ساخت انواع پلاک استیل با بهترین قیمت و کیفیت چاپ

پلاک استیل
ساخت انواع پلاک استیل با بهترین قیمت و کیفیت چاپ

ساخت انواع پلاک استیل با بهترین قیمت و کیفیت چاپ - آرمان پلاک

انواع پلاک استیل و مدل های مختلف آن را امروزه در تمامی دیوارها و خیابان ها و مکان های مختلف مشاهده می کنید. پلاک فلزی انواع مختلفی دارند و ما در اینجا به معرفی انواع پلاک استیل می پردازیم. خواندن مطالب موجود در این صفحه قطعا شما را به سمت خریدی آگاهانه، هوشمندانه و ارزان هدایت می کند. پس تا انتها با ما باشید.

قطعا آرمان پلاک با سابقه طولانی و فعالیت و همکاری مستمر با شرکت و ارگان های دولتی و خصوصی می تواند بهترین انتخاب جهت سفارشات شما باشد. جهت تماس و مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه با شماره 09122093318 می توانید تماس بگیرید.

معرفی انواع پلاک استیل و کاربردهای آن

انواع پلاک استیل یک صفحه فلزی مستطیلی شکل است که در اندازه های مختلف ساخته می شود و بر روی مکان های مختلف جهت دادن اطلاعات بشتر به مردم قرار می گیرد. این نوع پلاک ها از فلز استیل ساخته می شوند. استیل یکی از قوی ترین و مستحکم ترین فلزات است که سطح بسیار برق و درخشانی هم دارد و زیبایی پلاک را چندین برابر می کند.

تولید کننده انواع پلاک استیل در تهران و دیگر شهرها نسبت به گذشته بسیار افزایش پیدا کرده است زیرا کاربردهای پلاک های نوع استیلی بسیار زیاد است و شکی در آن نیست. از این نوع پلاک ها برای موارد بسیار زیادی از جمله، پلاک آدرس، پلاک کوچه و خیابان، پلاک آتش نشانی، پلاک اداره برق، پلاک آسانسور، پلاک ادارات و شرکت ها، پلاک پارکینگ، پلاک تجهیزات و وسایل صنعتی و پزشکی و … استفاده می شود. در نتیجه با توجه به حجم زیاد کاربردها ساخت انواع پلاک استیل در مراکز تولید با سرعت بالایی انجام می شود تا نیاز بازار تامین گردد و همه بتوانند از این پلاک برای مقاصد مختلف استفاده کنند.

چاپ انواع پلاک استیل در ابعاد، شکل، رنگ و طرح های مختلفی انجام می شود. همچنین میزان ضخامت این پلاک ها متغیر است و از بازه 0.5 میلی متر تا 2 میلی متر ساخته می شود. در ادامه به مطالب بیشتری در مورد انواع پلاک استیل خام و انواع مختلف آن می پردازیم.

انواع پلاک استیل

انواع پلاک استیل

شاید برایتان جالب باشد که بدانید چاپ انواع پلاک استیل فقط یک مدل نیست بلکه ها مدل های مختلفی از آن توسط صنعتگران و تولید کنندگان تولید می شود که هر کدام از آن ویژگی ها و کاربردهای مخاص خود را دارند. در اینجا به معرفی مختصر چند نوع از این پلاک ها می پردازیم.

  • پلاک استیل براق

قیمت مناسبی دارد و برای تابلوهای راهنمایی گزینه مناسبی است. البته در برابر رطوبت مقاومت کمی دارد.

  • پلاک استنلس استیل

در برابر شرایط مختلف مقاومت بالایی برخوردار است و هرگز زنگ نمی زند. برای مناطق گرمسیر و دستگاه های صنعتی انتخاب مناسبی است.

  • پلاک استیل خش دار

دارای خاصیت ضد خوردگی و ضدزنگ می باشد و برای تابلوهای تجاری، آسانسورها و تجهیزات صنعتی مناسب است

  • پلاک استیل طلایی

این نوع پلاک بسیار زیبا و ظریف است و توجه همه را به خود جلب خواهد کرد.

  • پلاک مولتی استیل

این نوع پلاک ها برای هر جایی قابل استفاده نیستند زیرا از مقاومت بسیار کمی  برخوردارند و خیلی زود آسیب می بینند.

تولید کننده انواع پلاک استیل تمامی مدل های گفته شده را به دو روش حکاکی با لیزر و اسید تولید می کند تا تمامی مشتریان بتوانند مدل دلخواه و مورد نیاز خود را به آسانی تهیه کنند. برای شناخت عوامل موثر بر لیست قیمت انواع پلاک استیل در بازار فروش به پاراگراف بعدی مراجعه کنید.

فروش انواع پلاک استیل

قیمت فروش انواع پلاک استیل

لیست قیمت انواع پلاک های استیل در بازار چگونه است؟ آیا تمامی مراکز و فروشگاه ها و تولید کننده ها پلاک های فلزی را با قیمت یکسان به مردم عرضه می کنند؟ علت اختلاف قیمت در بازار پلاک فلزی چیست؟ چگونه می توان انواع پلاک های استیل را با قیمت ارزان تهیه کرد؟ اینها همگی از دغدغه های همیشگی مشتریان پلاک های فلزی است و مدام با این چالش ها مواجه می شوند. در ادامه سعی می کنیم تا حد ممکن این چالش ها را برای مشتریان برطرف کنیم.

قیمت انواع پلاک استیل در بازار به عوامل متعددی وابسته است که در اینجا چند مورد از آنها را بیان می کنیم:

  • نوع استیل استفاده شده
  • میزان ضخامت پلاک
  • ابعاد پلاک
  • طرح و نوع پلاک
  • رنگ پلاک
  • میزان کدر یا براق بودن پلاک
  • نوع روش حکاکی انجام شده (لیزر یا اسید)
  • هزینه تولید
  • کیفیت پلاک (میزان مقاومت و استحکام پلاک در برابر شرایط محیطی مثل رطوبت و تغییرات آب و هوا)

تمامی این عوامل هر کدام به سهم خود بر روی قیمت انواع پلاک های استیل تاثیر می گذارند و نرخ ها را بلا و پایین می برند. بهترین راهکار برای اینکه خریدی باکیفیت و ارزان قیمت را داشته باشبد این است که از یک مرکز تولید کننده معتبر سفارش انواع پلاک استیل بدهید.

ساخت انواع پلاک استیل با بهترین قیمت و کیفیت چاپ

این شرکت در زمینه تولید و فروش انواع پلاک استیل و دیگر مدل های پلاک فلزی مشغول به کار است و کسب رضایت خریداران را هدف اصلی خود قرار داده است. در این مجموعه انواع پلاک های فلزی را با بهترین کیفیت چاپ و با استفاده از درجه یک ترین مواد اولیه در طرح ها و رنگ های متنوع توسط مهندسان متخصص و خیره تولید می شود.

قیمت سفارش ساخت انواع پلاک های استیل در این شرکت بسیار ارزان تر از سایر مراکز و شرکت ها می باشد پس برای اینکه پلاک های فلزی را با قیمت مناسب و با کیفیت عالی تهیه کنید از طریق این مجموعه سفارش خود را به صورت اینترنتی یا تلفنی با شماره 09122093318 ثبت نمایید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل