاده هایی داشته باشند. نوع ساختاری که فلز استیل دارد، به این شکل می باشد که می توان هر نام و تصویری را بر روی آن حک نمود. توجه داشته باشید که برای حکاکی باید از فلزی استفاده کنید که ضد زنگ باشد و مقاومت بالایی نیز در آن مشاهده شود.

بنابراین بهترین فلزی که می توان از آن برای حکاکی و چاپ پلاک لیزری استفاده کرد، همین فلز استیل است. همانطور که متوجه شدید، این گونه از چاپ بر روی فلز، نیازمند دستگاه هایی است که پیشرفته و مدرن هستند. هم اکنون نیز هر مجموعه ای از این نوع دستگاه ها برخوردار نمی باشد.

با این اوصاف، لازم است در زمان ثبت سفارشات خویش، به این مسئله توجه داشته باشید. زیرا ممکن است در نهایت از کیفیت کار انجام شده، آن رضایت کافی مشاهده نشود. مجموعه آرمان پلاک با بهره گیری از بهترین و باکیفیت ترین، در عین حال به روزترین دستگاه های چاپ لیزری، می تواند در این راستا به شما کمک کند.

از آن جایی که چاپ پلاک های لیزری، طرفداران زیادی دارد، بهتر است همگام با آن پیش بروید. پس در زمینه تبلیغات نوین، می توانید از سفارش پلاک های مورد نظر بهره مند شوید. هدفی که در این راستا وجود دارد، تبلیغ مجموعه شما می باشد. پس بهترین ها را برای خود بخواهید زیرا با این کار، بهتر و بیشتر به مشتریان، معرفی خواهید شد.

ویژگی های حکاکی لیزری پلاک

پلاک هایی که برای حکاکی استفاده می شوند، معمولا جنس های گوناگونی دارند. متریالی همچون استیل، برنج، آلومینیوم، مولتی استایل و غیره از مهم ترین این ها می باشد. متریال های فوق را با توجه به نوع ضربه گیری و ضد خش بودن آن ها در تولید، مورد استفاده قرار می دهند.

از مهم ترین ویژگی های حکاکی لیزری پلاک می توانیم موارد ذیل را نام ببریم که عبارتند از:

  1. حکاکی لیزری در مقابل ضربه، رطوبت و نور خورشید، مقاومت بالایی دارد.
  2. به هیچ وجه بر اثر تماس مستمر دست و گذشت زمان، کمرنگ و یا حتی محو نمی شوند.
  3. برحسب نوع متریالی که دارد از آن در موارد گوناگونی همچون پلاک ساختمان، پلاک آسانسور و یا پلاک های مرتبط با هر واحد و غیره استفاده می نمایند.
  4. قیمتی که برای حکاکی های لیزری در نظر می گیرند، با توجه به ابعاد پلاک مورد محاسبه قرار می گیرد.
  5. پلاک ها رنگبندی های گوناگونی مثل نقره ای، طلایی و دودی می توانند داشته باشند.
  6. همینطور می توانند در دو نوع ساده و خش دار مورد استفاده قرار گیرند و بر روی آن ها حکاکی لیزری صورت گیرد.

پلاک های تبلیغاتی هم هستند که بیشتر بر روی انواع برنج، سالنامه، جاکلیدی، بچ سینه و غیره به کار برده می شوند.

عوامل موثر بر قیمت حکاکی لیزری پلاک

از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت حکاکی لیزری پلاک می توانیم به ابعاد هر پلاک اشاره ای داشته باشیم. آیا خود مشتری می تواند ابعاد پلاک را تعیین کند؟ بله انتخاب ابعاد با توجه به نظر مشتری صورت می گیرد. البته باید سایز و ابعاد محصول مورد نظر که قرار است، پلاک بر روی آن درج شود هم در نظر گرفت.

تغییر نوع متریال می تواند قیمت ها را دچار تغییراتی کند. توجه کنید که استفاده از موردی همانند اسیدکاری، قیمت را مجددا تغییر می دهد. برخی از مجموعه های چاپ پلاک لیزری، کار را همراه با قاب به مشتری ارائه می دهند. وجود این قاب، مقاومت بیشتری برای پلاک ایجاد می کند. همچنین قیمتی جدید برای پلاک با آن قاب، در نظر گرفته می شود.

جهت سفارش حکاکی لیزری پلاک، می توانید به راحتی از روش ثبت سفارش آنلاین بهره ببرید. در این راستا می توانید به سایت آرمان پلاک مراجه کنید و سفارشات خود را ثبت کنید. دریافت لیست قیمت از این مجموعه به صورت آنلاین برای شما امکان پذیر است. از مهم ترین ویژگی های همین مجموعه یعنی آرمان پلاک می توانیم به قیمت مناسب، کیفیت بالا و تحویل در سریع ترین زمان ممکن، اشاره داشته باشیم.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید. بهترین و باارزش ترین خدمات را از ما دریافت کنید و زیباترین و باکیفیت ترین تبلیغ را با آرمان پلاک تجربه کنید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل