قیمت چاپ پلاک آلومینیومی | پلاک صنعتی

قیمت چاپ پلاک آلومینیومی
قیمت چاپ پلاک آلومینیومی | پلاک صنعتی

قیمت چاپ پلاک آلومینیومی | پلاک صنعتی - آرمان پلاک

قیمت چاپ پلاک آلومینیومی در بازار چقدر است؟ آیا قیمت ساخت پلاک آلومینیومی در تمامی مراکز صنعتی موجود در کشور یکسان است؟ چرا این روزها پلاک های آلومینیومی اینقدر محبوب و پرطرفدار است؟ این پلاک ها از چه خصوصیاتی برخوردار هستند و چه کاربردهایی دارند؟ از کجا می توان پلاک آلومینیومی را با کیفیت ساخت عالی و قیمت بصرفه خریداری کرد؟ اگر به دنبال پاسخ تمامی این سوالات هستید پیشنهاد می کنم مطالب موجود در این صفحه را تا انتها مطالعه فرمایید. ما در اینجا به معرفی پلاک های آلومینیومی، کاربرد و خصوصیات آن و نرخ قیمت چاپ پلاک آلومینیومی در بازار می پردازیم.

جهت دریافت قیمت چاپ پلاک آلومینیومی، انواع پلاک صنعتی شامل پلاک استیل، پلاک برنجی و انواع پلاک فلزی از صفحه تماس با ما سایت با ما در ارتباط باشید.

قیمت چاپ پلاک آلومینیومی

پلاک آلومینیومی چیست؟
پلاک آلومینیومی

پلاک آلومینیومی چیست؟

قبل از این که به بحث قیمت چاپ پلاک آلومینیومی بپردازیم ابتدا باید به معرفی پلاک آلومینیومی و در کل پلاک های صنعتی بپردازیم. پلاک آلومینیومی یکی از انواع پلاک صنعتی است که همان طور که از اسم آن مشخص است از جنس فلز آلومینیوم می باشند. این نوع پلاک معمولا در ابعاد مختلفی ساخته می شود و بر روی آن هم یک متن خاص حک می شود. پلاک های صنعتی با این هدف ساخته و طراحی می شوند که یک اطلاعات خاص و کاربردی را به مخاطب ارائه دهند.

نوع این اطلاعات بسته به کاربردهای پلاک کاملا متفاوت است. به عنوان مثال بر روی پلاک کد پستی، شماره کد پستی خانه ها بر روی آن حک می شود تا پستچی ها با کمک این پلاک ها به راحتی آدرس ها را پیدا کنند، بر روی پلاک تجهیزات صنعتی هم اطلاعات و مشخصات فنی دستگاه ها درج می شود تا کارگران و افرادی که با دستگاه کار می کنند از این اطلاعات استفاده کنند و دچار اشتباه نشوند. پس همان طور که ملاحظه کردید هدف استفاده از تمامی پلاک ها نمایش اطلاعات به مخاطبان می باشد.

پلاک های آلومینیومی یکی از پرفروش ترین نوع پلاک های صنعتی در بازار است که این روزها بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد. کیفیت این نوع پلاک بسیار عالی و استاندارد است و همچنین قیمت چاپ پلاک آلومینیومی هم در مقایسه با کیفیت خوب آن بسیار بصرفه و مشتری پسند است و این دو فاکتور توجه همه مشتریان را به خود جلب کرده است. در ادامه شما را با جزئیات بیشتری از پلاک های آلومینیومی آشنا می کنیم.

کاربردهای پلاک آلومینیومی

پلاک های آلومینیمی چه کاربردهایی دارد و چه استفاده هایی از آن می شود؟ اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید با چند مورد از کاربردهای این پلاک ها مواجه می شوید. کاربرد پلاک های آلومینیومی بسیار گسترده است به طوری که در تمامی صنایع از آن استفاده می شود. در اینجا ما به چند مورد از کاربردهای پلاک آلومینیومی قیمت چاپ پلاک آلومینیومی و هدف استفاده از آنها می پردازیم:

  • پلاک کد پستی و پلاک منزل برای تکمیل کردن آدرس جغرافیایی ساختمان ها تا بسته های پستی به راحتی به دست گیرنده برسد.
  • پلاک کوچه و خیابان که بر روی آنها نام کوچه و خیابان درج می شود.
  • پلاک آسانسور که بر روی آن برند سازنده آسانسور و حداکثر ظرفیت آن بر حسب تعداد نفرات درج می شود. این نوع پلاک به تعمیر آسانسور در صورت خرابی کمک بسیاری می کند.
  • پلاک پارکینگ که بر روی آن شماره واحد های مربوط به هر پارکینگ درج می شود.
  • پلاک راهنمای طبقات. این نوع پلاک در مکان هایی مثل ادارات و شرکت های اداری و خصوصی کاربرد دارد. با استفاده از این نوع پلاک ها مردم به راحتی می توانند بخش های مختلف ادارات و کارکنان آن را پیدا کنند.
  • پلاک تجهیزات پزشکی و تجهیزات صنعتی. بر روی این نوع پلاک ها مشخصات فنی دستگاه ها درج می شود. این کار هم احتمال خطا توسط کارکنان را به حداقل می رساند و هم در صورت خرابی دستگاه به تعمیر سریع آن کمک می کند.
خصوصیات پلاک آلومینیومی
خصوصیات پلاک آلومینیومی

خصوصیات پلاک آلومینیومی

پلاک های آلومینیمی توسط شرکت های صنعتی ساخته می شود. این شرکت ها مجهز به انواع دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته می باشند و پلاک های صنعتی را مطابق سفارش مشتری در رنگ ها و متریال های مختلف با کیفیت مناسب می سازند. پلاک های آلومینیومی همان طور که در بالا هم به آن اشاره کردیم یکی از بهترین و پرفروش ترین نوع پلاک ها در بازار می باشد. این پلاک ها از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و در برابر ضربه و شکنندگی بسیار مقاوم می باشند. همچنین این نوع پلاک ها در برابر شرایط محیطی و عواملی مثل رطوبت و نور خورشید بسیار مقاوم است و دچار زنگ زدگی و افت کیفیت نخواهد شود.

دوام و ماندگاری بالا از دیگر خصوصیات بسیار خوب پلاک های آلومینیومی می باشد و شما می توانید تا سال های سال از این پلاک ها استفاده کنید. پلاک های آلومینیومی در طرح ها و رنگ های متنوعی ساخته می شوند و شما مشتریان گرامی می توانید رنگ دلخواه خود را سفارش دهید. در پاراگراف بعدی به بررسی قیمت چاپ پلاک آلومینیومی می پردازیم.

قیمت چاپ پلاک آلومینیومی

مشتریانی که قصد سفارش پلاک های آلومینیومی را دارند باید بدانند که قیمت چاپ پلاک آلومینیومی در همه جا یکسان نیست زیرا عواملی مثل برند سازنده پلاک، کیفیت ساخت، ابعاد پلاک، روش حکاکی متن، میزان مقاومت و استحکام پلاک و طرح و رنگ پلاک همه و همه بر قیمت چاپ پلاک آلومینیومی تاثیرگذار هستند. پس در هنگام سفارش پلاک فلزی باید به تمامی این فاکتورها توجه داشته باشید.

rdlj پلاک آلومینیومی
قیمت پلاک آلومینیومی

بهترین راه خرید پلاک آلومینیومی چیست؟

بهترین راه برای خرید پلاک آلومینیومی سفارش از طریق مجموعه آرمان پلاک است. آرمان پلاک یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع پلاک های صنعتی است که هم کیفیت و هم قیمت چاپ پلاک آلومینیومی در آن بسیار مناسب و مشتری پسند است. پس جهت سفارش با ما تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش پلاک آلومینیومی اینجا کلیک کنید.

نظر اول را بگذارید

تشخیص انسان از ربات *

×
بازگشت
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
ایمیل